kontrolka oleju w 2LII
Moderator: Mroczny
- kpeugeot
-
- Posty: 5560
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
kontrolka oleju w 2LII
po ilu sekundach gaśnie wam kontrolka oleju, po uruchomieniu zimnego silnika bo u mnie trwa to do 5 sekund, a wydaję mi się że wcześniej było to natychmiast
Jaki może byc powód???
Jaki może byc powód???
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Ja nie mam kontrolki tylko wskaźnik ale to na jedno wychodzi. Zaczyna sie ruszać po ok. 2 sek na zimnym silniku. Najlepiej podepnij jakiś zegar i będziesz wszystko wiedział bo podobno te czujniki toyotowe to potrafią bzdury pokazywać.
Jaki masz olej? 15W40? Tak btw. zimą (<-15st.C) na mineralnym przy odpalaniu słychać jak kilka, kilkanaście sekund góra silnika chodzi na sucho, gęsty glut sie robi, ale cóż...
Jaki masz olej? 15W40? Tak btw. zimą (<-15st.C) na mineralnym przy odpalaniu słychać jak kilka, kilkanaście sekund góra silnika chodzi na sucho, gęsty glut sie robi, ale cóż...
same starocie
apropos czujnika:
on to pokazuje bzdury okropne, niby na wolnych i na cieplym silniku nie mam wogole cisnienia-a motor chodzi bez zarzutu od 2 lat(od takiego czasu mam to auto i wqidze czujnik) na wyzszych jest ledwo powyzej monimum(1 kreska)....ponoac pasuje cos z mazdy- zmot nie robilem bo wiem ze mam cisnienie.. a terenie tym autem nie jezdze wiec obywam sie bez wskaznika poprawnego...
on to pokazuje bzdury okropne, niby na wolnych i na cieplym silniku nie mam wogole cisnienia-a motor chodzi bez zarzutu od 2 lat(od takiego czasu mam to auto i wqidze czujnik) na wyzszych jest ledwo powyzej monimum(1 kreska)....ponoac pasuje cos z mazdy- zmot nie robilem bo wiem ze mam cisnienie.. a terenie tym autem nie jezdze wiec obywam sie bez wskaznika poprawnego...
Nie mamy
Nie wiem jak w LC 70 ale w Hiluxach jest albo kontrolka albo wskaźnik (przynajmniej w desce z obrotomierzem widziałem takie opcje). Ja takiej kontrolki nie mam (może spalona?), jest bzdurny wskaźnik i zachowuje sie tak jak napisałem. Chyba że chodzi Ci o pomarańczową od poziomu oleju bo i taka być powinna.

same starocie
nie wiem jak jest w 2LTII
ale w moim poczciwym parchu
nauczony "brzydkie slowo" doswiadczeniem
zainstalowalem po remoncie bardzo generalnym manometr analogowy + kontrolka na 0,5
i gasnie na zimnym silniku latem po 2-3 sekundach
manometr pokazuje po podobnej zwloce
i wskakuje bardzo wysoko
generalnie uwazam ze w 2LT (nie wiem czy II tez) manualny manometr zalatwia sprawe, problemy z pierdolnikiem laczacym czujnik ze wskaznikiem znikaja i teraz jezdze spokojniejszy, wiem mniej wiecej co sie dzieje
dziwne jest to ze na ostrych zjazdach, kontrolka potrafi sie zapalic, ale manometr pokazuje zawsze powyzej 0,3
cisnienie niby spada, ale nigdy do zera ( na szczescie
)
no i ta roznica w zaleznosci od obrotow troszke nerwowowa atmosfere wprowadza
ale w moim poczciwym parchu
nauczony "brzydkie slowo" doswiadczeniem
zainstalowalem po remoncie bardzo generalnym manometr analogowy + kontrolka na 0,5
i gasnie na zimnym silniku latem po 2-3 sekundach
manometr pokazuje po podobnej zwloce
i wskakuje bardzo wysoko
generalnie uwazam ze w 2LT (nie wiem czy II tez) manualny manometr zalatwia sprawe, problemy z pierdolnikiem laczacym czujnik ze wskaznikiem znikaja i teraz jezdze spokojniejszy, wiem mniej wiecej co sie dzieje
dziwne jest to ze na ostrych zjazdach, kontrolka potrafi sie zapalic, ale manometr pokazuje zawsze powyzej 0,3
cisnienie niby spada, ale nigdy do zera ( na szczescie

no i ta roznica w zaleznosci od obrotow troszke nerwowowa atmosfere wprowadza

_______________________
taki sobie landek
taki sobie landek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość