Remont silnika
Moderator: Mroczny
Remont silnika
Witam wszystkich, po ostanich kalkulacjach stwierdziłem że nieuchronnie zbliża się czas prawdopodobnie remontu silnika. Spalanie 1 litra oleju na odcinku około 700km to nie jest normalna sytuacja a pozatym niezle daje z wydechu głównie po dłuższych postojach:-/ W związku z tym pewnie poszły uszczelniacze lub (i) pierścienie, co jeszcze można bybyło jeszcze wymienić aby mieć spokój przez następne pare lat?
P.S. Znajomy stwierdził iż można dolać jakiegoś uszczelniacza co by uszczelnił się tam gdzie trzeba, ja raczej sceprtycznie podchodze do wszystkich tego typu półśrodków. Co o tym sądzicie?
P.S. Znajomy stwierdził iż można dolać jakiegoś uszczelniacza co by uszczelnił się tam gdzie trzeba, ja raczej sceprtycznie podchodze do wszystkich tego typu półśrodków. Co o tym sądzicie?
4R 3.0V6+LPG KL-71 MT 31'
Mili koledzy czy znacie dobry warsztat w mieście smoka któremu można zlecic tego typu robotę?
Jeszcze z innej beczki, dwa tygodnie temu zakupiłem orginalene kapturki na śruby ograniczające koła przy skręcie, na dzień dzisiejszy nadaja sie do wy.....nia!!! Czy to jest normale? A może by tak wywalic te sruby, ale wtedy koła będą obcierać
chyba że założe dystanse? Nie wiem czy dobrze kombinuję 
Jeszcze z innej beczki, dwa tygodnie temu zakupiłem orginalene kapturki na śruby ograniczające koła przy skręcie, na dzień dzisiejszy nadaja sie do wy.....nia!!! Czy to jest normale? A może by tak wywalic te sruby, ale wtedy koła będą obcierać


4R 3.0V6+LPG KL-71 MT 31'
- Elwood
-
- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
- Kontaktowanie:
Jeżeli już piszesz o ewnetualnej wymianie pierścieni...
To przede wszystkim ściagnij głowicę i wszystko samo się wyjaśni.
Na pewno więc czeka Ciebie jej planowanie, uszczelka pod głowicę koniecznie oryginalna!
Co do reszty, to wyjdzie czy zawory kupowac nowe czy szlifowanie razem z gniazdami wystarczy (pewnie ten drugi wariant).
Jeżeli pierścienie do bani (a tłoki mozna zostawić) to fachmen dobierze Ci np Goetza (inny kształt ale będzie ok, trzeba tylko delikatnie nad wycięciem poprawcować).
Reszta wyjdzie w praniu (stan korbowodu, panewek, tulei itp). Tu tez nie musisz iść w oryginały (panweki, tuleje, sworznie) o ile silnik trafi w ręce fachowca to Ci łądnie wszystko podobiera.
Na początek możesz wlać cerazmizera jeżeli chcesz remont odłożyć jeszcze na moment bo Ci kasy nie styknie. Produkt jest ok! Jestem w fazie testowania, polecam też w ten sposób zrewitalizować skrzynie, reduktor i mosty.
To przede wszystkim ściagnij głowicę i wszystko samo się wyjaśni.
Na pewno więc czeka Ciebie jej planowanie, uszczelka pod głowicę koniecznie oryginalna!
Co do reszty, to wyjdzie czy zawory kupowac nowe czy szlifowanie razem z gniazdami wystarczy (pewnie ten drugi wariant).
Jeżeli pierścienie do bani (a tłoki mozna zostawić) to fachmen dobierze Ci np Goetza (inny kształt ale będzie ok, trzeba tylko delikatnie nad wycięciem poprawcować).
Reszta wyjdzie w praniu (stan korbowodu, panewek, tulei itp). Tu tez nie musisz iść w oryginały (panweki, tuleje, sworznie) o ile silnik trafi w ręce fachowca to Ci łądnie wszystko podobiera.
Na początek możesz wlać cerazmizera jeżeli chcesz remont odłożyć jeszcze na moment bo Ci kasy nie styknie. Produkt jest ok! Jestem w fazie testowania, polecam też w ten sposób zrewitalizować skrzynie, reduktor i mosty.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
GOETZE jest robione w Turcji i nie polecam tych pierścieni. strasznie obniżyli jakość wykonania. jeśli już to pierścienie AE lub MAHLE.Elwood pisze:Jeżeli pierścienie do bani (a tłoki mozna zostawić) to fachmen dobierze Ci np Goetza (inny kształt ale będzie ok, trzeba tylko delikatnie nad wycięciem poprawcować).
Amerykański GRANT PISTONS też jest ok i stosunkowo tani w zakupie.
Dzika Koza
Dzisiaj zapodałem ceramizer (www.ceramizer.pl), ciekawy jestem co z tego wyniknie 

4R 3.0V6+LPG KL-71 MT 31'
- Elwood
-
- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
- Kontaktowanie:
Dlaczego sceptycznie? Przejedziesz trochę i jak Ci się padaka nie rozsypie, to kupisz połówke i wypijesz za zdrowie padaki. Jeżeli Ci się padaka rozsypie, to kupisz połówkę i wypijesz za swoje zdrowie.
Wot i cała filozofia
Wot i cała filozofia

The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
Jak efekty - uzdrowiony mutor- czy kaszanaavan pisze:Dzisiaj zapodałem ceramizer (www.ceramizer.pl), ciekawy jestem co z tego wyniknie

Zun pisze:Uszczelka moze byc AJUSA , najwyzsza jakosc i rozsadna cena , nikt na nie nie narzeka , co do reszty to zgadzam sie z przedmowca - MAHLE . Jesli juz koneicznie chcesz kupowac oryginalne japonskie to nie rob tego w serwisie - reszte masz na priv
W serwisie tak ,tylko nie u nas, w niemcowni jak kupowałem na ponad 500€ to 25% rabatu dali na zakupy w przyszłości to wyszło 40% taniej jak u nas w serwisie

Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"
juz jest 2"
Zun co ty za brednie klepiesz na temat ajusy....... z ajusy to ja moge sobie dac moze uszczelke pod termostat albo kolektor ssacy ale nigdy pod glowice......Zun pisze:Uszczelka moze byc AJUSA , najwyzsza jakosc i rozsadna cena , nikt na nie nie narzeka , co do reszty to zgadzam sie z przedmowca - MAHLE . Jesli juz koneicznie chcesz kupowac oryginalne japonskie to nie rob tego w serwisie - reszte masz na priv
poprostu nie.......
I jest baaardzo duza roznica w czesciach niby oryginalnych kupowanych np. w JC a w czesciach kupowanych w serwisie.........
glupia uszczelke pod glowice do 2L-T........ wez sobie do reki podrobe a wez oryginal......... mega roznica i w wykonaniu, materialach, wadze......
i po zamontowaniu w trakcie przykrecania glowicy oryginalna uszczelka sie inaczej zachowuje..........wyczujesz to
zgadzam się z nikosem ,kiedyś miałem audi c4 i mój teść też on kupował w ASO pasek rozrządu a ja w niemcowni to był jakościowo zupełnie inny materiałNikos pisze:Zun co ty za brednie klepiesz na temat ajusy....... z ajusy to ja moge sobie dac moze uszczelke pod termostat albo kolektor ssacy ale nigdy pod glowice......Zun pisze:Uszczelka moze byc AJUSA , najwyzsza jakosc i rozsadna cena , nikt na nie nie narzeka , co do reszty to zgadzam sie z przedmowca - MAHLE . Jesli juz koneicznie chcesz kupowac oryginalne japonskie to nie rob tego w serwisie - reszte masz na priv
poprostu nie.......
I jest baaardzo duza roznica w czesciach niby oryginalnych kupowanych np. w JC a w czesciach kupowanych w serwisie.........
glupia uszczelke pod glowice do 2L-T........ wez sobie do reki podrobe a wez oryginal......... mega roznica i w wykonaniu, materialach, wadze......
i po zamontowaniu w trakcie przykrecania glowicy oryginalna uszczelka sie inaczej zachowuje..........wyczujesz to

Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"
juz jest 2"
Po wlaniu ceramizera zrobiłem około 800km i jakie wnioski:Marq pisze:Jak efekty - uzdrowiony mutor- czy kaszanaavan pisze:Dzisiaj zapodałem ceramizer (www.ceramizer.pl), ciekawy jestem co z tego wyniknie
- praktycznie zauważyłem że po nocy mniej trochę kopci i tyle.
Może jeszcze jednego wleje zobaczymy a następnie zmierze kompresję.
4R 3.0V6+LPG KL-71 MT 31'
Po wlaniu ceramizera zrobiłem około 800km i jakie wnioski:Marq pisze:Jak efekty - uzdrowiony mutor- czy kaszanaavan pisze:Dzisiaj zapodałem ceramizer (www.ceramizer.pl), ciekawy jestem co z tego wyniknie
- praktycznie zauważyłem że po nocy mniej trochę kopci i tyle.
Może jeszcze jednego wleje zobaczymy a następnie zmierze kompresję.
4R 3.0V6+LPG KL-71 MT 31'
To gówno się leje jak się sprzedaje parcha ,podejrzewam a nawet wiem że po wlaniu drugiego bedzie mniej dobrzeavan pisze:Po wlaniu ceramizera zrobiłem około 800km i jakie wnioski:Marq pisze:Jak efekty - uzdrowiony mutor- czy kaszanaavan pisze:Dzisiaj zapodałem ceramizer (www.ceramizer.pl), ciekawy jestem co z tego wyniknie
- praktycznie zauważyłem że po nocy mniej trochę kopci i tyle.
Może jeszcze jednego wleje zobaczymy a następnie zmierze kompresję.


Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"
juz jest 2"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość