LJ70 a awgany

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

LJ70 a awgany

Post autor: Chaos » czw wrz 07, 2006 10:12 am

ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza ???
jak z wymiarami ??
inne trudności ???
kto się podzieli ??

kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź :)21

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw wrz 07, 2006 10:15 am

Uazy na toyotach to już były, ale toyota na uazie ?
Byłbyś chyba pionierem. :)23
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: LJ70 a awgany

Post autor: Mag69 » czw wrz 07, 2006 10:39 am

Chaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza ???
jak z wymiarami ??
inne trudności ???
kto się podzieli ??

kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź :)21

jedynie co zyskasz to prześwit,

stracisz na szybkosci ( afgany maja przełozenia 5,125)

musisz przerobic afgany na spręzyny (trochę rzeźby)

musisz w afganach przerobić hamulce na tarczowe (dużo rzeźby )

inne felgi (koszt)


wybór nalezy do Ciebie


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » czw wrz 07, 2006 10:41 am

zapomniałem ....

jeszcze wały do przeróbki


:)21
LJ 70

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Re: LJ70 a awgany

Post autor: AdAm » czw wrz 07, 2006 1:18 pm

Chaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza ???
jak z wymiarami ??
inne trudności ???
kto się podzieli ??

kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź :)21
Do du..py
Wytrzymalosc nie wieksza.
Jak wkladac to tylko cos co ma blokade(y)
@Magu - z tym przelozeniem to akurat nie glupie bo na 35" byloby OK.
A dla tych 4 cm zysku i jakby to mialo nie robic na 35" to nie warto.
No chyba ze ktos akurat ma wymielone/pokrzywione mosty a leza mu w garazu afgany i ma wolne moce przerobowe to probowac... :D

Awatar użytkownika
Mazur
 
 
Posty: 827
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ

Re: LJ70 a awgany

Post autor: Mazur » czw wrz 07, 2006 3:28 pm

Chaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza ???
jak z wymiarami ??
inne trudności ???
kto się podzieli ??

kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź :)21

Z takimi pomysłami to ty naprawde jesteś CHAOS :lol:
biuro@partner4x4.pl 600-017290
...a wódka nie ma smakować ma sponiewierać

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: LJ70 a awgany

Post autor: Zun » czw wrz 07, 2006 6:47 pm

Chaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza ???
jak z wymiarami ??
inne trudności ???
kto się podzieli ??

kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź :)21
Sprawdzalem wsrod opinii wielu fachowcow jak kupowalem do swojego hila mosty - niestety afgany sa slabsze o toyotowskich mostow a i ceny sa wysokie , nie mwoiac ze dostepnosc jest stosunkowo mala. Jak chcesz dobre mosty to - GR . Jak chesz do tego zwolnice to Unimog - aczkolwiek AdAm tu znajac zycie zaraz wyskoczy z laplanderami .... tyle ze cena tychże razme z przerobkami bedzie plasowala gdzies w okolicach 2xcena lj70 :)21. Ja np. postawilem na mosty z nissana k260. Poprostuy komplet kupjesz za polowe ceny sprawnego mostu do toyoty . Wiem ze nie sa lepsze od toyotowskich - oprocz wytrzymalosci. Ale ich cena mnie przekonala - z tym ze nadal leza i dojrzewaja do swapa :)21
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Re: LJ70 a awgany

Post autor: AdAm » czw wrz 07, 2006 9:45 pm

Zun pisze:
Chaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza ???
jak z wymiarami ??
inne trudności ???
kto się podzieli ??

kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź :)21
Sprawdzalem wsrod opinii wielu fachowcow jak kupowalem do swojego hila mosty - niestety afgany sa slabsze o toyotowskich mostow a i ceny sa wysokie , nie mwoiac ze dostepnosc jest stosunkowo mala. Jak chcesz dobre mosty to - GR . Jak chesz do tego zwolnice to Unimog - aczkolwiek AdAm tu znajac zycie zaraz wyskoczy z laplanderami .... tyle ze cena tychże razme z przerobkami bedzie plasowala gdzies w okolicach 2xcena lj70 :)21.
To Toyki lapplandery ?? W zyciu... a czym bys to pedzil ? 90 konnym charczkiem ? :D
Dobra opcja sa mosty z G 463. Tylko jakos malo na rynku takowych bo te gelendy jakos dlugowieczne sa... :(

Zun - zaspawujesz tylny dyfer w tych swoich 160kach ?
Tanie sa to najwyzej bedziesz zapasowe poloscie na pace wozil ;-)

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: LJ70 a awgany

Post autor: Zun » pt wrz 08, 2006 9:34 am

AdAm pisze:
Zun pisze:
Chaos pisze:ktoś motał kiedyś do LJ70 mosty na zwolnicach od uaza ???
jak z wymiarami ??
inne trudności ???
kto się podzieli ??

kasztańcie dopiero jak będzie sensowna odpowiedź :)21
Sprawdzalem wsrod opinii wielu fachowcow jak kupowalem do swojego hila mosty - niestety afgany sa slabsze o toyotowskich mostow a i ceny sa wysokie , nie mwoiac ze dostepnosc jest stosunkowo mala. Jak chcesz dobre mosty to - GR . Jak chesz do tego zwolnice to Unimog - aczkolwiek AdAm tu znajac zycie zaraz wyskoczy z laplanderami .... tyle ze cena tychże razme z przerobkami bedzie plasowala gdzies w okolicach 2xcena lj70 :)21.
To Toyki lapplandery ?? W zyciu... a czym bys to pedzil ? 90 konnym charczkiem ? :D
Dobra opcja sa mosty z G 463. Tylko jakos malo na rynku takowych bo te gelendy jakos dlugowieczne sa... :(

Zun - zaspawujesz tylny dyfer w tych swoich 160kach ?
Tanie sa to najwyzej bedziesz zapasowe poloscie na pace wozil ;-)
Sie caly czas zastanawiam , boje sie co autem nie za bardzo bedzie sie dalo jezdzic po asfalcie , a czasami trzeba kilka kilometrow przejechac .... nie stac mnie na lawete ;) . Pozatem podobno trawersy sie nie przyjemnie jezdzi na blokadzie - a co do laplanderow - na rajdzie to adam jakby sie zaciol i ciagle tylko - a wezcie zalozcie sobie laplandery :)21 - a teraz nagle w zyciu. Toz wiadomo ze jak sie zaklada laplandery do sie i silnik montuje - przy kosztach samych mostow silnik to pryszcz :)21

A o gelendach zapomnijce - toc to drogie i malo dostepne. Adas ja wiem ze takowe masz i chcesz moze je sprzedac dlatego tak chwalisz ;)

A i przy gelendzie dochodzi obracanie dyfra przedniego - chyba ze mowa o tej nowej , bodajce 463 - ale to juz sa ceny zupelnie nie przystepne
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » pt wrz 08, 2006 10:31 pm

awgany mają tą zalete że właśnie przełożenie jest kożystne jak dlamnie.
cena nie jest zła, są o wiele lżejsze od laplanderów no i kręcą się w dobrą strone nie to co w mercach.

blokady tanie, prześwit to +8cm ;)

nadal się zastanawiam.

aha mosty od GRi innych nissanów odpadają ;) poprostu niechce motać nissana do toyoty :)21

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » sob wrz 09, 2006 10:38 am

Chaos pisze:awgany mają tą zalete że właśnie przełożenie jest kożystne jak dlamnie.
cena nie jest zła, są o wiele lżejsze od laplanderów no i kręcą się w dobrą strone nie to co w mercach.

blokady tanie, prześwit to +8cm ;)

nadal się zastanawiam.

aha mosty od GRi innych nissanów odpadają ;) poprostu niechce motać nissana do toyoty :)21
Powiem tak - ostatnio gadalem ze specem od uazo podobnych wynalazkow - afgany sa poprostu stosunkowo slabe. I tyle . Co do nissana .... nie lubie , ale niestety - kasiory nie mam wiec trzeba motac tak zeby bylo dobrze , tanio i zeby byla dostepnosc. No i tu wygrywa nissan.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » ndz wrz 10, 2006 12:00 pm

Afgany mają przełożenie 5,38 (2,77 przekładnia x 1,94 zwolnica), zwykłe mają 5,125.

Co do zalet:
przełożenie - jest fajne i duże :)21
prześwit - +6 cm w stosunku do zwykłego uazowego (te 2 cm to wyższe opony dają)

Co do wad:
skręt - będziesz miał średnice zawracania prawie 14 metrów
hamulce - 4x bębny, nawet dobrze wyregulowane zasyfią sie w błotku i kupa, trzeba często przeglądać (można przerobić na tarcze z suzuki, koszt kilkaset pln)
części - raczej problem
wytrzymałość - loteria, poza tym Toyota jest cięższa od UAZ'a i ma spory moment obrotowy
przeróbka - koszty...

ogólnie chory pomysł, UAZ na afganach jest OK ale nie Toyota :lol:
same starocie

Awatar użytkownika
strazak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: olsztyn

awgany

Post autor: strazak » śr sty 10, 2007 7:36 pm

witam mam pytanie ile kosztuja awgany?? i gdzie mozna kupic? pozdrawiam wojtek olsztyn :-?
strazak MW 750, UAZ, STAR 660,BRDM 2

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » czw sty 11, 2007 1:59 am

około 3-4 tyś zł komplet, szukaj na giełdzie :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości