Dane techniczne Rav4 I
Moderator: Mroczny
Dane techniczne Rav4 I
Witam
Czy ktoś ma, lub wie gdzie znaleźć dane techniczne Toyoty Rav4 I takie jak:
prześwit
wykrzyż
głębokość brodzenia
kąty podwozia
Dzięki i pozdrawiam
Czy ktoś ma, lub wie gdzie znaleźć dane techniczne Toyoty Rav4 I takie jak:
prześwit
wykrzyż
głębokość brodzenia
kąty podwozia
Dzięki i pozdrawiam
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Dane techniczne Rav4 I
Po co Ci to
Przecież jak masz takie auto to możesz sobie zmierzyć i będą realne. Trochę siadnięta zawiecha po kilkunastu latach spowoduje, że żaden z tych parametrów nie będzie się pokrywał z fabrycznym


Przecież jak masz takie auto to możesz sobie zmierzyć i będą realne. Trochę siadnięta zawiecha po kilkunastu latach spowoduje, że żaden z tych parametrów nie będzie się pokrywał z fabrycznym

Re: Dane techniczne Rav4 I
Nowa karoseria to mocna strona Toyoty. Projekt ma już ponad 12 lat ale wciąż trafia w gusta praktycznie każdego. W uterenowionym i podniesionym nadwoziu typu kombi zastosowano agresywniej wyglądający przód, muskularnie tłoczone błotniki i tył na wzór prawdziwych terenówek („zapasówka” umieszczona na klapie otwieranej na bok). Ta bardziej „terenowa” sylwetka spodobała się klientom, którzy chcą się wyróżniać w tłumie. Toyoty po liftingu wykonanym w 2004 r. mają kierunkowskazy przeniesione do kloszów świateł, nowe zderzaki i zmieniony kształt lamp tylnych. Można powiedzieć, że II generacja „spoważniała” w stosunku do poprzedniej. Osobiście uważam, że jest to najbardziej „męska” i trafiona zewnętrznie generacja RAV4. Parametry terenowe RAV4, choć teoretycznie nie jest to auto przeznaczone do terenu, są naprawdę niezłe. Prześwit 21 cm oraz kąt natarcia 31° to niezły wynik w tej klasie. Należy też wspomnieć, że auta bezwypadkowe nie mają praktycznie żadnych problemów z korozją.
http://www.laspolski.net.pl/Rav4_drugie ... -2176.html
http://www.laspolski.net.pl/Rav4_drugie ... -2176.html
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...
Re: Dane techniczne Rav4 I
Pytanie było o samochód pierwszej generacji...suzi4WD pisze:Nowa karoseria to mocna strona Toyoty. Projekt ma już ponad 12 lat ale wciąż trafia w gusta praktycznie każdego. W uterenowionym i podniesionym nadwoziu typu kombi zastosowano agresywniej wyglądający przód, muskularnie tłoczone błotniki i tył na wzór prawdziwych terenówek („zapasówka” umieszczona na klapie otwieranej na bok). Ta bardziej „terenowa” sylwetka spodobała się klientom, którzy chcą się wyróżniać w tłumie. Toyoty po liftingu wykonanym w 2004 r. mają kierunkowskazy przeniesione do kloszów świateł, nowe zderzaki i zmieniony kształt lamp tylnych. Można powiedzieć, że II generacja „spoważniała” w stosunku do poprzedniej. Osobiście uważam, że jest to najbardziej „męska” i trafiona zewnętrznie generacja RAV4. Parametry terenowe RAV4, choć teoretycznie nie jest to auto przeznaczone do terenu, są naprawdę niezłe. Prześwit 21 cm oraz kąt natarcia 31° to niezły wynik w tej klasie. Należy też wspomnieć, że auta bezwypadkowe nie mają praktycznie żadnych problemów z korozją.
http://www.laspolski.net.pl/Rav4_drugie ... -2176.html

Re: Dane techniczne Rav4 I
te formalista
Podane dane dotyczą II gen bo jak się wyrażono: "Ta bardziej „terenowa” sylwetka spodobała się klientom".
Znaczy I gen jest gorsza.
A kosmos dzisiaj mówił żebym nie dołował człeniów.


Podane dane dotyczą II gen bo jak się wyrażono: "Ta bardziej „terenowa” sylwetka spodobała się klientom".
Znaczy I gen jest gorsza.
A kosmos dzisiaj mówił żebym nie dołował człeniów.

... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...
Re: Dane techniczne Rav4 I
Po co mi to?
Ciekawość
Podwoziowo I i II są w zasadzie identyczne.
Dziwi i martwi mnie ten prześwit. Założyłem koła na których prześwit powinien wzrosnąć o przynajmniej 13 mm i dzisiaj wlazłem pod auto z linijką. Wyszło mi 18 cm do wydechu, sanek silnika i wahaczy. Jak chodzi o głębokość brodzenia to znalazłem wersje: 30, 50, 60 i 70 cm???
Ciekawość
Podwoziowo I i II są w zasadzie identyczne.
Dziwi i martwi mnie ten prześwit. Założyłem koła na których prześwit powinien wzrosnąć o przynajmniej 13 mm i dzisiaj wlazłem pod auto z linijką. Wyszło mi 18 cm do wydechu, sanek silnika i wahaczy. Jak chodzi o głębokość brodzenia to znalazłem wersje: 30, 50, 60 i 70 cm???
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Dane techniczne Rav4 I
Bo prześwit panie to nie tak się mierzy.
Na równym betonowym podłożu usyp sobie kopczyk z żółtego piasku.
Długość kopczyka ma się mieścić między kołami.
Przejedziesz, fura zbierze nadmiar, zmierzysz wysokość piasku dokładnie pionowym prętem ...
Jest jedna wersja: 50.
70 mają najlepsze fury.

Na równym betonowym podłożu usyp sobie kopczyk z żółtego piasku.
Długość kopczyka ma się mieścić między kołami.
Przejedziesz, fura zbierze nadmiar, zmierzysz wysokość piasku dokładnie pionowym prętem ...

Jest jedna wersja: 50.
70 mają najlepsze fury.
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...
Re: Dane techniczne Rav4 I
No niestety nie znalazłem na tej stronie.
Może po prostu nie ma takich oficjalnych danych.
Pomyślałem sobie, że skoro sam zmierzyłem prześwit, to z wykrzyżem też nie powinno być trudno, jedynie głębokości brodzenia raczej doświadczalnie nie sprawdzę.
Znalazłem to
wading depth for your vehicle is 300mm (12") at less than 19mph or 500mm (20") at less than 6mph.
Może po prostu nie ma takich oficjalnych danych.
Pomyślałem sobie, że skoro sam zmierzyłem prześwit, to z wykrzyżem też nie powinno być trudno, jedynie głębokości brodzenia raczej doświadczalnie nie sprawdzę.
Znalazłem to
wading depth for your vehicle is 300mm (12") at less than 19mph or 500mm (20") at less than 6mph.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Dane techniczne Rav4 I
Przy wlocie powietrza w okolicy lampy? no ja bym się nie odważył (te pół metra) ...
Generalnie - jak se wlot powietrza przeniesiesz pod gródź - to nawet znacznie głębsze kałuże pokonasz. Ino zgodnie ze sztuką - czyli stale jadąc, i niekoniecznie całkiem wolno. W komorze silnika wówczas poziom wody jest znacznie niżej, niż przed zderzakiem, a i kabina nie tak szybko znowu wody nabiera.
Ale z pół metra (i więcej) to bym jednak nie ryzykował. Bo nie chodzi o odporność na wodę auta - jeżeli uszczelki sa zdrowe, i folie w drzwiach jeszce fabryczne - to wody nabiera bardzo wolno. I to jest właśnie problem - bo auto nie jest ciężkie, i ma po prostu całkiem dużą ... wyporność.
Jak wiedziesz za głęboko - to po prostu płyniesz, a nie jedziesz. Przejeżdżając przez rzeki (czyli wode z dosyć żwawym nurtem) - można się nieźle zdziwić ... 

Generalnie - jak se wlot powietrza przeniesiesz pod gródź - to nawet znacznie głębsze kałuże pokonasz. Ino zgodnie ze sztuką - czyli stale jadąc, i niekoniecznie całkiem wolno. W komorze silnika wówczas poziom wody jest znacznie niżej, niż przed zderzakiem, a i kabina nie tak szybko znowu wody nabiera.
Ale z pół metra (i więcej) to bym jednak nie ryzykował. Bo nie chodzi o odporność na wodę auta - jeżeli uszczelki sa zdrowe, i folie w drzwiach jeszce fabryczne - to wody nabiera bardzo wolno. I to jest właśnie problem - bo auto nie jest ciężkie, i ma po prostu całkiem dużą ... wyporność.


w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Dane techniczne Rav4 I
jradek pisze:No niestety nie znalazłem na tej stronie.
Może po prostu nie ma takich oficjalnych danych.
Pomyślałem sobie, że skoro sam zmierzyłem prześwit, to z wykrzyżem też nie powinno być trudno, jedynie głębokości brodzenia raczej doświadczalnie nie sprawdzę.
Znalazłem to
wading depth for your vehicle is 300mm (12") at less than 19mph or 500mm (20") at less than 6mph.
szukaj , tam te rzeczy są..
na dzień dobry wyskoczyło cuś...
Rav4 2000
Curb Weight 2844 lbs
Height, Overall 65.4 in
Length, Overall 163.8 in
***Min Ground Clearance 7.5 in ***
Tread Width, Front 57.5 in
Tread Width, Rear 57.7 in
Turning Diameter - Curb to Curb 36.1 ft
Turning Diameter - Wall to Wall 37.4 ft
Wheelbase 94.9 in
Width, Max w/o mirrors 66.7 in
Rav4 2004 - 2005
Curb Weight 3119 lbs
Height, Overall 66.1 in
Length, Overall 166.6 in
***Min Ground Clearance 6.7 in***
Tread Width, Front 59.3 in
Tread Width, Rear 58.9 in
Turning Diameter - Curb to Curb 35.4 ft
Turning Diameter - Wall to Wall N/A ft
Wheelbase 98.0 in
Width, Max w/o mirrors 68.3 in
-i już widać, że z prześwitem bez rewelacji.
Co do brodzenia napiszę krótko: zatrzymanie się w wodzie powyżej progu skutkuje zalaniem środka przez....zazwyczaj nieszczelne korki w podłodze.
Re: Dane techniczne Rav4 I
Raczej się nie wybieram głębiej niż 30 cm, Jak mi przyjdzie ochota to zmienię auto.
Został jeszcze wykrzyż.
Dzięki za pomoc.
Został jeszcze wykrzyż.
Dzięki za pomoc.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Dane techniczne Rav4 I
Rav4 krotka na Cyprze dawala rade prawie wszedzie z nami, miala 2 litry pod maska. Wykrzyze nam nie byly potrzebne, tylko moc do dlugich podjazdow. Jak wyznaczalismy trase rajdu, bralismy Rav4 i Terriosa. Jak one przejechaly, wiedzielismy ze wszyscy przejada swoimi megahardmadafaka terenowkami.
Niestety zdarzalo nam sie zawiesc
Jak kolko unosi, to juz nie wykrzyz.
Niestety zdarzalo nam sie zawiesc

Jak kolko unosi, to juz nie wykrzyz.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości