przebiegi silników
Moderator: Mroczny
przebiegi silników
Dzień dobry wszystkim
Nadszedł czas by swoja kolekcję wzbogacić o pierwszą toyotę, na początku ma to być Rav4 z dwu litrową benzyna, niestety oglądając ogłoszenie większość ma już ponad 300 tyś na liczniku, i tu rodzi się moje pytanie czy taki silnik popracuje jeszcze czy szukać czegoś młodszego, jakie są realne przebiegi tego silnika, z opinii wiem że niby są to nie zniszczalne motory, z góry dziękuje za podpowiedzi
Nadszedł czas by swoja kolekcję wzbogacić o pierwszą toyotę, na początku ma to być Rav4 z dwu litrową benzyna, niestety oglądając ogłoszenie większość ma już ponad 300 tyś na liczniku, i tu rodzi się moje pytanie czy taki silnik popracuje jeszcze czy szukać czegoś młodszego, jakie są realne przebiegi tego silnika, z opinii wiem że niby są to nie zniszczalne motory, z góry dziękuje za podpowiedzi
Nissan patrol k-160
Jeep Cherokee
Suzuki Vitara
Jeep Cherokee
Suzuki Vitara
Re: przebiegi silników
Spokojnie 100-150 jeszcze przejedzie jak dobrze używany.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: przebiegi silników
Chyba drugie tyle, szkoda ze nadwozie tyle nie wytrzyma.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: przebiegi silników
350kkm po jebniętym rozrządzie
działa dalej bez protestów 


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: przebiegi silników
oczywiście że o 1 generacji tam tylko 1 silnik
reszta już nie tak solidna

reszta już nie tak solidna
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: przebiegi silników
ja volvo sprzedałem przy 550 w pl
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: przebiegi silników
Nie potwierdzam.
Mam na stanie 2,0 VVTi 330 tkm z czego prawie wszystko w gazie.
Żeby było ciekawiej regularne kontrole zaworów wykazują...nic!. Żadnej korekty od początku na żadnym zaworze psze pana.
Mam również RAV I i tam korekty są potrzebne.
Re: przebiegi silników
od momentu jak ją mamy a będzie to już ponad 12 lat w silniku nie było ruszane nic, kontrola luzu, walnięty pasek rozrządu (wada paska prawdopodobnie), nic się nie stało
oprócz wymian eksploatacyjnych nie dzieje się nic
nooo instalacja haka się zwarła
tyle z awarii 
oprócz wymian eksploatacyjnych nie dzieje się nic



Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: przebiegi silników
Hmm....
zestawcie sobie te dwie wypowiedzi z najnowszymi VAG-ami. Na turbinach, stu wspomagaczach kierowcy i po 200 kPLN sztuka.
Proste dwie toyoty za drobne wykładają te bombki choinkowe na łopatki.
zestawcie sobie te dwie wypowiedzi z najnowszymi VAG-ami. Na turbinach, stu wspomagaczach kierowcy i po 200 kPLN sztuka.
Proste dwie toyoty za drobne wykładają te bombki choinkowe na łopatki.
Re: przebiegi silników
Technologiczna przepaść - tego nie można porównać.
Mimo to obecne silniki szmelcvagena to kupa... z przewagą kupy.
Mimo to obecne silniki szmelcvagena to kupa... z przewagą kupy.
Re: przebiegi silników
Yyy
Właśnie ujeżdżam tourana 2018 z silnikiem 1.4.
Zagadka
Ile pali touran przy normalnej jezdzie na krotkich odcinkach?
Ile pali przy ekonomicznej?
Mowimy o jezdzie 2x7km.
Właśnie ujeżdżam tourana 2018 z silnikiem 1.4.
Zagadka
Ile pali touran przy normalnej jezdzie na krotkich odcinkach?
Ile pali przy ekonomicznej?
Mowimy o jezdzie 2x7km.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: przebiegi silników
7,5/100km
seat eksploatowany na jeszcze krótszych odcinkach pali mi niecałe 7, no ale Touran cięższy.
Zgadłem?
seat eksploatowany na jeszcze krótszych odcinkach pali mi niecałe 7, no ale Touran cięższy.
Zgadłem?

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Re: przebiegi silników
Jakiś czas temu takie same farmazony wypisywano o 2.0 w dieslu z vw. Potem się okazało, że robią po 500 tys. na taxi.
1,8 tsi też miał wybuchnąć raz dwa. Przejechałem 100tys. Zachipowałem na 210 KM. Nic mu nie było. U nowego właściciela zrobił kolejne 100 tys. i nic.
Nawet oleju nie dolałem nigdy i wymieniałem co 30 tys.
1,8 tsi też miał wybuchnąć raz dwa. Przejechałem 100tys. Zachipowałem na 210 KM. Nic mu nie było. U nowego właściciela zrobił kolejne 100 tys. i nic.
Nawet oleju nie dolałem nigdy i wymieniałem co 30 tys.
Re: przebiegi silników
Jakoś mam podobne wrażenia. Tylko, że ja mam nowy samochód i o trwałości ciężko mi się wypowiadać. W firmówkach za to mamy te silniki. Ujeżdżane jak to firmówki bez stałego kierowcy. Nic im nie jest.
PS. Adamo, wywiedziałeś się może już coś?
PS. Adamo, wywiedziałeś się może już coś?
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Re: przebiegi silników
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 31e3434e66
To podobno ten najgorszy z TSI 1.4 ... 551 tys.
To podobno ten najgorszy z TSI 1.4 ... 551 tys.

Re: przebiegi silników
nie wiem mi tam RAV4 pali 10-12 litrów LPG w zależności od fantazji kierownika
ale stale pędzone 4 koła, krótka skrzynia, no i nie jest to auto na autostrady, do tego brzydkie niemiłosiernie
ale nie sprzedam nie opłaca się 

ale stale pędzone 4 koła, krótka skrzynia, no i nie jest to auto na autostrady, do tego brzydkie niemiłosiernie


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: przebiegi silników
Acha


Re: przebiegi silników
Też kilka podobnych przebiegów w tych "nowych" silnikach w różnych autach koncernu VAG`a widziałem.
Dopiero jak zajrzałeś w papiery to się okazywało że tam już 2gi motor siedzi, albo blok z ukł. korbowo-tłokowym wymienione na gwarancji, masa różnych historii z fakturami za naprawy opiewającymi często na sumaryczną wartość wyższą niż cena całego auta jakie stało na placu do sprzedaży.
Nie twierdzę że odpowiednio traktowane i w sprzyjających warunkach niektóre są w stanie osiągnąć przebiegi rzędu pół bańki ale to niewielki procent ogółu. Reszta ma ogromny problem z bezawaryjnym pokonaniem pierwszych 200 tyś km.
Na ogólny obraz trwałości i niezawodności silnika składa się całe spektrum tego co pod maską (i podwoziem) a z tym są dzisiaj największe problemy. Co z tego że "słupek" silnika te 500 przeleci, a może i więcej kiedy osprzęt na to nie pozwala sypiąc się co rusz. Problemy trapiące dzisiejsze diesle:
- układ zasilania paliwem
- układ recyrkulacji spalin
- układ oczyszczania spalin
- układ sterowania w/w
turbosprężarki czy dwumasy odpuszczamy - trwałość tych w ogromnej większości zależy od użytkownika i stylu jazdy.
Poza tym czym tu się podniecać - że silnik, jeden na pół miliona osiągnął bezawaryjnie 400 czy 500 tyś km... kiedy dotychczasowe silniki z tej stajni niżej tego przebiegu granicy DE/PL nie przekraczały.
Dopiero jak zajrzałeś w papiery to się okazywało że tam już 2gi motor siedzi, albo blok z ukł. korbowo-tłokowym wymienione na gwarancji, masa różnych historii z fakturami za naprawy opiewającymi często na sumaryczną wartość wyższą niż cena całego auta jakie stało na placu do sprzedaży.
Nie twierdzę że odpowiednio traktowane i w sprzyjających warunkach niektóre są w stanie osiągnąć przebiegi rzędu pół bańki ale to niewielki procent ogółu. Reszta ma ogromny problem z bezawaryjnym pokonaniem pierwszych 200 tyś km.
Na ogólny obraz trwałości i niezawodności silnika składa się całe spektrum tego co pod maską (i podwoziem) a z tym są dzisiaj największe problemy. Co z tego że "słupek" silnika te 500 przeleci, a może i więcej kiedy osprzęt na to nie pozwala sypiąc się co rusz. Problemy trapiące dzisiejsze diesle:
- układ zasilania paliwem
- układ recyrkulacji spalin
- układ oczyszczania spalin
- układ sterowania w/w
turbosprężarki czy dwumasy odpuszczamy - trwałość tych w ogromnej większości zależy od użytkownika i stylu jazdy.
Poza tym czym tu się podniecać - że silnik, jeden na pół miliona osiągnął bezawaryjnie 400 czy 500 tyś km... kiedy dotychczasowe silniki z tej stajni niżej tego przebiegu granicy DE/PL nie przekraczały.
Re: przebiegi silników
Jak wyszły pierwsze silniki TSI i TFSI to miały problemu wieku dziecięcego. Głównie te miały te wymiany gwarancyjne. Aktualnie już to poprawiono i nie ma tragedii
Po co komu aktualnie przebiegi po 500 tys. w osobówce?
Większość ludzi jeździ 10-20 tys. rocznie. Jak teraz kupi to by mieli auta na najbliższe 25-50 lat. Wcześniej silniki spalinowe wyjdą z użycia

Po co komu aktualnie przebiegi po 500 tys. w osobówce?
Większość ludzi jeździ 10-20 tys. rocznie. Jak teraz kupi to by mieli auta na najbliższe 25-50 lat. Wcześniej silniki spalinowe wyjdą z użycia

Re: przebiegi silników
W kategorii najważniejszej: niezawodność.
Chcesz polemizować ustawiając się do tego fechtunku z tak beznadziejnej strony?
Mogę Cię zaprosić do kolegi ciągnącego dwie lory tygodniowo ze Schweizu. Zjeżdżające fabie po 100 kkm mają motory do pierścieniowania/remontu. Golfizny i polówki nawet przed stówą plują turbinami i dzwonią rozrządem. Ale błyszczą rasowo i maja milion ekraników. I gawiedź chwyta je w locie w ząbki jak trofea.
A "Komfort, prowadzenie, spalanie, bezpieczeństwo czy może wygląd" to zapewni uczciwy CLK430 za drobne i bez napinki, zmiatając przy tym wsio włącznie z nowymi A6 czy tam E-ileś za pińcet netto.
Re: przebiegi silników
obraz dzisiejszej motoryzacji made in VAG.lech. pisze: ↑pn paź 15, 2018 2:08 pmMogę Cię zaprosić do kolegi ciągnącego dwie lory tygodniowo ze Schweizu. Zjeżdżające fabie po 100 kkm mają motory do pierścieniowania/remontu. Golfizny i polówki nawet przed stówą plują turbinami i dzwonią rozrządem. Ale błyszczą rasowo i maja milion ekraników. I gawiedź chwyta je w locie w ząbki jak trofea.
Jedyna korzyść że często liczników cofać nie trzeba bo ori 60 przelotu z książkami i możesz se w ASO sprawdzić historię.
Tej że korba bokiem wyszła tam nie znajdziesz

Re: przebiegi silników
Kurde, właśnie mi poległy dwie Toyoty - Yaris i Auris, obie 1.3 obie gubią kompresję, obie po 100 tys przebiegu. W tym czasie Octavia zrobiła 175 tysi i nie wykazywała zużycia silnika. Turbina też była ori. W sumie to spoza eksploatacji wymieniona chłodnica i przed oddaniem rozciekł się simmering wału i olej zalał sprzęgło... Ciekawe jak się spiszą obecne Aurisy/Avensis.lech. pisze: ↑pn paź 15, 2018 2:08 pmW kategorii najważniejszej: niezawodność.
Chcesz polemizować ustawiając się do tego fechtunku z tak beznadziejnej strony?
Mogę Cię zaprosić do kolegi ciągnącego dwie lory tygodniowo ze Schweizu. Zjeżdżające fabie po 100 kkm mają motory do pierścieniowania/remontu. Golfizny i polówki nawet przed stówą plują turbinami i dzwonią rozrządem. Ale błyszczą rasowo i maja milion ekraników. I gawiedź chwyta je w locie w ząbki jak trofea.
A "Komfort, prowadzenie, spalanie, bezpieczeństwo czy może wygląd" to zapewni uczciwy CLK430 za drobne i bez napinki, zmiatając przy tym wsio włącznie z nowymi A6 czy tam E-ileś za pińcet netto.
Na korzyść Toyoty na pewno materiały wnętrza - skoda była już zchechłana, Auris po 200 kkm wyglądał jak nowy.
Nie ma już uczciwych samochodów. Marka to ostatnia rzecz, którą kierowałbym się teraz przy zakupie.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości