
jak z wymiarami

inne trudności

kto się podzieli

kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź

Moderator: Mroczny
Chaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza?
jak z wymiarami
inne trudności?
kto się podzieli
kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź
Do du..pyChaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza?
jak z wymiarami
inne trudności?
kto się podzieli
kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź
Chaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza?
jak z wymiarami
inne trudności?
kto się podzieli
kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź
Sprawdzalem wsrod opinii wielu fachowcow jak kupowalem do swojego hila mosty - niestety afgany sa slabsze o toyotowskich mostow a i ceny sa wysokie , nie mwoiac ze dostepnosc jest stosunkowo mala. Jak chcesz dobre mosty to - GR . Jak chesz do tego zwolnice to Unimog - aczkolwiek AdAm tu znajac zycie zaraz wyskoczy z laplanderami .... tyle ze cena tychże razme z przerobkami bedzie plasowala gdzies w okolicach 2xcena lj70Chaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza?
jak z wymiarami
inne trudności?
kto się podzieli
kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź
To Toyki lapplanderyZun pisze:Sprawdzalem wsrod opinii wielu fachowcow jak kupowalem do swojego hila mosty - niestety afgany sa slabsze o toyotowskich mostow a i ceny sa wysokie , nie mwoiac ze dostepnosc jest stosunkowo mala. Jak chcesz dobre mosty to - GR . Jak chesz do tego zwolnice to Unimog - aczkolwiek AdAm tu znajac zycie zaraz wyskoczy z laplanderami .... tyle ze cena tychże razme z przerobkami bedzie plasowala gdzies w okolicach 2xcena lj70Chaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza?
jak z wymiarami
inne trudności?
kto się podzieli
kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź.
Sie caly czas zastanawiam , boje sie co autem nie za bardzo bedzie sie dalo jezdzic po asfalcie , a czasami trzeba kilka kilometrow przejechac .... nie stac mnie na laweteAdAm pisze:To Toyki lapplanderyZun pisze:Sprawdzalem wsrod opinii wielu fachowcow jak kupowalem do swojego hila mosty - niestety afgany sa slabsze o toyotowskich mostow a i ceny sa wysokie , nie mwoiac ze dostepnosc jest stosunkowo mala. Jak chcesz dobre mosty to - GR . Jak chesz do tego zwolnice to Unimog - aczkolwiek AdAm tu znajac zycie zaraz wyskoczy z laplanderami .... tyle ze cena tychże razme z przerobkami bedzie plasowala gdzies w okolicach 2xcena lj70Chaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza?
jak z wymiarami
inne trudności?
kto się podzieli
kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź.
W zyciu... a czym bys to pedzil ? 90 konnym charczkiem ?
![]()
Dobra opcja sa mosty z G 463. Tylko jakos malo na rynku takowych bo te gelendy jakos dlugowieczne sa...![]()
Zun - zaspawujesz tylny dyfer w tych swoich 160kach ?
Tanie sa to najwyzej bedziesz zapasowe poloscie na pace wozil
Powiem tak - ostatnio gadalem ze specem od uazo podobnych wynalazkow - afgany sa poprostu stosunkowo slabe. I tyle . Co do nissana .... nie lubie , ale niestety - kasiory nie mam wiec trzeba motac tak zeby bylo dobrze , tanio i zeby byla dostepnosc. No i tu wygrywa nissan.Chaos pisze:awgany mają tą zalete że właśnie przełożenie jest kożystne jak dlamnie.
cena nie jest zła, są o wiele lżejsze od laplanderów no i kręcą się w dobrą strone nie to co w mercach.
blokady tanie, prześwit to +8cm
nadal się zastanawiam.
aha mosty od GRi innych nissanów odpadająpoprostu niechce motać nissana do toyoty
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości