trzęsiawka 2LT2

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

trzęsiawka 2LT2

Post autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 1:59 pm

ktoś może przerabiał co to jest, że na wolnych obrotach silnikiem trzęsie, pracuje równo i tak pozatym wszystko ok ale na wolnych nim trzęsie, temperatura za wyoka czy co ? czy może paliwo jakieś lipne ?

ktoś coś wie?? jakieś sugestie?

Land cruiser lj70 93 rocznik

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » sob kwie 15, 2006 3:05 pm

a moze poprostu masz poduszki wywalne ?

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 3:08 pm

też tak myślałem, wczoraj rano nówki założone genuiny.

sprawdzałem bez filtra powietrza i paliwo na krótko i to samo, stawiam na kiepskie paliwo, zjezdze i zaleje z BP albo shell i zobaczymy czy sie poprawi jak nie to zwracam honor lotosowi, chyba, ze macie inne propozycje.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » sob kwie 15, 2006 3:26 pm

a moze za niskie obroty ?

jesli masz regulowane ręcznie z kabiny spróbuj troche podkręcić


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 3:47 pm

właśnie mam tą gałke urwaną odkąd pamiętam i obroty trzyma tak jak trzymał, czy może nowe poduszki są bardziej miekkie ? one na starość miękną czy twardnieją, bo przed wymianą trzęsiawka też była ale mniejsza.
ja już sam nie wiem. najwyżej wezme i przekatuje jutro sprzęta może mu minie.

Awatar użytkownika
Fox
Posty: 373
Rejestracja: pt mar 14, 2003 10:40 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Fox » sob kwie 15, 2006 5:59 pm

Stawiam na paliwo. Prawdopodobnie bez wymiany filtra paliwa się nie obędzie :roll: Złodziejstwo wszystkich pomału dotyka - szkoda słów. :)3 A tak przy okazji - poduszkę pod reduktorem też wymieniłeś?
Wszyscy jesteśmy psychiczni - tylko nie wszyscy zdiagnozowani ...

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 6:26 pm

wymieniłem 3, czyli wszystkie, teraz mam 2 dobre używki i jedną średnią, bo ta poduszka co jest od pompy wtryskowej, jakaś taka przekoszona.

Awatar użytkownika
Jureq
 
 
Posty: 865
Rejestracja: sob cze 11, 2005 7:27 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Jureq » sob kwie 15, 2006 9:27 pm

mojego tez tak dziwnie telepało, potem zaczeło stukać a teraz szukam wału korbowego ... ale nie znaczy że to regułą jest ;-)
Głodny przez wioskę przejdziesz, goły - nie.

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » sob kwie 15, 2006 10:40 pm

Chaos pisze:wymieniłem 3, czyli wszystkie, teraz mam 2 dobre używki i jedną średnią, bo ta poduszka co jest od pompy wtryskowej, jakaś taka przekoszona.
ja mysle, ze audio zrobilo Ci da motor killing :)21 :wink:

moze byc isc w kierunku wtryskiwaczy?

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 11:42 pm

ehhh nie opłaca się, wymienie paliwo i zobacze jak nic nie da to bede jeździł aż padnie i wtedy pomyślimy nad czym innym jakieś np 5L uturbione :)

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » sob kwie 15, 2006 11:49 pm

Jureq pisze:mojego tez tak dziwnie telepało, potem zaczeło stukać a teraz szukam wału korbowego ... ale nie znaczy że to regułą jest ;-)
to żeś mnie kuźwa pocieszył.

hary
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: wt maja 04, 2004 4:33 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: hary » wt kwie 18, 2006 10:30 am

Wydawało mi się że w moim LJ-cie główne kwestie związane
z odpalaniem i pracą silnika zostały juz "wyprostowane".
Pojeździłem sobie troche po górach i po nocy (auto zostawiane
zawsze na jakimś spadku )znowu pojawiały się problemy z odpalaniem.
A jak już odpalił to nie lekko "telepało" pare minut.
Efekt taki jakby sie kończyło paliwo.
Przyczyna była w pompce przy filtrze paliwa, której nigdy się wnikliwie nie przygladałem-coś tam troche pompowała.
Dopiero jak pod ciśnieniem sprawdzony został układ to "wyszła"jej sprawność". Jakoś ja "doszczelniłem" ręcznie i nie było juz problemówe w trasie, teraz wymieniam na sprawną.

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » wt kwie 18, 2006 11:17 am

Kiedyś miałem podobną przypadłość w swojej Toyce, okazało sie że cofało mi się paliwo to po I, a po II pompa łapała lewe powietrze.
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

hary
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: wt maja 04, 2004 4:33 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: hary » wt kwie 18, 2006 11:33 am

u mnie pewnie to drugie - teraz odpala i pracuje bez problemu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości