Zawieszenie lift LC 150

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
supełek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: sob sty 30, 2010 8:20 pm

Zawieszenie lift LC 150

Post autor: supełek » wt wrz 20, 2016 7:50 pm

Czy ktoś z forumowiczów przerabiał temat liftu LC 150 o 2 cale? Postawiłem na dedykowane OME i totalna tragedia.
NISSAN PATROL GR Y60 4.2 LONG AUTOMAT, JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 I TOYOTA LAND CRUISER 150

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: Zawieszenie lift LC 150

Post autor: rokfor32 » wt wrz 20, 2016 8:29 pm

Nie psuj tego - co dobre ... :wink:

Jeżeli dociążasz auto na stałe - to zastosuj mocniejsze sprężyny. Ale jedynie po to, żeby wyrównać nastawy do fabrycznych, lub minimalnie wyżej. Amory - to już zależy. OME są akurat miękkie, więc dosyć mocno zmienia się charakterystyka auta, poza tym miękki amor wymaga znacznie sztywniejszej sprężyny, żeby zawias poprawnie pracował.

Ogólnie - jeżeli auto ma seryjną masę - to lift w naszych warunkach (czyli czarne - ale głównie ujowe) sprawdza się tak se. Lift ogranicza skok zawiasu w dół - a to jest akurat ten parametr, który jest potrzebny przy wybieraniu dziur i zachowaniu przyczepności na pralce. Sztywniejszy zawias (ale to akurat nie OME) pozwala na precyzyjniejsze prowadzenie w winklach - ale traci na tym komfort wybierania dziur. No - ale jak kto chce z J15 zrobić rajdówkę (czyli dobre prowadzenie - ale komfort taczki) - to jego sprawa ... :wink:
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości