Strona 1 z 1
seria 70 2017
: czw maja 25, 2017 7:24 pm
autor: benek
Witam,
Chyba koniec problemow z brakiem mocy w dieslach w serii 70 z kiera z prawidlowej strony. Z katalogu (GCC) zniknąl 1HZ a pojawil sie 1VD-FTV 195,8HP/438Nm dostepny w wszyskich wersjach poza najkrotsza (tam jest tylko 1GR-FE).
czyli pojedyncze turbo i C-R jako jadyna opcja.
Re: seria 70 2017
: pt maja 26, 2017 8:51 am
autor: ishimo
Ale do wóz do kupienia jak rozumiem tylko na rynek arabowa?
Re: seria 70 2017
: sob maja 27, 2017 12:00 am
autor: Wowos
Re: seria 70 2017
: sob maja 27, 2017 8:27 am
autor: ishimo
A tą to ja widział!

jest jeszcze na miejscu wersja z paką chyba 79 i powiem szczerze ze jak bym miał zainwestowac kase w taki wóz poważnie bym sie zastanawiał ktora wersje wybrac.
https://www.youtube.com/watch?v=Wym0V05iyVo
Re: seria 70 2017
: sob maja 27, 2017 9:56 am
autor: Wowos
Z paką są pojedyncze i podwójne kabiny - obie widziałem już fajnie pomotane na kampery.
Ronnie Dahl z filmika też ma zgrabnie zrobioną...
Niemniej jednak - jeździłby

Re: seria 70 2017
: pn maja 29, 2017 7:56 am
autor: ishimo
Zgadza się, jeździł by jak nie wiem

Najbardziej w tych z paką podoba mi się to że iż mimo swojej super pakowności i możliwości zrobienia praktycznie kamera z tego auta ciąge ma wygląd i większość właściwości typowej terenuffki

Re: seria 70 2017
: pn maja 29, 2017 8:34 am
autor: Mroczny
śliczne te... resory

Re: seria 70 2017
: pn maja 29, 2017 8:48 am
autor: Zbowid
No właśnie - ktoś jeździł

Re: seria 70 2017
: pn maja 29, 2017 9:22 am
autor: ernil
Co to ma z przodu za zawias?
Nie ma takich, albo podobnych, na sprężynach?
Re: seria 70 2017
: pn maja 29, 2017 9:52 am
autor: purti
Z przodu jest sztywny most zawieszony na sprężynach śrubowych (panhard,2 radiusy) - klasyka.
Australia tym pyci i nie marudzi. Tył dobrze się krzyżuje.
Re: seria 70 2017
: pn maja 29, 2017 10:03 am
autor: Wowos
Zbowid pisze:No właśnie - ktoś jeździł

U mnie we wiosce jeździ jedna, ale z 1hz. Jak mi się kiedyś uda złapać właściciela, to podpytam o wrażenia.
ernil pisze:Co to ma z przodu za zawias?
Nie ma takich, albo podobnych, na sprężynach?
Z przodu jest sztywniak, sprężyny i radiusy - czyli standard.
EDYTA - purti był szybszy...
Re: seria 70 2017
: pn maja 29, 2017 10:38 am
autor: ernil
Wyśmienite urządzenie. Już kiedyś przykuło mą uwagę, ale Pysio coś gadali, żem głupi, że chciałbym takie archaiczne badziewie ujeżdżać.
Czyli robią jeszcze nieekologiczne auta. To dobrze.
Re: seria 70 2017
: pn maja 29, 2017 10:40 am
autor: purti
W serii można mieć blokade P+T . Mosty znoszą 35" bez problemu.
Silnik v8 diesel common rail z dużym potencjałem na tuning ( kastrowany ze względów ekologicznych).
Wersja 2017 ma niestety DPF'a, ale raczej nie powinno być problemu się tego pozbyć.
Re: seria 70 2017
: śr cze 14, 2017 4:27 pm
autor: benek
Blokady sa tylko na specjalne zamowienie.
Nie jezdzilem HZJ7x ale zakladam ze jezdzilo to niewiele lepiej niz Y61 TD42.
ale VDJ79 jezdzi calkiem milo, jak dla mnie nawet lepiej niz GRJ79. Tylko nie jest to juz proste kowadlo.
W katalogu Nissana na GCC nie ma juz Y61 TD42.
Land Rover juz dawno zaprzestal Defa.
Gela tylko ze skomplikowanym motorem i automatem.
Czyzby koniec epoki prostych (wyprawowych) diesli??
Re: seria 70 2017
: śr cze 14, 2017 4:42 pm
autor: purti
Z tymi blokadami, to zależy od wersji i od rynku na którym akurat wóz jest sprzedawany. Silnik dalej jest pancerny, tylko dołożone trochę osprzętu w postaci wtrysku common rail. Reszty eko-dodatków da się pozbyć. Australia ostro tym jeździ i silnik nie klęka.
Re: seria 70 2017
: czw cze 15, 2017 1:02 am
autor: Wowos
benek pisze:Blokady sa tylko na specjalne zamowienie.
Nie jezdzilem HZJ7x ale zakladam ze jezdzilo to niewiele lepiej niz Y61 TD42.
ale VDJ79 jezdzi calkiem milo, jak dla mnie nawet lepiej niz GRJ79. Tylko nie jest to juz proste kowadlo.
W katalogu Nissana na GCC nie ma juz Y61 TD42.
Land Rover juz dawno zaprzestal Defa.
Gela tylko ze skomplikowanym motorem i automatem.
Czyzby koniec epoki prostych (wyprawowych) diesli??
TD42 nie ma i już nie będzie. Produkcja tego silnika zakończyła się definitywnie.... y61 zostaje już tylko z tb48de.
purti pisze:
Wersja 2017 ma niestety DPF'a, ale raczej nie powinno być problemu się tego pozbyć.
Ale widzi mi się, że arabska wersja V8 właśnie nie ma DPFa. Bo brakuje jej magicznego pstryczka i nalepki na drzwiach, jakie mają te Kangurowe. O:

Re: seria 70 2017
: czw cze 15, 2017 6:16 am
autor: Pająku
U mnie na wsi takie stoją.
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... xtor=SEC-8
Kolega parę lat tym handluje,Toyot nie widać,ale nowe Pajero 3.8 po okolicy widać,na życzenie od razu gaz montują.Oj czasami miał rodzynki,ale to chyba ściągał pod zamówienie.
Re: seria 70 2017
: pt cze 16, 2017 8:21 am
autor: ishimo
Re: seria 70 2017
: pt cze 16, 2017 8:25 am
autor: Wowos
To jest tylko naklejka

Re: seria 70 2017
: czw lip 06, 2017 7:25 pm
autor: benek
Na GCC nie ma PDFa, i przedmiotowej naklejki zato ma ladna naklejka V8 na skrzyni
Wg katalogu 79 double cab ma 130l zbiornik ale mozna na zamowienie dostac 2 x 90l (jak w single cab). niestety nie ma mozliwosci do 4 drzwiowego hardtopa zmienic zbiornika.
dieselek w GCC stoi ok 11kPLN wiecej od benzynki czyli ok 152kPLN ale duzo zalezy pewnie ile sie utarguje i za jaka specyfikacja.