Strona 1 z 1

witam mam pytanie odnosnie hiluxa

: śr cze 07, 2006 10:03 pm
autor: konefi
mam pytanie :
1. jak mam skasowac kontrolke T-BELT
2.czy potpore na wał dostane z podrópki czy tylko salon ,lub czy od jakiegos innego samochdy.

: czw cze 08, 2006 6:19 am
autor: Fox
T-Belt (wymiana paska rozrządu) - skasujesz wyciągając taką gumową zaślepkę z tablicy zegarów i np. patyczkiem do szaszłyków :wink: wciśniesz mikrostyk z lewej (albo prawej - nie pamiętam) strony prędkościomierza.
Z podporą jest gorsza sprawa - prawie pasuje od VW LT45. Piszę prawie bo ten patent nie do końca sprawdził się u mnie. połączenie guma-łożysko szybko się rozwulkanizowało. Nowe w serwisie kosztuje ok. 650zł i mimo ceny polecam takie rozwiązanie ...
Pozdro

: czw cze 08, 2006 6:30 am
autor: Kylon
Oczywiście warto ją kasować rzeczywiście po wymianie paska oraz rolek.

: czw cze 08, 2006 7:05 am
autor: konefi
dzieki za dorade pozdrowienia :)2

: czw cze 08, 2006 8:31 am
autor: Marek Glinka
Zgadzam się z Foxem. Oryginalna podpora robi spokojnie 200000 km.

: czw cze 08, 2006 9:17 am
autor: Fox
Kylon pisze:Oczywiście warto ją kasować rzeczywiście po wymianie paska oraz rolek.
To raczej norma!! - Komplet rozrządu też warto zanabyć w ASO (koszt ok 800zł).

Marecki !! Co u Ciebie ...

: czw cze 08, 2006 9:21 am
autor: Marek Glinka
Tradycyjnie: żyję bo na pogrzeb nie mam :lol: :lol:

: czw cze 08, 2006 9:22 am
autor: Fox
Możeby jakieś spotkanie zarządzić ??
Ale pewnie trzebabędzie przejść na PW coby tematu nie kasztanić ... :oops:

: czw cze 08, 2006 9:24 am
autor: Marek Glinka
Kylon pisze:....... paska oraz rolek.
Bardzo trafnie - rolek a nie tylko napinacza jak to robi większość tzw. fachowców :)

: czw cze 08, 2006 4:19 pm
autor: Maniek
a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !

@konefi - zajedż kiedyś od nas do Mroka na browar to pogadamy o toyotach

: czw cze 08, 2006 5:00 pm
autor: Marek Glinka
Przy Twoim stylu jazdy i koła mogą dać d..y kacie jeden Ty :lol: więc się nie ciesz :lol: :lol:

: czw cze 08, 2006 5:03 pm
autor: Marek Glinka
Maniek pisze:
@konefi - zajedż kiedyś od nas do Mroka na browar to pogadamy o toyotach
.... a ja też mogę tyle że kangórem? Nikt mnie nie opluje? :lol: :lol:

: czw cze 08, 2006 8:16 pm
autor: konefi
wpadne wpadne ,jak znajde troche czasu teraz robie patrola mojego brata Maniek jak zderzak podobał sie ,wpadne za tydzjen w czwartek to pogadamy.pozdrowienia

: pt cze 09, 2006 6:18 am
autor: Walles
Maniek pisze:a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !
a czy te 3,4 to 3B toyoty,czy cos innego?? mam taki w garazu i zastanawiam sie czy nie wlozyc..

: pt cze 09, 2006 8:20 am
autor: Zun
Walles pisze:
Maniek pisze:a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !
a czy te 3,4 to 3B toyoty,czy cos innego?? mam taki w garazu i zastanawiam sie czy nie wlozyc..
Nie zastanawiaj sie - wkladaj.

: pt cze 09, 2006 8:26 am
autor: Maniek
Marek Glinka pisze:
Maniek pisze:
@konefi - zajedż kiedyś od nas do Mroka na browar to pogadamy o toyotach
.... a ja też mogę tyle że kangórem? Nikt mnie nie opluje? :lol: :lol:
Ty to możesz nawet rowerem (chodzi o pojazd jednośladowy a nie rover) - o każdej porze dnia i nocy jestem skłonny sie z Tobą spotkać i "pogawędzić" :wink: :wink:

: pt cze 09, 2006 8:28 am
autor: Maniek
konefi pisze:wpadne wpadne ,jak znajde troche czasu teraz robie patrola mojego brata Maniek jak zderzak podobał sie ,wpadne za tydzjen w czwartek to pogadamy.pozdrowienia
zderzaczek masz lux :)2 :)2 ...poproszę Cię o kopię dla mnie, co?? w czwartek pogadamy

: pt cze 09, 2006 8:45 am
autor: Maniek
Walles pisze:
Maniek pisze:a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !
a czy te 3,4 to 3B toyoty,czy cos innego?? mam taki w garazu i zastanawiam sie czy nie wlozyc..
oczywiście toyoty :)2 stary, cięzki silnik ale wagowo podobny do nie młodszego i nie lekkiego 2LII....wolnossący 3,4 ma osiągi deczko lepsze od 2LTII (więc nie ma rewelacji) z tą różnicą, że nie potrzebuje obrotów żeby ciągnąć :)2 :)2 a to już jest zdecydowany postęp...bardzo łatwo go uturbić jak komuś mało, wtedy osiąga paremetry lepsze niż 1KZT !! !! 130 KM i 320 Nm - ale taki zestaw w Australi kosztuje ok 5 kzł - na turbinie Garretta - gotowy kit do samodzielnego montażu. założenie tego motoru do hila nie jest łatwe ale wykonalne :)2 :)2 ...w końcu się zbiorę i opiszę to wszystko ...kiedyś...gdzieś... reasumując: u mnie na 35calach i mostach gr-a chodzi o niebo lepiej niż 2LII - oczywiście na trasie rakieta toto nie jest (niecałe 100 KM) ale w terenie boggerami obraca aż miło i to obr. rzędu 500 obr./min :)2 :)2...gazu używa się tylko na podjazdach lub jak trzeba szybko zakręcić kołami żeby się oczyściły...aha prędkość max na poszczególnych biegach są mniejsze niż 2LII bo mu się obroty wcześniej "kończą"