Parę rzeczy mechanicznych się zmieniło, nie jestem w stanie powiedzieć dokładnie co, ale np. są przekonstruowane m.in. sprężyny i ich mocowania, zwrotnice, przednie hamulce...skrzynia i dyfry o ile mi wiadomo są te same. Silnik mocniejszy z poprawioną głowicą (90KM, 215Nm), ale to pewnie wiesz.
Jeździłem K160, więc powiem co nieco o różnicach w stosunku do LJ70:
- K160 cięższy, o wiele cięższy, toyota w terenie lepiej robi (nissanowcy mnie zastrzelą)
- dostępność i ceny części lepsza w patrolu, więcej używek i zamienników, w toyocie jak nie ma zamiennika to ASO ceni sobie bardzo drogo
- patrol jest przewymiarowany, toyota konstrukcyjnie świetnie obliczona przez inżynierów, oba samochody bardzo wytrzymałe
- zawias w toyocie jest fantastyczny, w patrolu kiepski, obie kostrukcje proste i wytrzymałe
- w codziennej eksploatacji toyota mniej pali i lepiej się powozi, bardziej komfortowa przy tej samej, jeśli nie lepszej, pancerności
- toyota dwa razy droższa w zakupie i utrzymaniu
- do toyki bez motania wchodzą 33 cale
- jest późno i nic więcej mi do bani nie przychodzi

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR