pytania o LC HZJ 105
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:27 pm
- Lokalizacja: Tarczyn
pytania o LC HZJ 105
Witam,
Przeszukałem forum rajdy4x4 i przegooglowałem internet ale nadal mam kilka nurtujących mnie pytań:
1 - czy każda HZJ 105 ma dwa sztywne mosty?
W internecie znalazłem, że są dwie wersje. Jedna z dołączanym przodem, a druga permanentny 4x4.
2 - Czy oprócz kwestii zużycia paliwa i zużycia elementów przedniego układu napędowego wersja z dołączanym przodem ma jeszcze jakieś zalety w stosunku do wersji z permanentnym 4x4?
3 - Pomijając kwestię sprzęgiełek w wersji z dołączanym przodem, czy poza tym w obu tych wersjach przednie mosty są takie same?
4 - ile satelitów maja mechanizmy różnicowe w przednim i tylnym moście?
5 - jak wygląda sprawa spełnienia normy Euro 4 przez silnik 1HZ?
Pozdrawiam,
Krzysiek
Przeszukałem forum rajdy4x4 i przegooglowałem internet ale nadal mam kilka nurtujących mnie pytań:
1 - czy każda HZJ 105 ma dwa sztywne mosty?
W internecie znalazłem, że są dwie wersje. Jedna z dołączanym przodem, a druga permanentny 4x4.
2 - Czy oprócz kwestii zużycia paliwa i zużycia elementów przedniego układu napędowego wersja z dołączanym przodem ma jeszcze jakieś zalety w stosunku do wersji z permanentnym 4x4?
3 - Pomijając kwestię sprzęgiełek w wersji z dołączanym przodem, czy poza tym w obu tych wersjach przednie mosty są takie same?
4 - ile satelitów maja mechanizmy różnicowe w przednim i tylnym moście?
5 - jak wygląda sprawa spełnienia normy Euro 4 przez silnik 1HZ?
Pozdrawiam,
Krzysiek
A niby w jaki sposób. Spełnia po zamontowaniu elektronicznego badziewka i paru dodatków. W wiekszości przypadków podstawowa wersja nie spełnia tego warunku.danielpoz pisze:1.TAK
5.ten silnik z przymruzeniem oka spelnia E3
ad 2. Dwa rózne samochody. Co kto lubi. Jeśli często jeździsz po śliskiej nawierzchni lepszy jest czteronapedowy na stałe. Ma dodatkowo blokadę między osiowego mechanizmu różnicowego. Z dołączanym przodem jest prostrzy.
ad 3. Nie wiem. Wersji tego samochodu jest dużo a pochodzą z różnych dziwnych rynków.
ad 4. Rozbierałem przy montażu blokad, ale nie pamietam. Wrzuć VIN w EPC i będziesz wiedział albo zadzwoń do mnie jutro. Stare dyfry od 105 leżą u mnie na warsztacie.
wydaje mi sie ze e3 spelnial wlasnie dzieki jakiemus modulowi elektronicznemu ale czy da rede spelnic teraz e4?
ja wiem ze sa w ofertach innych firm jeszcze wolnossace diesle ktore spelniaja e4 ale delikatnie mowiac o lata swietlne bardziej zaawansowane konstrukcyjnie
ja wiem ze sa w ofertach innych firm jeszcze wolnossace diesle ktore spelniaja e4 ale delikatnie mowiac o lata swietlne bardziej zaawansowane konstrukcyjnie
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:27 pm
- Lokalizacja: Tarczyn
witam panowie,moze tutaj znajdziecie odpowiedzihttp://www.cruiser-connection.de/sites/autos.shtml
http://www.cruiser-connection.de/sites/autos.shtml chyba teraz bedzie dobrze,jak to zobaczylem to się rozmarzyłem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości