2.4 D przy obciążeniu czarny dym

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

2.4 D przy obciążeniu czarny dym

Post autor: kpeugeot » wt kwie 11, 2006 5:29 pm

hej czy te silnik przy obciążeniu winny dawać dym na czarno?

jak na postoju mocno przygazuje to też wali na czarno, ten typ tak ma czy może gdzieś mam szukać inne przyczyny, a jeśli tak to jakiej

silnik 2LII bez turbo,

acha w spalinach chyba czuć ropę
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » wt kwie 11, 2006 6:00 pm

tak ma 2L :wink: ...przywykniesz 8) ...przy depnięciu troszkę brakuje powietrza atmosferycznemu 2L bez "t" więc dymi...miałem tak samo
coś będzie....

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » wt kwie 11, 2006 6:24 pm

no to spoko :)21
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Fox
Posty: 373
Rejestracja: pt mar 14, 2003 10:40 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Fox » wt kwie 11, 2006 7:14 pm

Spoko, spoko :wink: Taka jego uroda ...
Wszyscy jesteśmy psychiczni - tylko nie wszyscy zdiagnozowani ...

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » wt kwie 11, 2006 7:42 pm

2LT tez dymi i tez taka jego uroda przy depnieciu :)2
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » wt kwie 11, 2006 8:07 pm

moj lubi zadymic jak sie mu zawysoki bieg wrzuci i dusi sie go z dolu..:)21
normal:)

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt kwie 11, 2006 8:27 pm

Moj 2L tez dymil - tyl ze on byl raczej w tragicznym stanie :) 5L nie dymi wogole - a mam zalozony ten sam dolot co byl w 2L z tym samym filtrem.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
bartks
 
 
Posty: 948
Rejestracja: pt mar 14, 2003 12:19 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: bartks » śr kwie 12, 2006 8:28 am

MACIEK KRAKÓW pisze:2LT tez dymi i tez taka jego uroda przy depnieciu :)2
u mnie też....a silnik po naprawie głownej, turbina i pompa po regenaracji :)21 przy dużym obciążeniu zakopci na czarno... tak musi być :)2

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » śr kwie 12, 2006 8:38 am

a mój nie dymi :o

jedynie przy nagłym depnięciu,pusci dymka....


ale mam inny problem, ....niskie ciśnienie oleju :(


ale moze to tylko czujnik ?


:)21
LJ 70

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » śr kwie 12, 2006 1:56 pm

Mag69 pisze:a mój nie dymi :o

jedynie przy nagłym depnięciu,pusci dymka....


ale mam inny problem, ....niskie ciśnienie oleju :(


ale moze to tylko czujnik ?


:)21
Pewnie czujnik... To czesta przypadlosc... (ale profilaktycznie lepiej manometrem sprawdzic)
Sprawdzilem Ci te swiece w kolektorze ssacym w instrukcji i kurka nic nie ma na ten temat..

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr kwie 12, 2006 1:59 pm

Mag, mi też pokazuje niskie ciśnienie na wolnych obrotach, czasem spada poniżej pierwszej kreski. Ale silnik ciśnienie trzyma, zużycie oleju na 1000km waha się od 0,2l do 0,4l przy ostrej jeździe (góry, teren)

A kopci tylko przy obciążeniu (niskie obroty i pod górkę), ale tak chyba słabo - widzę w tylnym lusterku lekki czarny obłoczek.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » śr kwie 12, 2006 7:51 pm

AdAm pisze:....

Pewnie czujnik... To czesta przypadlosc... (ale profilaktycznie lepiej manometrem sprawdzic)
Sprawdzilem Ci te swiece w kolektorze ssacym w instrukcji i kurka nic nie ma na ten temat..
temat świec załatwiony ,grzeje idealnie (dzieki Foxowi) :)2

a cisnienie sprawdzę ....



:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Glina
 
 
Posty: 292
Rejestracja: pt maja 07, 2004 7:27 am
Lokalizacja: Szczebra

Post autor: Glina » czw kwie 13, 2006 6:52 am

cisnienie sprawdzę
U mnie w 4Runnerze też kiepskawo pokazuje, sprawdziłem i ciśnienie okazało się zajebiste. Te czujniki są baaaardzo stresogenne. 8)
Darz Bór!

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » czw kwie 13, 2006 8:05 am

pytanie, jak podpiąć taki czujnik tuningowy do tego silnika, chodzi mi o to abu monitorować ciśnienie i temperature oleju, ktoś ma jakieś teorie?? albo ktoś przerabiał?

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » czw kwie 27, 2006 9:39 pm

Kazdy nawet nowka ze sklepu diesel jak go sie zdusi to lubi zadymic ;)

Awatar użytkownika
stopa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: pt sty 21, 2005 12:36 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: stopa » pt kwie 28, 2006 8:55 pm

Chaos pisze:pytanie, jak podpiąć taki czujnik tuningowy do tego silnika, chodzi mi o to abu monitorować ciśnienie i temperature oleju, ktoś ma jakieś teorie?? albo ktoś przerabiał?
Do zrobienia wyjscia z bloku potrzebna ci nietypowa nażynka - rurowa 8 (R1/8). W miejsce czujnika wkrecasz koncowke z wyjsciem na gumowy waz a na koncu weza ma sie znalezc manometr do goracego oleju 0-6 barow-cala robota. Co do temp to musialbys jeszcze wsadzic w te koncowke jakis czujnik...
TLC LJ 70

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » ndz kwie 30, 2006 11:46 am

wszyscy dymią, tylko moj 2LT nie dymi :)
powaznie mowie...

nie dymi, ale buta tez nie ma :)

seb

PS AdAm - ksywa "charczek" jako pieszczotliwe nazewnictwo 2lt baaaardzo mi sie spodobala :lol:
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz kwie 30, 2006 2:18 pm

sebastian dziurdzik pisze:wszyscy dymią, tylko moj 2LT nie dymi :)
powaznie mowie...

nie dymi, ale buta tez nie ma :)

seb

PS AdAm - ksywa "charczek" jako pieszczotliwe nazewnictwo 2lt baaaardzo mi sie spodobala :lol:
Moje 5 L jak juz mowilem tez nie dymi - a co do slow Seby - potwierdzam , nie dymi nawet porzy maksymalnym bucie.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
egon4x4
 
 
Posty: 179
Rejestracja: sob lut 18, 2006 1:59 pm
Lokalizacja: Sosnowiec/UK

Post autor: egon4x4 » pn maja 01, 2006 1:18 pm

sebastian dziurdzik pisze:wszyscy dymią, tylko moj 2LT nie dymi :)
powaznie mowie...

nie dymi, ale buta tez nie ma :)

seb
Czyzby Ci Brat porzadnie remonta zrobil? :wink: albo sam sobie porzadnie turbo zregenerowales?

Przed/po remoncie tez buta nie mial :(

Za to GR dymi na bucie az milo, nie? a tez po remoncie. Choc Turbo robione za cale 800,- hehe, wiec moze tu przyczyna?
Pozdr
... ale oo ssso chhhoozzi ???

Egon GR'93

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » pn maja 01, 2006 3:20 pm

bo turbo regenerowales pod Oleśnicą, w tym no jak mu tam - zapiździu górnym zwanym Borowa :) wiem jak tam regenerują :)

a co do remonta - jakoś tam w miare zrobiony, niech bedzie :)
a silnik jaki slaby byl taki jest - ale fakt faktem - zapala tak, ze jeszcze nie widzialem tak zapalającego diesla, zwlaszcza blisko 20 letniego :wink:
no i nie dymi, a ostatnio nawet oleju za bardzo nie bierze (ale bez przesady ofkors:)) moze sie wreszcie sprężarka ułożyła hehehehehe - beep -

juz tak nawet myslalem, coby mu dawke wtrysku poprawic, mozeby przynajmniej zadymil przy dodaniu buta, co Wy na to? albo kąt wtrysku pośpieszyć...

seb

PS Brazer pamietaj o dzisiejszej sesji skajpowej o godzinie 22.00 czasu naszego :)
robok rzępoli w harapuciu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości