
oczywiscie rozumiem, ze kasztanienie to koniecznosc

Moderator: Mroczny
oj warte wartepiotr_z pisze: czy to cos warte
taaa, zawsze mozna drzwi otworzyc i kierownice na wolant zamienic, ale co fakt to fakt o tej SuzuceAdAm pisze:Taaa, quad jeszcze lepszy ale zeby od razu sie przesiadac...Marcin pisze:akle suzukai tak lepsza w terenie![]()
Nie kazdy lubi walic lokciem w drzwi i kolanami o kierownice przy kazdej dziurze...
ale latwiej zaparkowac na coraz ciasniejszych parkingach zlotowychAdAm pisze:Taaa, quad jeszcze lepszy ale zeby od razu sie przesiadac...Marcin pisze:akle suzukai tak lepsza w terenie![]()
Nie kazdy lubi walic lokciem w drzwi i kolanami o kierownice przy kazdej dziurze...
caly problem polega na tym, ze stoi sobie u bałera w niemcowni taka 70 z 87 roku i ktos tam powiedzial, ze to 2,5 wiec sie zapytac zacne grono odwazylem, ale juz teraz wiem ze zapewne to jest stara 2,4 bez turbo ale to tyz ladnieCzarekN pisze:2,5 VM to chyba straszny shit jest, wiec trzymaj rece z daleka.
W normie to j.w 2,4 D (76 konikow), pozniej TD (2LT 86 konikow) i TD (2LTII 90 konikow).
Piotrze jak chcesz poczuc pod noga ten ostatni silnik to wpadnij do mnie. Poczujesz, posmakujesz
Czarek
Czarek 100% racji, ale zanim tam wyjade to chce zasiegnac jezyka u fachowcow.CzarekN pisze:Paczimu?
Wsiadziesz, odpalisz, wrzucisz 1,2,3,4 i wysiadziesz bo pomyslisz ze stoisz![]()
W porownaniu z Vitarka, oczywiscie.
A tak na serio, to jak myslisz powaznie, to bym sie kopsnal autem, ktore zamierzam kupic
Czarek
jesli mnie oczy nie myla to na rynek brazylijski wkładali MBDamian pisze:![]()
rrrany boskie....rzeczywiście! Wsadzali toto na rynki włoski i portugalski!
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości