Strona 1 z 1
witam problem w LC z silnikiem 2LT
: wt sie 29, 2006 10:14 pm
autor: rudydh
witam zanabyłem sprzeta , wracałem 200 km i dawałem w palnik , na msc jak kupowałeme silnik chodził idealnie, 0 dymków , przyjechałem pod dom , zgasiałem i po chili odpaliłem z tyłu biały dym ale nie tragiczny, wali palonymi szmatami , i silnikiem troszke telepie , nie przesadzałem z predkoscia do 110, 3200 obrotów maks , na małych obrotach nie trzaska , ale gdy wejdzie na 1900 obr zaczyna trzaskac niewiem co jest , silnik ma 210 tys. prosiłbym o porady.
: śr sie 30, 2006 6:28 am
autor: albi
wyglada to na wydmuchana uszczelke pod glowica
: śr sie 30, 2006 7:39 am
autor: Kylon
A schłodził turbinę? Czyli odczekał kilkadziesiąt sekund na wolnych obrotach przed wyłączeniem?
: śr sie 30, 2006 2:33 pm
autor: rudydh
z 5 sek tak ale nie dłuzej , a co ma do tego turbina jesli moge zapytac , stuki pochodzą od silnika......
: śr sie 30, 2006 2:35 pm
autor: rudydh
byłem u mechanika i powiedzie ze to moze byc zastany wtryskiwacz, czy jest taka opcja...
: śr sie 30, 2006 3:37 pm
autor: +jacek+
rudydh pisze:z 5 sek tak ale nie dłuzej , a co ma do tego turbina jesli moge zapytac
a no ma. I to dużo.

: śr sie 30, 2006 3:55 pm
autor: rudydh
no to pisac co ma bo sie do końca nieznam

: śr sie 30, 2006 5:47 pm
autor: Mazur
...jak by się zdrowo pogmatwało to mam zdrowy silnik 2L-T
: czw sie 31, 2006 10:17 am
autor: seburaj
Mazur pisze:...jak by się zdrowo pogmatwało to mam zdrowy silnik 2L-T
ale raczej bez "T"
ile za niego chcesz?
seb
: czw sie 31, 2006 10:28 am
autor: Mazur
sebastian dziurdzik pisze:Mazur pisze:...jak by się zdrowo pogmatwało to mam zdrowy silnik 2L-T
ale raczej bez "T"
ile za niego chcesz?
seb
silnik TYP 2L-T (ale faktycznie jest bez turbiny). Moim zdaniem Duńczykowi padł 2L więc kupił 2L-T i założył swój osprzęt.
Co do pchnięcia to myślałem o 2,5zł ale dla Ciebie na pewno muszę zrobić jakąś rozsądną "promocje"....
: czw sie 31, 2006 11:29 am
autor: seburaj
nie to, zebym sie czepial, ale 2,5 tysia to abstrakcyjna propozycja za 2LT bez osprzetu (w tym turbiny, kolektora dolotowego i wydechowego, pompy wtryskowej - bo remont tej starej to kupa pieniedzy)...
zreszta rynek zweryfikuje nas wszystkich... wszystko jest tyle warte ile ktos chce za to dac (albo i odrobine mniej)
powodzenia
seb
: czw sie 31, 2006 6:20 pm
autor: Mazur
sebastian dziurdzik pisze:nie to, zebym sie czepial, ale 2,5 tysia to abstrakcyjna propozycja za 2LT bez osprzetu (w tym turbiny, kolektora dolotowego i wydechowego, pompy wtryskowej - bo remont tej starej to kupa pieniedzy)...
jeżeli cena byłaby rozsądna to pompe i kolektory od 2L-T się znajdą (odkupię od Gogola i dorzucę)
Tylko nie pisz proszę że kupisz za 1500 jak dorzucę jeszcze alternator i rozrusznik

-bo wyjdzie na to że do klamotów silnik dokładam za 500zł, a jak mam go oddać za grosze to lepiej niech czeka aż swojego zajadę
...a przecież dobrze wiesz że mój silniczek jest w zayebistym stanie

: czw sie 31, 2006 6:25 pm
autor: bandzior
rudydh pisze:byłem u mechanika i powiedzie ze to moze byc zastany wtryskiwacz, czy jest taka opcja...
raczej sie zawiesił niz zastał, i jest to wielce prawdopodobne
: pn wrz 04, 2006 5:29 pm
autor: Mazur
sebastian dziurdzik pisze:
zreszta rynek zweryfikuje nas wszystkich... wszystko jest tyle warte ile ktos chce za to dac (albo i odrobine mniej)
powodzenia
seb
...właśnie rynek zweryfikował

...i poszła w całości (trochę szkoda bo miałem kupę dupereli do przełożenia

). Już 2 dni nowy właściciel katuje w terenie i nic nie klękneło
powodzenia
Mazur
: wt wrz 05, 2006 10:07 am
autor: seburaj
gratuluję
: wt wrz 05, 2006 10:40 am
autor: Mazur
sebastian dziurdzik pisze:gratuluję
dzięki
...a jak tam Twój
