Blokada w moscie - Hilux

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Blokada w moscie - Hilux

Post autor: Zun » sob sty 07, 2006 7:34 pm

Zastanawiam sie nad dolozeniem blokady do mostu , na razie nie wiem czy do tylniego starczy czy od razu isc w blokady do obydwu. I teraz pytanie - czy bawic sie w zamawianie blokad , czy tez znalesc od razu mosty z blokadami , nie wiem moze z jakies land cruisera ?? Niby to drugie wydaje mi sie madrzejszym posunieciem , bo od razu sprawic sobie bede mogl mocniejsze mosty (przypuszczam ze te z lc beda mocniejsze). Jesli lepiej isc w to drugie rozwiazanie to z jakiego modelu mam szukac mostow ??
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » sob sty 07, 2006 9:42 pm

no mozesz poszukac mostow z lc80 :)21 - nie kazda miala 2 szpery

mozesz z G, ale waly sie kreca w druga strone.
mozesz z y61, ale sobie przod trza dokupic:)21

mozliwosci sporo jest...jakie mosty kupic, kazdy ma pewnie koncepcje jakas.

przemyslales to dobrze? duzo motania jest, baaardzo duzo jesli chodzi o inne dyfry(pewnie na springi przerobisz to od razu), troszke mniej jesli chodzi jesli chodzi o dokupywanie blokad, blokada 100% to najczesciej koszt ok 4 tys(oi ile sie mi dobrze zdaje)...

hajdi
 
 
Posty: 887
Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hajdi » sob sty 07, 2006 11:18 pm

a moze najpierw pojedz w teren i sprawdz czego twoj samochod naprawde potrzebuje bo jest cala masa zeczy ktore sa bardziej potrzebne w terenie niz blokady

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » sob sty 07, 2006 11:31 pm

właśnie...najpierw w teren potem weryfikacja co i dlaczego takie drogie będzie potrzebne 8)
coś będzie....

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » sob sty 07, 2006 11:34 pm

hajdi pisze:a moze najpierw pojedz w teren i sprawdz czego twoj samochod naprawde potrzebuje bo jest cala masa zeczy ktore sa bardziej potrzebne w terenie niz blokady
:)2 :)2 :)2
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » ndz sty 08, 2006 12:02 am

Dok... dok... dokładnie :lol:
Zjechałeś juz tym autem z asfaltu? Czy motasz na ślepo? Zastanów sie najpierw czego potrzebujesz
same starocie

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » ndz sty 08, 2006 9:43 am

Czytając wększośc postów Pana Zuna mam wrażenie, że teoria zwycięża praktykę.

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz sty 08, 2006 10:49 am

Kylon pisze:Czytając wększośc postów Pana Zuna mam wrażenie, że teoria zwycięża praktykę.
To chyba raczej nie czytasz dokladnie - wczorajszy pomyslk z blokada byl spowodowany weryfikacja w terenie .... widze ze wszyscy jak jeden maz uznali ze siedze w domu przed komputerem , a samochod to ozdoba na trawniku ..... od pierwszego dnia zakupu pojazdu tesuje go w terenie , i kazda modyfikacje ktora przeprowadzam lub mam zamiar przeprowadzac to robie to z mysla o usprawnieniu. Auto mopze duzo , ale mi nie wystarczy. Wkleilem wczoraj dwa razy auto w gorach. W jednym miejscu pomogloby gdybym mial powiedzmy o 4 cale wieksze gumy (za maly mialem przeswit pod gruchą) , ale w drugim miejscu jedyna rzecza jaka by mi mogla pomoc bylaby blokada. I oszczedze wam trudu zadania nastepnego pytania - tam gdzie jechalem nie bylo innej drogi , jedyna mozliwa bylo przejechanie wlasnie przez te miejsca. Dla zaintersowanych bezdzroza u podnóży Czantorii w Ustroniu ......

Konczac wywod na temat mojego jezdzenia czy tez nie w terenie chce pytac sie dalej - chcialem zalozyc wieksze gumy , rowniez zwiekszyc moc silnika (to nie tylko zwiazane z jezdzeniem w terenie .... ale rowniez) tak wiec nie glupim by bylo wymienic od razu mosty na mocniejsze prawda ??

lc60 nie miala blokad ??
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz sty 08, 2006 10:50 am

A moze mam wam zdjecia pokazac udowadniajace ze weryfikuje sprzet w terenie ??
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » ndz sty 08, 2006 11:00 am

wszystko okej...ale chyba kupiles se zle auto :roll:

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz sty 08, 2006 11:15 am

Marcin pisze:wszystko okej...ale chyba kupiles se zle auto :roll:
Oto sie nie martw. Kupilem sobie dokladnie takie auto jakie chcialem. I dokladnie znalem jego wady i zalety. Wiem ze Ty tego nie rozumiesz - dales to mi do zrozumienia w temacie o wielkosci opon - Ty poprostu nie rozumiesz tych , ktorzy chcca modyfikowac swoj samochod aby byl bardziej sprawny. Nie jestes na moim miejscu , nie wiesz na czym mi zalezy i czemu to robie to sie nie wypowiadaj nie na temat. Zapytalem sie o mosty a Ty zaczynasz dorabiac sobie swoja ideologie. To tylko glupie pytanie o mosty , nie mozna odpwoiedziec na temat ?? Tylko od razu - a na co , a po co , on sie nie zna , on ma zly samochod. nie mozna odpowiadac na temat ?? To bnedzie zapewne nastepny post trafiajacy w kraine zapomnienia ze wzgledu na rzezsze ludzi , ktorzy odpowiadajac nie na temat robia z niego off-topic (zeby nie bylo ze mowie od rzeczy prosze spojrzec na ostatnie 7 odpowidzi w tym temacie .... 7 odpowiedzi mowiac to samo tylko przez innych ludzi - nabijacie sobie posty czy co ?? wystarczylo jak jedna osoba to powiedziala , przyjelem do wiadomosci i czekam na dalsze wypowiedzi na temat .... atu nastepne 6 osob mowi to samo .... lub czasem nawet nic nie mowi tylko przy takuje .... ludzie ..... prosze .... to jest irytujace).
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » ndz sty 08, 2006 11:35 am

To źle wybrałeś forum - tu tak już jest.

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz sty 08, 2006 11:48 am

Kylon pisze:To źle wybrałeś forum - tu tak już jest.
Tak juz jest , ze brak odpowiedzi na temat , a duzo gadanie nie na temat ... szkoda .... mimo toi bede meczy siebie i was :lol: - i czekal , moze w gaszczu paplaniny wylowie cos co mi sie przyda :lol: . Jak na razie idzie nie najgorzej
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » ndz sty 08, 2006 11:57 am

Zun pisze:
Marcin pisze:wszystko okej...ale chyba kupiles se zle auto :roll:
Oto sie nie martw. Kupilem sobie dokladnie takie auto jakie chcialem. I dokladnie znalem jego wady i zalety. Wiem ze Ty tego nie rozumiesz - dales to mi do zrozumienia w temacie o wielkosci opon - Ty poprostu nie rozumiesz tych , ktorzy chcca modyfikowac swoj samochod aby byl bardziej sprawny. Nie jestes na moim miejscu , nie wiesz na czym mi zalezy i czemu to robie to sie nie wypowiadaj nie na temat. Zapytalem sie o mosty a Ty zaczynasz dorabiac sobie swoja ideologie. To tylko glupie pytanie o mosty , nie mozna odpwoiedziec na temat ?? Tylko od razu - a na co , a po co , on sie nie zna , on ma zly samochod. nie mozna odpowiadac na temat ?? To bnedzie zapewne nastepny post trafiajacy w kraine zapomnienia ze wzgledu na rzezsze ludzi , ktorzy odpowiadajac nie na temat robia z niego off-topic (zeby nie bylo ze mowie od rzeczy prosze spojrzec na ostatnie 7 odpowidzi w tym temacie .... 7 odpowiedzi mowiac to samo tylko przez innych ludzi - nabijacie sobie posty czy co ?? wystarczylo jak jedna osoba to powiedziala , przyjelem do wiadomosci i czekam na dalsze wypowiedzi na temat .... atu nastepne 6 osob mowi to samo .... lub czasem nawet nic nie mowi tylko przy takuje .... ludzie ..... prosze .... to jest irytujace).
nie chce wdawac sie w dyskusje bo zaczyna sie czepialstwo slowne a nie merytoryczne.
Ci powiedzialem na wstepie jakie mosty sobie zalozyc mozesz itp.
chcesz miec auto mocne i ze szpera? trza bylo od razu gele kupic, jak gela za droga to GR i dorzucic mu przednia blokade, nie musialbys kupowac mostow, nie musialbys przerabiac pol zawieszenia, nie musialbys motac silnika bo tamten mocny jest w odpowiednim stopniu.
zastanawia mnie tylko jedno, kupiles auto, ktore chcesz przerobic na jakis tam wzor, a sa juz auta, ktore tym w jako takim szeroko pojetym standarcie maja to czego chcesz.
a zanim zaczniesz motac i auto stanie sie dlugostojacym pomnikiem to moze warto podyskutowac o tym...
sorry, ale to forum dyskusyjne. Sie mi zdaja taka analogia, pomysl sobie, siada w kanjpie 4 terenowcow i dyskutuja, po czym jeden stweirdza, ze jest nie na temat owa dyskusja(niezgodne poglady) i zaczyna stroic fochy. Na spokojnie sobie to wez...
mialem nie pisac!
hj na bank nie ma przedniej szpery, z tylem nie wiem jak jest.

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » ndz sty 08, 2006 3:11 pm

Dobrze jak kilka osób potwierdzi czyjąś wypowiedź, wtedy zyskuje ona na rzetelności. Mi by nie wystarczyła do podjęcia decyzji jedna opinia. A tu masz siedem

Skoro już myślisz o mostach to zwróć szczególną uwage na przełożenie skoro chcesz zakładać większe koła (nawet jeśli zmienisz/wzmocnisz silnik). Jeśli zostaniesz przy starych mostach to np blokady ARB, będziesz miał nowe czterosatelitowe dyfry i kompresorek (wypadałoby odrazu dać wolniejsze przełożenia).

Pomyśl o kosztach, może faktycznie lepiej było kupić auto z blokadami itp...

Co będzie jak spotkasz pionową ściane i nie będzie innej drogi? Zapewnie mechaniczna wyciągarka ze Stara. Nie sprowadzaj każdej wtopy do stwierdzenia że brakowało 4 cale więcej, blokady, itp... Złej baletnicy majtki przeszkadzają

Masz te auto dopiero od miesiąca, sopkojnie, ja swoje mam już 6 lat, i jak sie czasami wtopiłem to miałem pretensje do siebie a nie do szosowych opon, słabego silnika czy zwalonego LSD. I od tego trzeba zaczynać i to daje największą satysfakcje (np. przejechałem na slickach a on wkleił na 33 MT), a jak chcesz mieć awaryjny pewnik to kup wincha i looz
same starocie

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz sty 08, 2006 3:48 pm

Miras M pisze:Dobrze jak kilka osób potwierdzi czyjąś wypowiedź, wtedy zyskuje ona na rzetelności. Mi by nie wystarczyła do podjęcia decyzji jedna opinia. A tu masz siedem

Skoro już myślisz o mostach to zwróć szczególną uwage na przełożenie skoro chcesz zakładać większe koła (nawet jeśli zmienisz/wzmocnisz silnik). Jeśli zostaniesz przy starych mostach to np blokady ARB, będziesz miał nowe czterosatelitowe dyfry i kompresorek (wypadałoby odrazu dać wolniejsze przełożenia).

Pomyśl o kosztach, może faktycznie lepiej było kupić auto z blokadami itp...

Co będzie jak spotkasz pionową ściane i nie będzie innej drogi? Zapewnie mechaniczna wyciągarka ze Stara. Nie sprowadzaj każdej wtopy do stwierdzenia że brakowało 4 cale więcej, blokady, itp... Złej baletnicy majtki przeszkadzają

Masz te auto dopiero od miesiąca, sopkojnie, ja swoje mam już 6 lat, i jak sie czasami wtopiłem to miałem pretensje do siebie a nie do szosowych opon, słabego silnika czy zwalonego LSD. I od tego trzeba zaczynać i to daje największą satysfakcje (np. przejechałem na slickach a on wkleił na 33 MT), a jak chcesz mieć awaryjny pewnik to kup wincha i looz
Zaczne od konca - na pustyni winch nie pomoze. Dalej - mowiac szpera macie na mysli LSD czy tez 100 % blokade - tak sie pytam , bo gdy sie obracalem w światku street racingu to szperą nazywało się LSD najczesciej. Dalej - jesli chodzi o blokade ARB - mowicie o tym ze w zestaw wchodza nowe satelity - w sumie to juz mocno zwieksza wytrzymalosc takiego mostu nieprawdaz ??

Co do wtop ..... napewno masz duzo racji mowiac o tym ze najwiecej to kierownik decyduje o sprawnosci w terenie (a przyslowie brzmi "kiepskiej baletnicy to i rombek u spódnicy") , ale tak czy siak bezsensowną jest raczej dyskusja na temat wartosci blokad - chyba kazdy zgodnie sie zgodzi z tym ze blokady to dobra rzecz - przynajmniej jedna blokada. Chyba nikt nie wątpi w to , ze zwieksza sprawnosc w terenie. I odczepcie sie rowniez od tego jakie auto kupilem. Kupilem hila bo dlugich przemysleniach i kupilem go dlatego ze spelnia moje oczekiwania w najwiekszymn stopniu ze wszystkich. Patrole sa jak dla mnie duze , ociezale i nie doruwnja co badz toyotą w niezawodnosci. Gelandy sa zadkie , wybierajac sie do afryki moge miec problem w razie draki - do hila dostane wszystko. Co do modyfikacji mojego hila - mam taki kaprys , aby miec auto ktore jest udoskonalone , bo fabryka nie spelni oczekiwan wszytskich ludzi i robi cos uniwersalengo - i dlatego miedzy innymi kupilem tego hila (taro) bo jest to woz , ktorego niskim nakladem pracy i pieniedzy mozna modyfikowac .
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » ndz sty 08, 2006 9:35 pm

miałem napisać, że się zgadzam z przedmówcą (MirasM) ale to chyba nie jest w dobrym tonie, jak widzę, :D :D pisać, że się z czyjąś opinia zgadza :wink: :wink: ...a tak na poważnie: pojeździj jeszcze trochę w terenie "frytką" i wtedy zobaczysz co Tobie akurat będzie pasowało i czego będzie brak - jakoś nie jestem przekonany, że po miesiącu wiesz, co auto może a czego nie i co potrzeba dołożyć - i nie musisz udowadniać jaki to z Ciebie offroader i pokazywać nam zdjęć "z terenu" - jak będziesz jeździł to Cię będziemy widzieć
...co do mostów to będą pasowały jakie sobie zażyczysz - to tylko kwestia skali ingerencji w auto - nawet lapplandery by weszły :o ...z toyotowskich mostów z hj i hdj nie oblecą bo mają za szybkie przełożenia, jedynie z lc 70 lub bj - bywały z blokadami...z 70-tek są wytrzymałościowo takie same jak w hilu, bj-to inna bajka - heavy duty ale trudno dostępne, drogie, i mało popularne...z innych marek też można skorzystać (nissan, mercedes) ale to już duża przeróbka auta - całe zwiecho....
aha i nie ciśnieniuj sie chłopie bo jak dotąd na forum toyoty ciśnienia nie było a Ty jesteś pierwszy co się czepia (szczególnie słówek) - jak Ci się nie podoba sposób prowadzenia dyskusji na tym forum to nie dyskutuj albo się dostosuj...no!
coś będzie....

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz sty 08, 2006 10:16 pm

Maniek pisze: - i nie musisz udowadniać jaki to z Ciebie offroader i pokazywać nam zdjęć "z terenu" - jak będziesz jeździł to Cię będziemy widzieć
Nie potrzebuje nikomu nic udowadniać , i ani razu nie powiedzialem nigdzie , ze jest ze mnie offroader - prosze przytocz w ktorym miejscu stwierdzilem ze ze mnie taki ujezdzacz ?? Znowu ktos mi cos probuje wmowic
Maniek pisze: jedynie z lc 70 lub bj - bywały z blokadami...z 70-tek są wytrzymałościowo takie same jak w hilu, bj-to inna bajka - heavy duty ale trudno dostępne, drogie, i mało popularne...

W takim razie z innej beczki. Czy most z hila przy gumach 35' i wzmocnionym silniku (110 koni ??) da rade przy mądrzej jeżdzie czxy raczej nie. Jesli da , to nie ma sensu zmieniac.
Maniek pisze: aha i nie ciśnieniuj sie chłopie bo jak dotąd na forum toyoty ciśnienia nie było a Ty jesteś pierwszy co się czepia (szczególnie słówek) - jak Ci się nie podoba sposób prowadzenia dyskusji na tym forum to nie dyskutuj albo się dostosuj...no!
Tiaaa .... wychodzi na to ze jestem prowoderem wszelakiego ciśnienia .... niech juz tak zostanie .... oczyiwcsi emozna by bylo pokopac iu udowodnic ze nawet na tym forum zdarzaja sie cisnienia .... ale po co ..... temat coraz bardziej tonie w bezsensownej paplaninie.

Maniek , a jak tam twoje mosty ??
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » ndz sty 08, 2006 10:25 pm

ad1. no comments
ad2. nie da rady
ad3. no comments
moje mosty są za słabe...na razie tyle...coś wymyślam
coś będzie....

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pn sty 09, 2006 10:21 am

Zun pisze:.. chcialem zalozyc wieksze gumy , rowniez zwiekszyc moc silnika (to nie tylko zwiazane z jezdzeniem w terenie .... ale rowniez) tak wiec nie glupim by bylo wymienic od razu mosty na mocniejsze prawda ??
A co ze skrzynią i reduktorem ? (że o sprzęgle nie wspomnę..)
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn sty 09, 2006 11:23 am

zbig pisze:
Zun pisze:.. chcialem zalozyc wieksze gumy , rowniez zwiekszyc moc silnika (to nie tylko zwiazane z jezdzeniem w terenie .... ale rowniez) tak wiec nie glupim by bylo wymienic od razu mosty na mocniejsze prawda ??
A co ze skrzynią i reduktorem ? (że o sprzęgle nie wspomnę..)
Sprzęglo najprostsza sprawa , skrzynia i reduktor to juz problem :(
A jak jest w hilu sr5 ?? Tam przeciez silnik jest znacznie mocniejszy ?? Wyzszy moment , takze chyba bardziej dostaja wszystkie elementy w dupe ?? Jest jeszcze wersja 3.0 td , tez wysoki moment obrotowy , takze tez znacznie wieksze obciazenie na wszystkich elkementach - sa tam zastosowane inne mosty , skrzynie i reduktor ??
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » pn sty 09, 2006 12:53 pm

Ja mam Hiluxa SR-5 i różni sie od 'zwykłego' tym że ma z przodu dwa fotele zamiast kanapy, obicia i podłoga jest w miśki a nie z winylu, i ma obrotomierz, a i jeszcze burty paki nie mają zaczepów pod plandeke (gładkie)... Reszta jest ta sama, silnik i mechanika ta sama.

W 1KZT (3.0TD) jest inna skrzynia i reduktor, mosty mają inne przełożenia

Szpera to blokada, jakakolwiek

Na pustynie hi-lift i trapy

35"... o Jezu
same starocie

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pn sty 09, 2006 1:13 pm

Zun pisze:A jak jest w hilu sr5 ?? Tam przeciez silnik jest znacznie mocniejszy ??
SR5 to wersja wyposażenia. Najlepsza zresztą.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pn sty 09, 2006 1:33 pm

Zun pisze:[wybierajac sie do afryki moge miec problem w razie draki - do hila dostane wszystko
do hila może i tak, do planowanej zmoty raczej już nie.
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn sty 09, 2006 3:33 pm

Przepraszam jesli kogos urazilem swoimi postami w tym wątku. Mostami i ich zmiana na mocniejsze bede sie martwil jak cos ukrece. Na razie bede sie uczyl radzic z tym co mam. Mam nadzieje ze mocniejszy silnik tak szybko sobie z tymi moimi mostami nie poradzi
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości