Strona 1 z 1

zmota jak zrobić

: ndz lis 19, 2006 10:04 am
autor: wiesław kalicki
mam toyotę bj73 (resory) z mocno skorodowaną budą i chciałbym zrobić coś ostrego w teren problem mam z blachażem z doświadczeniem w terenie może ktoś pomóc ??
myślę żeby tą karoserję połączyć z rurami to jest bez drzwi i dachu,resory na mosty co myślicie ?? :)2 :)3

: ndz lis 19, 2006 10:21 am
autor: Chaos
szkoda psuć toyote.

: ndz lis 19, 2006 10:49 am
autor: Zachary
Chaos pisze:szkoda psuć toyote.

:)21

Ale podpis, kolega Wiesław ma zajefajny :)2

: ndz lis 19, 2006 12:10 pm
autor: Mich
Poszukaj informacji o SEMAK-u, zobaczysz co zrobili z Nissana :wink:

: ndz lis 19, 2006 12:28 pm
autor: Nikos
Mich pisze:Poszukaj informacji o SEMAK-u, zobaczysz co zrobili z Nissana :wink:
semak dobry przyklad podales


hmm.. co do zmoty...... wiesz ile to srodkow finansowych pochlonie? podejrzewam ze nie.... bo to sie latwo mowi tu silnik tu rurki tu to tu tamto z reguly jest tak ze dopiero druga albo trzecia wersja zmoty jest najbardziej udana.......cos na wzor empirycznego zdobywania wiedzy poprzez doswiadczenie

: ndz lis 19, 2006 12:37 pm
autor: caterpillar
Przeciez semak to orginalny patrol GR ze skrocona rama i buda z rurek przyspawanych do ramy z GR. Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO. W sumie jest to kolejny przyklad ze najlepiej wspolpracuje wszystko ze zoba jak jest w miare orginalne...

: ndz lis 19, 2006 12:38 pm
autor: Drako
Pozniej wychodzi ze zbudowanie zmoty na suzuce to ok 40-50 tys , a na toyocie 60-100

taka jest smutna rzeczywistosc. nie da sie zdbudowac zmoty za grosze, chyba ze sie ma warsztat i mase czesci na podworku i co najwazniejsze duze umiejetnosci.

: ndz lis 19, 2006 5:40 pm
autor: Nikos
Drako pisze:Pozniej wychodzi ze zbudowanie zmoty na suzuce to ok 40-50 tys , a na toyocie 60-100

taka jest smutna rzeczywistosc. nie da sie zdbudowac zmoty za grosze, chyba ze sie ma warsztat i mase czesci na podworku i co najwazniejsze duze umiejetnosci.
dokladnie

: ndz lis 19, 2006 5:50 pm
autor: Miskiller
caterpillar pisze:Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO....
blokada przedniego mostu nie ARB i dziala, star z mozliwoscia przodu i tylu... i wiele innych

: ndz lis 19, 2006 7:35 pm
autor: caterpillar
Miskiller pisze:
caterpillar pisze:Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO....
blokada przedniego mostu nie ARB i dziala, star z mozliwoscia przodu i tylu... i wiele innych
Chodzilo mi oto ze caly uklad przeniesienia napedu i silnik sa orginalne A co mosty maja jakies inne srodki poza konieczna modyfikacja dla blokad? Jak silnik (alu glowica) znosi takie brutalne traktowanie (wiazdy do zimnej wody itp...)?