witam mam pytanie odnosnie hiluxa

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

konefi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 9:30 pm
Lokalizacja: Kolbuszowa

witam mam pytanie odnosnie hiluxa

Post autor: konefi » śr cze 07, 2006 10:03 pm

mam pytanie :
1. jak mam skasowac kontrolke T-BELT
2.czy potpore na wał dostane z podrópki czy tylko salon ,lub czy od jakiegos innego samochdy.
NISSAN PATROL 2.8 Y61

Awatar użytkownika
Fox
Posty: 373
Rejestracja: pt mar 14, 2003 10:40 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Fox » czw cze 08, 2006 6:19 am

T-Belt (wymiana paska rozrządu) - skasujesz wyciągając taką gumową zaślepkę z tablicy zegarów i np. patyczkiem do szaszłyków :wink: wciśniesz mikrostyk z lewej (albo prawej - nie pamiętam) strony prędkościomierza.
Z podporą jest gorsza sprawa - prawie pasuje od VW LT45. Piszę prawie bo ten patent nie do końca sprawdził się u mnie. połączenie guma-łożysko szybko się rozwulkanizowało. Nowe w serwisie kosztuje ok. 650zł i mimo ceny polecam takie rozwiązanie ...
Pozdro
Wszyscy jesteśmy psychiczni - tylko nie wszyscy zdiagnozowani ...

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » czw cze 08, 2006 6:30 am

Oczywiście warto ją kasować rzeczywiście po wymianie paska oraz rolek.

konefi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 9:30 pm
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: konefi » czw cze 08, 2006 7:05 am

dzieki za dorade pozdrowienia :)2
NISSAN PATROL 2.8 Y61

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » czw cze 08, 2006 8:31 am

Zgadzam się z Foxem. Oryginalna podpora robi spokojnie 200000 km.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Fox
Posty: 373
Rejestracja: pt mar 14, 2003 10:40 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Fox » czw cze 08, 2006 9:17 am

Kylon pisze:Oczywiście warto ją kasować rzeczywiście po wymianie paska oraz rolek.
To raczej norma!! - Komplet rozrządu też warto zanabyć w ASO (koszt ok 800zł).

Marecki !! Co u Ciebie ...
Wszyscy jesteśmy psychiczni - tylko nie wszyscy zdiagnozowani ...

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » czw cze 08, 2006 9:21 am

Tradycyjnie: żyję bo na pogrzeb nie mam :lol: :lol:
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Fox
Posty: 373
Rejestracja: pt mar 14, 2003 10:40 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Fox » czw cze 08, 2006 9:22 am

Możeby jakieś spotkanie zarządzić ??
Ale pewnie trzebabędzie przejść na PW coby tematu nie kasztanić ... :oops:
Wszyscy jesteśmy psychiczni - tylko nie wszyscy zdiagnozowani ...

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » czw cze 08, 2006 9:24 am

Kylon pisze:....... paska oraz rolek.
Bardzo trafnie - rolek a nie tylko napinacza jak to robi większość tzw. fachowców :)
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » czw cze 08, 2006 4:19 pm

a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !

@konefi - zajedż kiedyś od nas do Mroka na browar to pogadamy o toyotach
coś będzie....

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » czw cze 08, 2006 5:00 pm

Przy Twoim stylu jazdy i koła mogą dać d..y kacie jeden Ty :lol: więc się nie ciesz :lol: :lol:
Ostatnio zmieniony czw cze 08, 2006 5:11 pm przez Marek Glinka, łącznie zmieniany 1 raz.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » czw cze 08, 2006 5:03 pm

Maniek pisze:
@konefi - zajedż kiedyś od nas do Mroka na browar to pogadamy o toyotach
.... a ja też mogę tyle że kangórem? Nikt mnie nie opluje? :lol: :lol:
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

konefi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 9:30 pm
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: konefi » czw cze 08, 2006 8:16 pm

wpadne wpadne ,jak znajde troche czasu teraz robie patrola mojego brata Maniek jak zderzak podobał sie ,wpadne za tydzjen w czwartek to pogadamy.pozdrowienia
NISSAN PATROL 2.8 Y61

Awatar użytkownika
Walles
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: śr wrz 25, 2002 6:17 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Walles » pt cze 09, 2006 6:18 am

Maniek pisze:a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !
a czy te 3,4 to 3B toyoty,czy cos innego?? mam taki w garazu i zastanawiam sie czy nie wlozyc..

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pt cze 09, 2006 8:20 am

Walles pisze:
Maniek pisze:a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !
a czy te 3,4 to 3B toyoty,czy cos innego?? mam taki w garazu i zastanawiam sie czy nie wlozyc..
Nie zastanawiaj sie - wkladaj.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » pt cze 09, 2006 8:26 am

Marek Glinka pisze:
Maniek pisze:
@konefi - zajedż kiedyś od nas do Mroka na browar to pogadamy o toyotach
.... a ja też mogę tyle że kangórem? Nikt mnie nie opluje? :lol: :lol:
Ty to możesz nawet rowerem (chodzi o pojazd jednośladowy a nie rover) - o każdej porze dnia i nocy jestem skłonny sie z Tobą spotkać i "pogawędzić" :wink: :wink:
coś będzie....

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » pt cze 09, 2006 8:28 am

konefi pisze:wpadne wpadne ,jak znajde troche czasu teraz robie patrola mojego brata Maniek jak zderzak podobał sie ,wpadne za tydzjen w czwartek to pogadamy.pozdrowienia
zderzaczek masz lux :)2 :)2 ...poproszę Cię o kopię dla mnie, co?? w czwartek pogadamy
coś będzie....

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » pt cze 09, 2006 8:45 am

Walles pisze:
Maniek pisze:a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !
a czy te 3,4 to 3B toyoty,czy cos innego?? mam taki w garazu i zastanawiam sie czy nie wlozyc..
oczywiście toyoty :)2 stary, cięzki silnik ale wagowo podobny do nie młodszego i nie lekkiego 2LII....wolnossący 3,4 ma osiągi deczko lepsze od 2LTII (więc nie ma rewelacji) z tą różnicą, że nie potrzebuje obrotów żeby ciągnąć :)2 :)2 a to już jest zdecydowany postęp...bardzo łatwo go uturbić jak komuś mało, wtedy osiąga paremetry lepsze niż 1KZT !! !! 130 KM i 320 Nm - ale taki zestaw w Australi kosztuje ok 5 kzł - na turbinie Garretta - gotowy kit do samodzielnego montażu. założenie tego motoru do hila nie jest łatwe ale wykonalne :)2 :)2 ...w końcu się zbiorę i opiszę to wszystko ...kiedyś...gdzieś... reasumując: u mnie na 35calach i mostach gr-a chodzi o niebo lepiej niż 2LII - oczywiście na trasie rakieta toto nie jest (niecałe 100 KM) ale w terenie boggerami obraca aż miło i to obr. rzędu 500 obr./min :)2 :)2...gazu używa się tylko na podjazdach lub jak trzeba szybko zakręcić kołami żeby się oczyściły...aha prędkość max na poszczególnych biegach są mniejsze niż 2LII bo mu się obroty wcześniej "kończą"
coś będzie....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości