Strona 1 z 1
Migające kontrolki w LJ70
: wt lis 21, 2006 9:45 pm
autor: wasza14
Czy ktoś miał może taki przypadek: nieraz się tak robi podczas jazdy albo postoju zaczynają migać mi kontrolki nie wszystkie ale np filtr paliwa ładowanie ręczny nie miga natomiast grzanie świec. Jak zapale światła albo nacisne hamulec czyli pobudze prąd to przestają migać wydaje mi się że może to szczotki alternatora albo co czy ktoś ma pomysł?
: wt lis 21, 2006 10:06 pm
autor: Mag69
Sprawdz masę ...

: śr lis 22, 2006 12:09 pm
autor: AdAm
Mag69 pisze:Sprawdz masę ...

Dla porownania u mnie w papierach mam wpisane 1765 kg
Jak bedziesz mial rozna o wiecej niz 10 kg to moga Ci migac

: śr lis 22, 2006 12:14 pm
autor: seburaj
a to nie sygnalizacja awarii fotela wyrzucanego?

: śr lis 22, 2006 12:18 pm
autor: seburaj
AdAm pisze:
Dla porownania u mnie w papierach mam wpisane 1765 kg
Adaś, lj ma 1765 masy własnej

to ciekawe, bo bj73 1825, calkowitej zas 2400 kg
myslalem, ze bedzie wiesza rowznica ciezaru - no ale brak szyberdachu i hardtop w miejsce litej blachy daje pewne oszczednosci

: śr lis 22, 2006 12:28 pm
autor: AdAm
sebastian dziurdzik pisze:AdAm pisze:
Dla porownania u mnie w papierach mam wpisane 1765 kg
Adaś, lj ma 1765 masy własnej

to ciekawe, bo bj73 1825, calkowitej zas 2400 kg
myslalem, ze bedzie wiesza rowznica ciezaru - no ale brak szyberdachu i hardtop w miejsce litej blachy daje pewne oszczednosci

Ty masz jeszcze te 33" ? bo podjechalbym kiedy i wlozyl na moment do mojej Toyki bo mi po remoncie silnika na 35" Swamperach nie bardzo chce to jechac i nie wiem czy kola za duze czy mi pompiarz moja stunningowana pompe przywrocil do ustawien fabrycznych. Nie wiem wiec czy na 33" bedzie znaczaco lepiej - czy kombinowac zamiane czy olac temat i krecic dawka paliwa i boost kompensatorem

: śr lis 22, 2006 12:34 pm
autor: seburaj
mam podłysiale emteki 32x11.50 wisza na scianie z felgami, ale ino trzi bo wczoraj jakis gosc z dabrowy wzial jedna na sprobowanie (moze bedzie zakupywal)
jakby co to jutro wieczór jestem w garage
: śr lis 22, 2006 12:39 pm
autor: AdAm
sebastian dziurdzik pisze:mam podłysiale emteki 32x11.50 wisza na scianie z felgami, ale ino trzi bo wczoraj jakis gosc z dabrowy wzial jedna na sprobowanie (moze bedzie zakupywal)
jakby co to jutro wieczór jestem w garage
W sumie 2 sztuki na tyl wystarcza dla proby...
Odezwe sie przez tel.
: śr lis 22, 2006 12:57 pm
autor: Kwiatec
AdAm pisze:sebastian dziurdzik pisze:mam podłysiale emteki 32x11.50 wisza na scianie z felgami, ale ino trzi bo wczoraj jakis gosc z dabrowy wzial jedna na sprobowanie (moze bedzie zakupywal)
jakby co to jutro wieczór jestem w garage
W sumie 2 sztuki na tyl wystarcza dla proby...
Odezwe sie przez tel.
aha załóż 2 z tyłu większe lub mniejsz od tych co na przodzie

ciekawe co na to powie centralny mechaniż róznicowy

: śr lis 22, 2006 1:02 pm
autor: Chaos
dopoki bedzie jezdzil 2x4 to nic, a jak 4x4 to będzie booooom
: śr lis 22, 2006 1:05 pm
autor: seburaj
jakby w lj70 byc centralny toby nic nie powiedzal
ale nie ma
: śr lis 22, 2006 1:34 pm
autor: Chaos
i dobrze, ze nie ma.
: śr lis 22, 2006 1:54 pm
autor: AdAm
Kwiatec pisze:AdAm pisze:sebastian dziurdzik pisze:mam podłysiale emteki 32x11.50 wisza na scianie z felgami, ale ino trzi bo wczoraj jakis gosc z dabrowy wzial jedna na sprobowanie (moze bedzie zakupywal)
jakby co to jutro wieczór jestem w garage
W sumie 2 sztuki na tyl wystarcza dla proby...
Odezwe sie przez tel.
aha załóż 2 z tyłu większe lub mniejsz od tych co na przodzie

ciekawe co na to powie centralny mechaniż róznicowy

A kto Ci powiedzial ze ja chce sprzegielka i przedni naped zalaczac ?
Re: Migające kontrolki w LJ70
: wt gru 12, 2006 9:37 am
autor: Bonifacy
wasza14 pisze:Czy ktoś miał może taki przypadek: nieraz się tak robi podczas jazdy albo postoju zaczynają migać mi kontrolki nie wszystkie ale np filtr paliwa ładowanie ręczny nie miga natomiast grzanie świec. Jak zapale światła albo nacisne hamulec czyli pobudze prąd to przestają migać wydaje mi się że może to szczotki alternatora albo co czy ktoś ma pomysł?
Witam
Miałem tak samo tylko po zaświeceniu nie przestało gasnąć nawet na wysokich obrotach.
Przyczyną były szczotki alternatora.
Po wymianie wszystko działa .
: wt gru 12, 2006 8:18 pm
autor: heniu
A czy ktoś już znalazł przyczynę wzrostu wskaźnika temperatury jednocześnie ze wzrostem paliwa

Co ma na to wpływ

: wt gru 12, 2006 8:22 pm
autor: Marcin
kiedys tam przejrzalem instalke i byla ok.
prawdopodobnie wada tkwi w zegarach..
: śr gru 13, 2006 9:11 am
autor: heniu
Też tak podejrzewam , może to ten czujnik przy termostacie?
Ma ktoś jeszcze jakies pomysły , doświadczenia? denerwujące te zjawisko jest

, @Kylon może ty co wiesz ?
: śr gru 13, 2006 11:03 am
autor: AdAm
A ma ktos moze jakies skany lub dokumentacje instalacji elektrycznej do LJtki ? Interesuje mnie glownie ładowanie i grzanie swiec. Jakby ktos mial jakies info to please na priv.
: śr gru 13, 2006 11:38 am
autor: Bonifacy
heniu pisze:Też tak podejrzewam , może to ten czujnik przy termostacie?
Ma ktoś jeszcze jakies pomysły , doświadczenia? denerwujące te zjawisko jest

, @Kylon może ty co wiesz ?
Ja mam podobne doświadczenia heniu.
Ale nie mam rozwiązania.
Rozmawialiśmy o tym wczoraj.

: pn gru 18, 2006 8:28 pm
autor: heniu
No naprawde ten problem ma tylko Ja i Bonifacy
Wczoraj normalnie na odległosci 30 km miałem ze trzy razy takie dźwignięcia

i dodam tylko że jak jeździłem bez termostatu tego nie było.
: pn gru 18, 2006 10:10 pm
autor: Wojteeek
Heniu, jutro prawdopodobnie będę wolny po 13 więc jak bedziesz śmigał w okolicy to możesz wpaść. Może coś się wymyśli - mam pewien patent
Zadzwoń wcześniej, jak byś się wybierał
: pn gru 18, 2006 10:35 pm
autor: Mag69
masa do zegarów w LJ jest podłączona z tyłu samochodu (idzie w wiązce,szukać w okolicy tylnego zderzaka) ...
jak ta masa jest urwana albo ma słaby styk, to sie cuda z zegarami dzieja

: wt gru 19, 2006 8:49 am
autor: heniu
A to ciekawostka

, bo od jakiegoś czasu straciłem też tylnie wycieraczki, ogrzewanie szyby i przeciwmgłowe. W którym dokładnie miejscu jest ta masa? Mam jakiś kabelek z wiązki przykręcony z tyłu w kabinie koło lewarka, ukryty też tam jest jakiś przekaźnik.