przy 100 licznikowych realnie jest niecale 89km/h, toz to wiecej niz fabryczne 10% czy ktos wie czemu winny jest taki stan rzeczy?
ps-opony dla tej danej wersji sa w fabrycznym wymiarze....
dziwneee
Moderator: Mroczny


I dobrze robisz - obrotomierze rzadko kiedy przekłamują, więc wystarczy obroty przemnożyć przez przełożenia i średnicę toczną kół (ok. 3-5% niższa od geometrycznej na zdjetym kole, albo zmierzyć na ugiętej oponie na aucie) - najpewniejsza metoda kalibracji prędkościomierzaMcRabbit pisze: (...)nauczony doswiadczeniem (malym bo malym) patrze na obroty,(...)
nie 3 przełożenia w mostachMarcin pisze:Kylon pisze: występuja 3 przełożenia napędu linki prędkościomierza.taaa milo by bylo, zeby ta insynuacja nie miala odzwierciedlenia w rzeczywistosci
![]()
skoro byly 3 rozne napedy w skrzyni to moze byly tez 3 rodzaje zegarow, a te faktycznie wymienialem-brzmi przeca to przyjazniej
tylko auto na lewarkach stało,albo na podnośnikuMarcin pisze:jasne, ze predkosc nie jest szczegolnie wazna, ale zawsze mi te 95km/h strasznie wolne sie wydawalo w stosunku do innych samochodow, ktorymi jezdze-zatem chcuialem sprawdzic moje subiektywne uczucie co do predkosci
a licznik nie krecony na rolkach byl![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości