FZJ 62
Moderator: Mroczny
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
FZJ 62
Po pożegnaniu z LR szukam jakiegoś dużego auta do rodzinnych wyjazdów wakacyjnych. Zainteresowała mniue ta toyka: http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... 7&ile_o=25
na forum nie udało mi sie wyśledzić uzytkownika. czy ktoś mógłby mnie oświecić na temat walorów tego modelu zanim porwę sie na ogledziny? Z jakim parkietem startowym należy sie liczyc, ile ten silnik żłopie po czarnym i czy zniesie zdrade, gdy padne finansowo i zechce go zagazowac ?
na forum nie udało mi sie wyśledzić uzytkownika. czy ktoś mógłby mnie oświecić na temat walorów tego modelu zanim porwę sie na ogledziny? Z jakim parkietem startowym należy sie liczyc, ile ten silnik żłopie po czarnym i czy zniesie zdrade, gdy padne finansowo i zechce go zagazowac ?
Po pierwsze to nie FZJ62 tylko FJ62
Silnik 3FE praktycznie nie znieszczalna jednostka...... znam te silniki bardzo dobrze
Masz rozrzad na kolach zebatych i jest bez kolizyjny a wiec praktycznie nie zniszczalny..... skrzynia biegow Aisin A440F jak ma zmieniane plyny regularnie i nie jest przegrzana machnie ci 1mln kilometrow bez laski
Generalnie ja bym to autko kupil z tego wzgledu ze to mega bialy kruk jest........ Jak bedziesz zakladal gaz to tylko sekwencje i NIC INNEGO silnik ma bardzo czuly osprzet elektroniczny
Silnik 3FE praktycznie nie znieszczalna jednostka...... znam te silniki bardzo dobrze
Masz rozrzad na kolach zebatych i jest bez kolizyjny a wiec praktycznie nie zniszczalny..... skrzynia biegow Aisin A440F jak ma zmieniane plyny regularnie i nie jest przegrzana machnie ci 1mln kilometrow bez laski
Generalnie ja bym to autko kupil z tego wzgledu ze to mega bialy kruk jest........ Jak bedziesz zakladal gaz to tylko sekwencje i NIC INNEGO silnik ma bardzo czuly osprzet elektroniczny
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
<<<Po pierwsze to nie FZJ62 tylko FJ62 >>>
Dzieki za inf.
Teraz wiem dlaczego w internecie nie mogłem znaleźć takiego modelu. Sprzedajacy twierdzi uparcie, że to FZJ.
Były użytkownik tego modelu napisał mi, że paliła mu 16. i wyraził poglad, że cena wygórowana. Ta miesiąc temu kosztowała chyba 23 tys. Sam nie jest zarejestrowany. Do wakacji mam czas. Jeszcze trochę poczekam. Amatorów takiego leciwego paliwożercy zapewne nie bedzie wielu.
Trochę mnie zniechęca, że l nie ma stałego napedu na 4 koła.
Dzieki za inf.
Teraz wiem dlaczego w internecie nie mogłem znaleźć takiego modelu. Sprzedajacy twierdzi uparcie, że to FZJ.
Były użytkownik tego modelu napisał mi, że paliła mu 16. i wyraził poglad, że cena wygórowana. Ta miesiąc temu kosztowała chyba 23 tys. Sam nie jest zarejestrowany. Do wakacji mam czas. Jeszcze trochę poczekam. Amatorów takiego leciwego paliwożercy zapewne nie bedzie wielu.
Trochę mnie zniechęca, że l nie ma stałego napedu na 4 koła.
Re: FZJ 62
Gdyby nie to, że obecnie mój budżet jest skutecznie konsumowanyRyszard Giedrojć pisze:Po pożegnaniu z LR szukam jakiegoś dużego auta do rodzinnych wyjazdów wakacyjnych. Zainteresowała mniue ta toyka: http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... 7&ile_o=25
na forum nie udało mi sie wyśledzić uzytkownika. czy ktoś mógłby mnie oświecić na temat walorów tego modelu zanim porwę sie na ogledziny? Z jakim parkietem startowym należy sie liczyc, ile ten silnik żłopie po czarnym i czy zniesie zdrade, gdy padne finansowo i zechce go zagazowac ?


Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata
[/color]

Bo moge sobie odpiac przedni most - najczesciej przy stalym napedzie nie ma nawet sprzegielek (przynajmniej tak jest w osiemdziesiatce) no i mniej elementow ktore moga sie zepsuc (przy rozlaczanym zazwyczaj , przynajmnije w starszych autach nie ma centralnego mechanizmu różnicowego)Zachary pisze:A po czym wnosisz, że to zaletaZun pisze:Jak dla mnie to akurat zaleta tego auta.Ryszard Giedrojć pisze: Trochę mnie zniechęca, że l nie ma stałego napedu na 4 koła.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

kolega oglądał tę toyotę. Mówi, że stan blachy faktycznie jak igła. Bardzo zadbana. tapicerka ekstra. wszystko sprawne. Miał tylko wątpliwości co do pracy silnika; właściciel powiedział, że trzeba przeczyścić kopułkę ale jakby tylko to to pewnie sam by to zrobił już dawno... Ale warto pojechać. Długo stoi bo benzyna. Ropa by już dawno poszła.
kolega oglądał tę toyotę. Mówi, że stan blachy faktycznie jak igła. Bardzo zadbana. tapicerka ekstra. wszystko sprawne. Miał tylko wątpliwości co do pracy silnika; właściciel powiedział, że trzeba przeczyścić kopułkę ale jakby tylko to to pewnie sam by to zrobił już dawno... Ale warto pojechać. Długo stoi bo benzyna. Ropa by już dawno poszła.
Do 3FE masz takgalka pisze:kolega oglądał tę toyotę. Mówi, że stan blachy faktycznie jak igła. Bardzo zadbana. tapicerka ekstra. wszystko sprawne. Miał tylko wątpliwości co do pracy silnika; właściciel powiedział, że trzeba przeczyścić kopułkę ale jakby tylko to to pewnie sam by to zrobił już dawno... Ale warto pojechać. Długo stoi bo benzyna. Ropa by już dawno poszła.
1.Wymienisz kopulke, palec, kable i swiece laczny kosz moze kosztowac okolo 800zl do 1tys (mowiac o czesciach oryginalnych oczywiscie) kable oryginalne kosztuja okolo 600zl
2.W kopulce masz dwa czujniki polozenia walu NE i IG warto je prysnac sprayem do czyszczenia kontaktow a potem wydmuchac kompresorem......
3.Tak jak juz powiedzialem silnik ma czuly osprzet (nie awaryjny lecz czuly) dlatego kopulke i zaplon lepiej wymienic niz regenerowac
wiem ze palec i kopulke kupisz w jappartsie...... swiece tylko oryginalne DENSO nie zaden bosch........ sprawdzilem empirycznie niby glupie swiece ale na oryginalach chodzil zupelnie inaczej
Silnik bedzie pracowal jak nowy po tym zabiegu
Jak jeszcze bylem w kontakcie z goscmi co HDJ katowali, to oniDrako pisze:widzialem ze avm sa do hdj80 ? czyli mozna zrobic rozlaczane sprzegielka ? ( Kylon ?)
mowili ze bryka 2wd palila w dieselu 2 litry mniej i miala wiekszego kopa.
A najprostrza metoda jest wymontowac zabieraki (zamontowac sprzegielka) i uzywac centerdifflock'a. NIe musze tez pisac o ile
dluzej pozyje przedni most, bo to jest chyba oczywiste

A jakies konkretne kity to ponoc ARB NORTHERN
Gelenda Cabrio 300TD
Czyli warto w HDJ to zrobić i pozbawić go napędu 4x4 na wciąż? A nic "nikomu" w aucie się nie stanie? A te kity to nie mogą być AVMa?pol pisze:Jak jeszcze bylem w kontakcie z goscmi co HDJ katowali, to oni mowili ze bryka 2wd palila w dieselu 2 litry mniej i miala wiekszego kopa. A najprostrza metoda jest wymontowac zabieraki (zamontowac sprzegielka) i uzywac centerdifflock'a. NIe musze tez pisac o ile
dluzej pozyje przedni most, bo to jest chyba oczywiste
A jakies konkretne kity to ponoc ARB NORTHERN
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata
[/color]

Jakbym robil jakies kosmiczne przebiegi po asfalcie , to moze bym sie tym zainteresowal, w innym przypadku najlepiej olac ten temat. jest pelno innych fajnieszych/praktyczniejszych modyfikacjiZachary pisze:Czyli warto w HDJ to zrobiæ i pozbawiæ go napêdu 4x4 na wci±¿? A nic "nikomu" w aucie siê nie stanie? A te kity to nie mog± byæ AVMa?pol pisze:Jak jeszcze bylem w kontakcie z goscmi co HDJ katowali, to oni mowili ze bryka 2wd palila w dieselu 2 litry mniej i miala wiekszego kopa. A najprostrza metoda jest wymontowac zabieraki (zamontowac sprzegielka) i uzywac centerdifflock'a. NIe musze tez pisac o ile
dluzej pozyje przedni most, bo to jest chyba oczywiste
A jakies konkretne kity to ponoc ARB NORTHERN
Gelenda Cabrio 300TD
Nawet [poza asfaltem w ekstremalnych przypadkach to sie przydaje - jak np sobie cos ukrecisz w przednim dyfrzepol pisze:Jakbym robil jakies kosmiczne przebiegi po asfalcie , to moze bym sie tym zainteresowal, w innym przypadku najlepiej olac ten temat. jest pelno innych fajnieszych/praktyczniejszych modyfikacjiZachary pisze:Czyli warto w HDJ to zrobić i pozbawić go napędu 4x4 na wciąż? A nic "nikomu" w aucie się nie stanie? A te kity to nie mogą być AVMa?pol pisze:Jak jeszcze bylem w kontakcie z goscmi co HDJ katowali, to oni mowili ze bryka 2wd palila w dieselu 2 litry mniej i miala wiekszego kopa. A najprostrza metoda jest wymontowac zabieraki (zamontowac sprzegielka) i uzywac centerdifflock'a. NIe musze tez pisac o ile
dluzej pozyje przedni most, bo to jest chyba oczywiste
A jakies konkretne kity to ponoc ARB NORTHERN
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
. Miał tylko wątpliwości co do pracy silnika; właściciel powiedział, że trzeba przeczyścić kopułkę ale jakby tylko to to pewnie sam by to zrobił już dawno... Ale warto pojechać.
Właśnie to ogłoszenie zostało ponowione. Ja w to czyszczenie kopułki też nie wierzę, a co będzie jak po zakupie, w ramach pakietu startowego, wymienie kable, kopułkę i świece, a okaże sie, że poprawy nie ma ? Taki nietypowy pojazd mozna kupić tylko jak jest mozliwość sprawdzenia, czy wszystko działa.
Właśnie to ogłoszenie zostało ponowione. Ja w to czyszczenie kopułki też nie wierzę, a co będzie jak po zakupie, w ramach pakietu startowego, wymienie kable, kopułkę i świece, a okaże sie, że poprawy nie ma ? Taki nietypowy pojazd mozna kupić tylko jak jest mozliwość sprawdzenia, czy wszystko działa.
Bardzo Ci dziękuje Ryszardzie:)
,ze nie zdecydowałeś się na zakup FZJ 62 w kolorze niedojrzałego pomidora.
Dzięki temu to ja mogłem ją posiąść:) z czego jestem bezmiernie zadowolony.
Pozdrawiam i zycze rownie udanego zakupu.
Svolo
,ze nie zdecydowałeś się na zakup FZJ 62 w kolorze niedojrzałego pomidora.
Dzięki temu to ja mogłem ją posiąść:) z czego jestem bezmiernie zadowolony.
Pozdrawiam i zycze rownie udanego zakupu.
Svolo
Najmniejsze paczuszki skrywają najczęsciej największe prezenty:)
Toyota FZJ 62
Jaguar XJ5,3 C
Toyota FZJ 62
Jaguar XJ5,3 C
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość