lift 2-3"
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: sob kwie 21, 2012 11:01 am
lift 2-3"
Witam Jestem użytkownikiem forum i posiadaczem Kia Sportage Ale dla kolegi Będę przerabiał Toyota Land Cruiser 2001 rok 3.0 120kw (chyba J9) .Chce na początek podnieść auto w górę więc moim zdaniem trzeba by wymienić sprężyny na 2-3'' . Co wy o tym myślicie jakie przeróbki jeszcze trzeba by zastosować do takich sprężyn . Ewentualnie dajcie jakieś swoje pomysły. Z góry dziękuję
Sportage 2000r 2.0 128km lpg I gen.
Re: lift 2-3"
w tym samochodzie nie da się zrobić wiecej niż 2 cale bez wymiany połowy przodu. Kolumna skutecznie ogranicza skok. Jak chce to zrobić tanim kosztem to proponuję załozyć amortyzatory profender z przesuniętym mocowaniem pod spręzynę o 2 cale co z zastosowaniem orginalnej spręzyny da 45 mm liftu z przodu. http://escape4x4.pl/produkt/amortyzator ... -2-6607p50 do tego spręzyny +2 cale z tyłu http://escape4x4.pl/produkt/komplet-2-t ... ium-trr-73 i amortyzatory +2 cale tez profender http://escape4x4.pl/produkt/amortyzator ... -2-6007p50 W ten sposób za 1660 ma lift 2 cale.
tel. 509700949
https://www.escape4x4.pl/
https://www.escape4x4.pl/
Re: lift 2-3"
ja bym jeszcze dopisał do zestawu felgi o et przynajmniej -15 i rozważył mocniejsze stabilizatory
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: sob kwie 21, 2012 11:01 am
Re: lift 2-3"
Dzięki za info pewnie bede u Ciebie zamawial jak cos
Sportage 2000r 2.0 128km lpg I gen.
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: lift 2-3"
Tak ogólnie - o liftach sporo było juz napisane, i nie tylko tutaj: lift bez zmiany skoku zawiasu W DÓŁ - to kicha jest. Te 2" - to takie absolutne max, a trzeba tez pamiętać, że jak zawias klapnięty - to realnie dany pacjent liftuje się nie dwa - a trzy cale i wyżej.
Szczerze - i z dobrego serca - polecam przejechac się już wyliftowanym (innym) autem - zanim się ktos zdecyduje na budżetowy lift. Bo sorry - sprężyny podnoszące, tudziesz amory z przesunięciem gniazda - to nijak nie jest profi sportowy zawias. Daje pewne plusy - ale pociąga tez i minusy.
Czytać net, potestować ile się da w realu - i świadomie wybierać. Profi zawias sportowy do J9 zaczyna sie od 5 tysi (za same amory) - to powinno dawać do myślenia
Szczerze - i z dobrego serca - polecam przejechac się już wyliftowanym (innym) autem - zanim się ktos zdecyduje na budżetowy lift. Bo sorry - sprężyny podnoszące, tudziesz amory z przesunięciem gniazda - to nijak nie jest profi sportowy zawias. Daje pewne plusy - ale pociąga tez i minusy.
Czytać net, potestować ile się da w realu - i świadomie wybierać. Profi zawias sportowy do J9 zaczyna sie od 5 tysi (za same amory) - to powinno dawać do myślenia

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości