Strona 1 z 1
witam mam pytanie odnosnie hiluxa
: śr cze 07, 2006 10:03 pm
autor: konefi
mam pytanie :
1. jak mam skasowac kontrolke T-BELT
2.czy potpore na wał dostane z podrópki czy tylko salon ,lub czy od jakiegos innego samochdy.
: czw cze 08, 2006 6:19 am
autor: Fox
T-Belt (wymiana paska rozrządu) - skasujesz wyciągając taką gumową zaślepkę z tablicy zegarów i np. patyczkiem do szaszłyków

wciśniesz mikrostyk z lewej (albo prawej - nie pamiętam) strony prędkościomierza.
Z podporą jest gorsza sprawa - prawie pasuje od VW LT45. Piszę prawie bo ten patent nie do końca sprawdził się u mnie. połączenie guma-łożysko szybko się rozwulkanizowało. Nowe w serwisie kosztuje ok. 650zł i mimo ceny polecam takie rozwiązanie ...
Pozdro
: czw cze 08, 2006 6:30 am
autor: Kylon
Oczywiście warto ją kasować rzeczywiście po wymianie paska oraz rolek.
: czw cze 08, 2006 7:05 am
autor: konefi
dzieki za dorade pozdrowienia

: czw cze 08, 2006 8:31 am
autor: Marek Glinka
Zgadzam się z Foxem. Oryginalna podpora robi spokojnie 200000 km.
: czw cze 08, 2006 9:17 am
autor: Fox
Kylon pisze:Oczywiście warto ją kasować rzeczywiście po wymianie paska oraz rolek.
To raczej norma!! - Komplet rozrządu też warto zanabyć w ASO (koszt ok 800zł).
Marecki

Co u Ciebie ...
: czw cze 08, 2006 9:21 am
autor: Marek Glinka
Tradycyjnie: żyję bo na pogrzeb nie mam

: czw cze 08, 2006 9:22 am
autor: Fox
Możeby jakieś spotkanie zarządzić

Ale pewnie trzebabędzie przejść na PW coby tematu nie kasztanić ...

: czw cze 08, 2006 9:24 am
autor: Marek Glinka
Kylon pisze:....... paska oraz rolek.
Bardzo trafnie -
rolek a nie tylko napinacza jak to robi większość tzw. fachowców

: czw cze 08, 2006 4:19 pm
autor: Maniek
a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !
@konefi - zajedż kiedyś od nas do Mroka na browar to pogadamy o toyotach
: czw cze 08, 2006 5:00 pm
autor: Marek Glinka
Przy Twoim stylu jazdy i koła mogą dać d..y kacie jeden Ty

więc się nie ciesz

: czw cze 08, 2006 5:03 pm
autor: Marek Glinka
Maniek pisze:
@konefi - zajedż kiedyś od nas do Mroka na browar to pogadamy o toyotach
.... a ja też mogę tyle że kangórem? Nikt mnie nie opluje?

: czw cze 08, 2006 8:16 pm
autor: konefi
wpadne wpadne ,jak znajde troche czasu teraz robie patrola mojego brata Maniek jak zderzak podobał sie ,wpadne za tydzjen w czwartek to pogadamy.pozdrowienia
: pt cze 09, 2006 6:18 am
autor: Walles
Maniek pisze:a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !
a czy te 3,4 to 3B toyoty,czy cos innego?? mam taki w garazu i zastanawiam sie czy nie wlozyc..
: pt cze 09, 2006 8:20 am
autor: Zun
Walles pisze:Maniek pisze:a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !
a czy te 3,4 to 3B toyoty,czy cos innego?? mam taki w garazu i zastanawiam sie czy nie wlozyc..
Nie zastanawiaj sie - wkladaj.
: pt cze 09, 2006 8:26 am
autor: Maniek
Marek Glinka pisze:Maniek pisze:
@konefi - zajedż kiedyś od nas do Mroka na browar to pogadamy o toyotach
.... a ja też mogę tyle że kangórem? Nikt mnie nie opluje?

Ty to możesz nawet rowerem (chodzi o pojazd jednośladowy a nie rover) - o każdej porze dnia i nocy jestem skłonny sie z Tobą spotkać i "pogawędzić"

: pt cze 09, 2006 8:28 am
autor: Maniek
konefi pisze:wpadne wpadne ,jak znajde troche czasu teraz robie patrola mojego brata Maniek jak zderzak podobał sie ,wpadne za tydzjen w czwartek to pogadamy.pozdrowienia
zderzaczek masz lux

...poproszę Cię o kopię dla mnie, co?? w czwartek pogadamy
: pt cze 09, 2006 8:45 am
autor: Maniek
Walles pisze:Maniek pisze:a ja mam rozrząd na kołach zębatych, ha !
a czy te 3,4 to 3B toyoty,czy cos innego?? mam taki w garazu i zastanawiam sie czy nie wlozyc..
oczywiście toyoty

stary, cięzki silnik ale wagowo podobny do nie młodszego i nie lekkiego 2LII....wolnossący 3,4 ma osiągi deczko lepsze od 2LTII (więc nie ma rewelacji) z tą różnicą, że nie potrzebuje obrotów żeby ciągnąć

a to już jest zdecydowany postęp...bardzo łatwo go uturbić jak komuś mało, wtedy osiąga paremetry lepsze niż 1KZT

130 KM i 320 Nm - ale taki zestaw w Australi kosztuje ok 5 kzł - na turbinie Garretta - gotowy kit do samodzielnego montażu. założenie tego motoru do hila nie jest łatwe ale wykonalne

...w końcu się zbiorę i opiszę to wszystko ...kiedyś...gdzieś... reasumując: u mnie na 35calach i mostach gr-a chodzi o niebo lepiej niż 2LII - oczywiście na trasie rakieta toto nie jest (niecałe 100 KM) ale w terenie boggerami obraca aż miło i to obr. rzędu 500 obr./min

...gazu używa się tylko na podjazdach lub jak trzeba szybko zakręcić kołami żeby się oczyściły...aha prędkość max na poszczególnych biegach są mniejsze niż 2LII bo mu się obroty wcześniej "kończą"