Wytrzymałość
Moderator: Mroczny
Wytrzymałość
Cześć
Przymierzamy się do kupna 4Runnera/Land Cruisera - najlepiej diesla z manualem.
Jakie przebiegi te fury wytrzymują bez generalki przy normalnej eksploatacji? Normalnej czyli bez chuchania, dmuchania i garazowania ale bez przepraw w 1m wodzie.
Jak kupimy to czy nastaiwac się na używane czesci czy na nowe przy jakis naprawach?
Czy spalanie 15l to standard czy diesle mniej ssa?
Czy po kupnie fury z pierwszej polowy lat 90 nastawiac sie na remont czy damy rade troche pojezdzic?
To dużo pytań ale piszcie co wiecie. Fure chcemy przywiesc z niemiaszkow/holandii/belgii.
Przymierzamy się do kupna 4Runnera/Land Cruisera - najlepiej diesla z manualem.
Jakie przebiegi te fury wytrzymują bez generalki przy normalnej eksploatacji? Normalnej czyli bez chuchania, dmuchania i garazowania ale bez przepraw w 1m wodzie.
Jak kupimy to czy nastaiwac się na używane czesci czy na nowe przy jakis naprawach?
Czy spalanie 15l to standard czy diesle mniej ssa?
Czy po kupnie fury z pierwszej polowy lat 90 nastawiac sie na remont czy damy rade troche pojezdzic?
To dużo pytań ale piszcie co wiecie. Fure chcemy przywiesc z niemiaszkow/holandii/belgii.
buuuuuuuu, ale glupie, pardon, pytania
Ty wiesz chłopie ile jest modeli landcruiserow w "dieslu, z manualem"?
lj-ty, kzj-ty, pzj-ty, hdj-ty, hzj-ty, jotsiódemki, jotósemki, jotdziewiątki, bejoty i .uj wie co jeszcze
motory 2,4 z turbo i bez, 3.0, 3.4 wolnossace, 3.5 doladowane i wolnossace, 4.0 i 4.2 takie i takie 
no - ale 4runnerow tyle rodzajow nie ma hehehehehe
seb

Ty wiesz chłopie ile jest modeli landcruiserow w "dieslu, z manualem"?

lj-ty, kzj-ty, pzj-ty, hdj-ty, hzj-ty, jotsiódemki, jotósemki, jotdziewiątki, bejoty i .uj wie co jeszcze


no - ale 4runnerow tyle rodzajow nie ma hehehehehe
seb
robok rzępoli w harapuciu
Re: Wytrzymałość
No to ja ci odpowiem.Greentop pisze:Cześć
Przymierzamy się do kupna 4Runnera/Land Cruisera - najlepiej diesla z manualem.
Jakie przebiegi te fury wytrzymują bez generalki przy normalnej eksploatacji? Normalnej czyli bez chuchania, dmuchania i garazowania ale bez przepraw w 1m wodzie.
Jak kupimy to czy nastaiwac się na używane czesci czy na nowe przy jakis naprawach?
Czy spalanie 15l to standard czy diesle mniej ssa?
Czy po kupnie fury z pierwszej polowy lat 90 nastawiac sie na remont czy damy rade troche pojezdzic?
To dużo pytań ale piszcie co wiecie. Fure chcemy przywiesc z niemiaszkow/holandii/belgii.
Po mojemu tylko diesel z manualem - mam 3 toyoty, wszystkie diesle i chodza jak zloto.
Jesli auto nie do zdarcia, ale bez wielkiej budy to J70, najlepiej 3.0 td.
Jak wielka fura to J80 lub J100 - nie wiem jaka kasa dysponujesz.
Jak kasa wielka to nowa J105

Jak mniejsza to J80 - zeby rodzina sie zmiescila
Jak mniejsza i dla dwoch osob - to J70, 73
Jak mniejsza mniejsza i dla rodziny to 4Runner - 3.0 td
A tak naprawde to bierz taka jaka ci sie podoba, potem zycie zweryfikuje i kupisz sobie odpowiednia

Generalnie Toyota to nie .... nie, nie bede zaczynal. Ale wiadomo, ze wytrzyma dlugo, dlugo, dlugo.
Pozdrowienia i milego polowania.
emsi
To 33 to jakieś takie... magiczne.
Nawet jeden szwedzki zespół hejwimetalowy (mój ulubiony
) płytę zatytułował Catch 33
Nawet jeden szwedzki zespół hejwimetalowy (mój ulubiony

Panowie bo to trzeba z głową.
Mój 4Runner 3.0V6 manual pije w trasie 13 litrów gazu - ta znacząca zmiana wystąpiła po wymianie świeć(NGK), przewodów(NGK), kopółki (DENSO) i palca rozdzielacza (DENSO). Wszystko to sporowadziłem z USA. Kolejna sprawa to manualne sprzęgiełka piast przednich - AISIN - sam sobie odrestaurowałem, założyłem i jest zajebiście - lepiej się prowadzi itd. Polecam jeszcze wyregulować czujnik położenia przepustnicy i trochę przyśpieszyć zapłon - fabrycznie jest 10 BTDC, ja zrobiłem na 12 BTDC - wolne trochę gorsze, ale za to lepiej zzapierdala, a spalanie stukowe nie występuje.
Wymieniłem też wszystkie przewody podciśnieniowe, wyczyściłem przepustnicę - nawet se niewyobrażacie jaki tam jest syf! Ponadto założyłem nowy zawór PCV, wyjebałem progi itd., itp.
Wieżcie czy nie 13 l z klimą do 120km/h - gumy BFG AT 32", zawiecha OME.
PS. Ważne jest przeliczenie przebiegu - 32" do fabrycznych 28" - to 10% różnicy we wskazaniu przebiegu.
Mój 4Runner 3.0V6 manual pije w trasie 13 litrów gazu - ta znacząca zmiana wystąpiła po wymianie świeć(NGK), przewodów(NGK), kopółki (DENSO) i palca rozdzielacza (DENSO). Wszystko to sporowadziłem z USA. Kolejna sprawa to manualne sprzęgiełka piast przednich - AISIN - sam sobie odrestaurowałem, założyłem i jest zajebiście - lepiej się prowadzi itd. Polecam jeszcze wyregulować czujnik położenia przepustnicy i trochę przyśpieszyć zapłon - fabrycznie jest 10 BTDC, ja zrobiłem na 12 BTDC - wolne trochę gorsze, ale za to lepiej zzapierdala, a spalanie stukowe nie występuje.
Wymieniłem też wszystkie przewody podciśnieniowe, wyczyściłem przepustnicę - nawet se niewyobrażacie jaki tam jest syf! Ponadto założyłem nowy zawór PCV, wyjebałem progi itd., itp.
Wieżcie czy nie 13 l z klimą do 120km/h - gumy BFG AT 32", zawiecha OME.

PS. Ważne jest przeliczenie przebiegu - 32" do fabrycznych 28" - to 10% różnicy we wskazaniu przebiegu.
Darz Bór!
to przeliczenie to sobie trzeba zrobić wg gps lub słupków drogowych bo u mnie przynajmniej w przypadku obu toyot (hilux i 4R) drogomierz nie jest "równoległy" z prędkościomierzem i oba przekłamują w góre...hilux dopiero na 33 calach pokazywał prędkość w miarę ok a drogomierz zaniżał o ok. 8 %....4R na 31 calach jeszcze nieznacznie (ok 5 %) zawyża
(sprawdzane na gps-ie) więc może stąd takie zajebiste spalanie u Gliny który sądzi że trzeba coś przeliczać i tu ma rację - tylko nie w tę stronę - niestety....no chyba że u mnie w obu autach są liczniki walnięte...nie wierzę w takie spalanie cieżkiego 4R ze słabowatym 3VZE na gazie - jeśli jest inaczej to proszę mnie z błędu wyprowadzić 



coś będzie....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość