Z fabrycznych to na przodzie powinieneś mieć taką "bibułkę" - zaczyna się pod zderzakiem i kończy pod przekładnią, stopkę pod reduktorem już omówiliśmy

, ta osłona baku (też nie za mocna) i to tyle.
Płytę środkową rozumiem, że zakładasz - z praktyki powiem robi dobrze

, przód jak masz goły to lepiej załóż ale nie fabrykę, tylko też Asfira - fajna kolejna zabawka (kiedyś se kupię, razem z porządnym zderzakim), a bak, no cóż fabryczna na razie daje radę, ale jak chcesz temat "dożywotnio" załatwić i kompleksowo, to też taka śmieszna alumniowa skrzynka jest do wyrwania w ofercie w/w producenta (kurde nikt chyba nic sensowniejszego nie wymyślił).
W każdym razie cały dół w aluminium za dużo wagi nie podniesie, a na spokojnie bedziesz się "ślizgał" po twardym, za to do miękkiego się fajnie przysysa i teściowa po każdym wypadzie się cieszy, zbierając z tych blach torf do kwiatków
