Problem po zamontowaniu sprzegielek w 4r
Moderator: Mroczny
Problem po zamontowaniu sprzegielek w 4r
po zamontowaniu slychac gdzies w lewym kole rytmiczny zgrzyt, czestotliwosc zalezy od predkosci, wystepuje niezaleznie o zalaczenia sprzegielek (4x4, 4x2), przy bardzo wolnej jezdzie nic nie slychac.
zdejmij sprzęgiełka i je rozbierz, póki będzie za późno.
http://www.yotatech.com/showthread.php?t=76353
tam masz wszystko.
http://www.yotatech.com/showthread.php?t=76353
tam masz wszystko.
Darz Bór!
Hm, po zapackaniu smarem sie uciszyly te dzwieki. W 100% procentach pochodzily z miejsca gdzie poloska wchodzi do tego elementu przykrecanego na piaste.
Organoleptycznie ujrzalem rownierz luz na polosce(ta czesc wychodzaca z piasty "na zewnatrz"). Czy jest jakis sposob kasowania luzu poprzecznego polosi?, moze taki ma byc?.
Organoleptycznie ujrzalem rownierz luz na polosce(ta czesc wychodzaca z piasty "na zewnatrz"). Czy jest jakis sposob kasowania luzu poprzecznego polosi?, moze taki ma byc?.
Też mam onony 31' * 10,5' R15 BF Goodrich All-terain, ale mój Runner pali 17-19l a jeżdżę głównie po asfalcie...
!
Ciekawią mnie te sprzęgiełka... co to takiego i do czego służy?
Czytałem coś w mojej angielskiej instrukcji o wersjach z automatycznym załączaniem (taką wersję podobno mam) i o ręcznym załączaniu...
Ale szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi ( podobno 4 Runner nie ma żadnych blokad mostów czy też mechanizmów różnicowych)!!!
Proszę o wyjaśnienie tych zagadnień. Z góry dziękuję!!!
Rafał[/url]

Ciekawią mnie te sprzęgiełka... co to takiego i do czego służy?
Czytałem coś w mojej angielskiej instrukcji o wersjach z automatycznym załączaniem (taką wersję podobno mam) i o ręcznym załączaniu...
Ale szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi ( podobno 4 Runner nie ma żadnych blokad mostów czy też mechanizmów różnicowych)!!!
Proszę o wyjaśnienie tych zagadnień. Z góry dziękuję!!!
Rafał[/url]
LC100 4,2TD, 4 Runner 3.0V6 aut.
pneumatycznie to 4 runner ma odłączany most od wału, ale kręcące się koła ciągle obracają półosie i bebechy mostu stawiając dodatkwe opory toczenia. Sprzęgiełka pozwalają na odłączenie piast od półosiek i wtedy kręcą się tylko koła. Mi zaoszczędziło ponad 1 litr na 100km.
Tą tulejke łożyskowo ślizgową dorabia się u tokarza za parę groszy o ile to to.
Tą tulejke łożyskowo ślizgową dorabia się u tokarza za parę groszy o ile to to.
Darz Bór!
no cóż - spalanie na bank wzrośnie.
Opony powinny wejść (zależy jak klapnięte zawieszenie).
Ja ganiam na 31x10,5x15 - bez liftu było ok ale - zawsze jest ale...
dobijało tył - teraz z tyłu jest zawiecha OME, z przodu 1" dystanse pod górne swożnie wachaczy i manualne sprzęgła piast AISIN i jest o niebo lepiej.
Opony powinny wejść (zależy jak klapnięte zawieszenie).
Ja ganiam na 31x10,5x15 - bez liftu było ok ale - zawsze jest ale...
dobijało tył - teraz z tyłu jest zawiecha OME, z przodu 1" dystanse pod górne swożnie wachaczy i manualne sprzęgła piast AISIN i jest o niebo lepiej.
Darz Bór!
Ja w Hillu mam 235/85/16, podkręcone drążki skrętne, jestGlina pisze:no cóż - spalanie na bank wzrośnie.
Opony powinny wejść (zależy jak klapnięte zawieszenie).
Ja ganiam na 31x10,5x15 - bez liftu było ok ale - zawsze jest ale...
dobijało tył - teraz z tyłu jest zawiecha OME, z przodu 1" dystanse pod górne swożnie wachaczy i manualne sprzęgła piast AISIN i jest o niebo lepiej.

235/85 przy naprawdę mocnym skręcie(np. zawracanie) lekko obciera 265 pewnie obci8era cyba że niższy profil wybierzesz to powinoo być O.K.pomaj pisze:a w teren to czym większe tym lepsze opony? obawiam się trochę szerokości czy 10.5"(265) to nie za dużo czy dobrze będzie robić te wszystkie simexy to głuwnie 235 mam cholerny dylemat jakie kupić i cic nie przerabiać
A u mnie obciera z lewej strony z przodu o osłonę od strony silnika, gdy tylko skręcam na maksa kierownicą w prawo (mam 31"*10,5"*R15). Początkowo myślałem, że to coś z zawieszeniem, ale poobserwowałem i przetestowałem - wyszło na tą osłonę przeciwbłotną z tworzywa.
Co Ty na to Glina???
pozdrawiam
Rafał
Co Ty na to Glina???
pozdrawiam
Rafał
LC100 4,2TD, 4 Runner 3.0V6 aut.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość