Strona 1 z 1
zmota jak zrobić
: ndz lis 19, 2006 10:04 am
autor: wiesław kalicki
: ndz lis 19, 2006 10:21 am
autor: Chaos
szkoda psuć toyote.
: ndz lis 19, 2006 10:49 am
autor: Zachary
Chaos pisze:szkoda psuć toyote.
Ale podpis, kolega Wiesław ma zajefajny

: ndz lis 19, 2006 12:10 pm
autor: Mich
Poszukaj informacji o SEMAK-u, zobaczysz co zrobili z Nissana

: ndz lis 19, 2006 12:28 pm
autor: Nikos
Mich pisze:Poszukaj informacji o SEMAK-u, zobaczysz co zrobili z Nissana

semak dobry przyklad podales
hmm.. co do zmoty...... wiesz ile to srodkow finansowych pochlonie? podejrzewam ze nie.... bo to sie latwo mowi tu silnik tu rurki tu to tu tamto z reguly jest tak ze dopiero druga albo trzecia wersja zmoty jest najbardziej udana.......cos na wzor empirycznego zdobywania wiedzy poprzez doswiadczenie
: ndz lis 19, 2006 12:37 pm
autor: caterpillar
Przeciez semak to orginalny patrol GR ze skrocona rama i buda z rurek przyspawanych do ramy z GR. Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO. W sumie jest to kolejny przyklad ze najlepiej wspolpracuje wszystko ze zoba jak jest w miare orginalne...
: ndz lis 19, 2006 12:38 pm
autor: Drako
Pozniej wychodzi ze zbudowanie zmoty na suzuce to ok 40-50 tys , a na toyocie 60-100
taka jest smutna rzeczywistosc. nie da sie zdbudowac zmoty za grosze, chyba ze sie ma warsztat i mase czesci na podworku i co najwazniejsze duze umiejetnosci.
: ndz lis 19, 2006 5:40 pm
autor: Nikos
Drako pisze:Pozniej wychodzi ze zbudowanie zmoty na suzuce to ok 40-50 tys , a na toyocie 60-100
taka jest smutna rzeczywistosc. nie da sie zdbudowac zmoty za grosze, chyba ze sie ma warsztat i mase czesci na podworku i co najwazniejsze duze umiejetnosci.
dokladnie
: ndz lis 19, 2006 5:50 pm
autor: Miskiller
caterpillar pisze:Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO....
blokada przedniego mostu nie ARB i dziala, star z mozliwoscia przodu i tylu... i wiele innych
: ndz lis 19, 2006 7:35 pm
autor: caterpillar
Miskiller pisze:caterpillar pisze:Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO....
blokada przedniego mostu nie ARB i dziala, star z mozliwoscia przodu i tylu... i wiele innych
Chodzilo mi oto ze caly uklad przeniesienia napedu i silnik sa orginalne A co mosty maja jakies inne srodki poza konieczna modyfikacja dla blokad? Jak silnik (alu glowica) znosi takie brutalne traktowanie (wiazdy do zimnej wody itp...)?