LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4
Moderator: Mroczny
-
Chaos
-

- Posty: 1243
- Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 1:59 pm
ktoś może przerabiał co to jest, że na wolnych obrotach silnikiem trzęsie, pracuje równo i tak pozatym wszystko ok ale na wolnych nim trzęsie, temperatura za wyoka czy co ? czy może paliwo jakieś lipne ?
ktoś coś wie?? jakieś sugestie?
Land cruiser lj70 93 rocznik
-
Drako
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Drako » sob kwie 15, 2006 3:05 pm
a moze poprostu masz poduszki wywalne ?
-
Chaos
-

- Posty: 1243
- Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 3:08 pm
też tak myślałem, wczoraj rano nówki założone genuiny.
sprawdzałem bez filtra powietrza i paliwo na krótko i to samo, stawiam na kiepskie paliwo, zjezdze i zaleje z BP albo shell i zobaczymy czy sie poprawi jak nie to zwracam honor lotosowi, chyba, ze macie inne propozycje.
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » sob kwie 15, 2006 3:26 pm
a moze za niskie obroty ?
jesli masz regulowane ręcznie z kabiny spróbuj troche podkręcić

LJ 70
-
Chaos
-

- Posty: 1243
- Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 3:47 pm
właśnie mam tą gałke urwaną odkąd pamiętam i obroty trzyma tak jak trzymał, czy może nowe poduszki są bardziej miekkie ? one na starość miękną czy twardnieją, bo przed wymianą trzęsiawka też była ale mniejsza.
ja już sam nie wiem. najwyżej wezme i przekatuje jutro sprzęta może mu minie.
-
Fox

- Posty: 373
- Rejestracja: pt mar 14, 2003 10:40 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Fox » sob kwie 15, 2006 5:59 pm
Stawiam na paliwo. Prawdopodobnie bez wymiany filtra paliwa się nie obędzie

Złodziejstwo wszystkich pomału dotyka - szkoda słów.

A tak przy okazji - poduszkę pod reduktorem też wymieniłeś?
Wszyscy jesteśmy psychiczni - tylko nie wszyscy zdiagnozowani ...
-
Chaos
-

- Posty: 1243
- Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 6:26 pm
wymieniłem 3, czyli wszystkie, teraz mam 2 dobre używki i jedną średnią, bo ta poduszka co jest od pompy wtryskowej, jakaś taka przekoszona.
-
Jureq
-

- Posty: 865
- Rejestracja: sob cze 11, 2005 7:27 pm
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jureq » sob kwie 15, 2006 9:27 pm
mojego tez tak dziwnie telepało, potem zaczeło stukać a teraz szukam wału korbowego ... ale nie znaczy że to regułą jest

Głodny przez wioskę przejdziesz, goły - nie.
-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » sob kwie 15, 2006 10:40 pm
Chaos pisze:wymieniłem 3, czyli wszystkie, teraz mam 2 dobre używki i jedną średnią, bo ta poduszka co jest od pompy wtryskowej, jakaś taka przekoszona.
ja mysle, ze audio zrobilo Ci da motor killing
moze byc isc w kierunku wtryskiwaczy?
-
Chaos
-

- Posty: 1243
- Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 11:42 pm
ehhh nie opłaca się, wymienie paliwo i zobacze jak nic nie da to bede jeździł aż padnie i wtedy pomyślimy nad czym innym jakieś np 5L uturbione

-
Chaos
-

- Posty: 1243
- Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 11:49 pm
Jureq pisze:mojego tez tak dziwnie telepało, potem zaczeło stukać a teraz szukam wału korbowego ... ale nie znaczy że to regułą jest

to żeś mnie kuźwa pocieszył.
-
hary
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt maja 04, 2004 4:33 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: hary » wt kwie 18, 2006 10:30 am
Wydawało mi się że w moim LJ-cie główne kwestie związane
z odpalaniem i pracą silnika zostały juz "wyprostowane".
Pojeździłem sobie troche po górach i po nocy (auto zostawiane
zawsze na jakimś spadku )znowu pojawiały się problemy z odpalaniem.
A jak już odpalił to nie lekko "telepało" pare minut.
Efekt taki jakby sie kończyło paliwo.
Przyczyna była w pompce przy filtrze paliwa, której nigdy się wnikliwie nie przygladałem-coś tam troche pompowała.
Dopiero jak pod ciśnieniem sprawdzony został układ to "wyszła"jej sprawność". Jakoś ja "doszczelniłem" ręcznie i nie było juz problemówe w trasie, teraz wymieniam na sprawną.
-
Piotrek M
-

- Posty: 3496
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
- Lokalizacja: szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piotrek M » wt kwie 18, 2006 11:17 am
Kiedyś miałem podobną przypadłość w swojej Toyce, okazało sie że cofało mi się paliwo to po I, a po II pompa łapała lewe powietrze.
-
hary
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt maja 04, 2004 4:33 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: hary » wt kwie 18, 2006 11:33 am
u mnie pewnie to drugie - teraz odpala i pracuje bez problemu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości