Strona 1 z 1

trzęsiawka 2LT2

: sob kwie 15, 2006 1:59 pm
autor: Chaos
ktoś może przerabiał co to jest, że na wolnych obrotach silnikiem trzęsie, pracuje równo i tak pozatym wszystko ok ale na wolnych nim trzęsie, temperatura za wyoka czy co ? czy może paliwo jakieś lipne ?

ktoś coś wie?? jakieś sugestie?

Land cruiser lj70 93 rocznik

: sob kwie 15, 2006 3:05 pm
autor: Drako
a moze poprostu masz poduszki wywalne ?

: sob kwie 15, 2006 3:08 pm
autor: Chaos
też tak myślałem, wczoraj rano nówki założone genuiny.

sprawdzałem bez filtra powietrza i paliwo na krótko i to samo, stawiam na kiepskie paliwo, zjezdze i zaleje z BP albo shell i zobaczymy czy sie poprawi jak nie to zwracam honor lotosowi, chyba, ze macie inne propozycje.

: sob kwie 15, 2006 3:26 pm
autor: Mag69
a moze za niskie obroty ?

jesli masz regulowane ręcznie z kabiny spróbuj troche podkręcić


:)21

: sob kwie 15, 2006 3:47 pm
autor: Chaos
właśnie mam tą gałke urwaną odkąd pamiętam i obroty trzyma tak jak trzymał, czy może nowe poduszki są bardziej miekkie ? one na starość miękną czy twardnieją, bo przed wymianą trzęsiawka też była ale mniejsza.
ja już sam nie wiem. najwyżej wezme i przekatuje jutro sprzęta może mu minie.

: sob kwie 15, 2006 5:59 pm
autor: Fox
Stawiam na paliwo. Prawdopodobnie bez wymiany filtra paliwa się nie obędzie :roll: Złodziejstwo wszystkich pomału dotyka - szkoda słów. :)3 A tak przy okazji - poduszkę pod reduktorem też wymieniłeś?

: sob kwie 15, 2006 6:26 pm
autor: Chaos
wymieniłem 3, czyli wszystkie, teraz mam 2 dobre używki i jedną średnią, bo ta poduszka co jest od pompy wtryskowej, jakaś taka przekoszona.

: sob kwie 15, 2006 9:27 pm
autor: Jureq
mojego tez tak dziwnie telepało, potem zaczeło stukać a teraz szukam wału korbowego ... ale nie znaczy że to regułą jest ;-)

: sob kwie 15, 2006 10:40 pm
autor: Marcin
Chaos pisze:wymieniłem 3, czyli wszystkie, teraz mam 2 dobre używki i jedną średnią, bo ta poduszka co jest od pompy wtryskowej, jakaś taka przekoszona.
ja mysle, ze audio zrobilo Ci da motor killing :)21 :wink:

moze byc isc w kierunku wtryskiwaczy?

: sob kwie 15, 2006 11:42 pm
autor: Chaos
ehhh nie opłaca się, wymienie paliwo i zobacze jak nic nie da to bede jeździł aż padnie i wtedy pomyślimy nad czym innym jakieś np 5L uturbione :)

: sob kwie 15, 2006 11:49 pm
autor: Chaos
Jureq pisze:mojego tez tak dziwnie telepało, potem zaczeło stukać a teraz szukam wału korbowego ... ale nie znaczy że to regułą jest ;-)
to żeś mnie kuźwa pocieszył.

: wt kwie 18, 2006 10:30 am
autor: hary
Wydawało mi się że w moim LJ-cie główne kwestie związane
z odpalaniem i pracą silnika zostały juz "wyprostowane".
Pojeździłem sobie troche po górach i po nocy (auto zostawiane
zawsze na jakimś spadku )znowu pojawiały się problemy z odpalaniem.
A jak już odpalił to nie lekko "telepało" pare minut.
Efekt taki jakby sie kończyło paliwo.
Przyczyna była w pompce przy filtrze paliwa, której nigdy się wnikliwie nie przygladałem-coś tam troche pompowała.
Dopiero jak pod ciśnieniem sprawdzony został układ to "wyszła"jej sprawność". Jakoś ja "doszczelniłem" ręcznie i nie było juz problemówe w trasie, teraz wymieniam na sprawną.

: wt kwie 18, 2006 11:17 am
autor: Piotrek M
Kiedyś miałem podobną przypadłość w swojej Toyce, okazało sie że cofało mi się paliwo to po I, a po II pompa łapała lewe powietrze.

: wt kwie 18, 2006 11:33 am
autor: hary
u mnie pewnie to drugie - teraz odpala i pracuje bez problemu