Zawory przelewowe oleju w 2LT

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Romeo
Posty: 322
Rejestracja: pt maja 26, 2006 2:15 pm
Lokalizacja: Przyszowa- Małopolskie
Kontaktowanie:

Zawory przelewowe oleju w 2LT

Post autor: Romeo » śr sty 31, 2007 9:14 pm

Może ktoś próbował je wymieniać.
Przelewna ciepłym silniku u mnie otwiera się przy 4,2 bara (3000 obrotów)a powinien przy 5,9 bara.
Po otwarciu zaworu spada do 3,5 a obroty rosną.....
Cisnienie na wolnych obrotach też nie jest powalające 2,2 bara a powinno być 2,9.....
Proszę o konkretne odpowiedzi Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Zawory przelewowe oleju w 2LT

Post autor: Zun » czw lut 01, 2007 2:29 pm

RJK9 pisze:Może ktoś próbował je wymieniać.
Przelewna ciepłym silniku u mnie otwiera się przy 4,2 bara (3000 obrotów)a powinien przy 5,9 bara.
Po otwarciu zaworu spada do 3,5 a obroty rosną.....
Cisnienie na wolnych obrotach też nie jest powalające 2,2 bara a powinno być 2,9.....
Proszę o konkretne odpowiedzi Pozdrawiam
Przerabialem to juz kilkakrotnie - nie udalo sie nam dojsc do ladu z tym- jedyna rozsadna rzecz to wymiana - chyba ze komus na forum udalo sie z tym uporac.

Awatar użytkownika
Romeo
Posty: 322
Rejestracja: pt maja 26, 2006 2:15 pm
Lokalizacja: Przyszowa- Małopolskie
Kontaktowanie:

Post autor: Romeo » czw lut 01, 2007 4:38 pm

Pytanie czy wymieniać tylko tłoczki i sprężyny czy też obudowę w której pracują ????

Tłoczki i sprężyny całe 40,00 Pln w ASO więc cena nie odstrasza :-)

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » czw lut 01, 2007 7:46 pm

RJK9 pisze:Pytanie czy wymieniać tylko tłoczki i sprężyny czy też obudowę w której pracują ????

Tłoczki i sprężyny całe 40,00 Pln w ASO więc cena nie odstrasza :-)
Ja wymienilem tylko sprezyne z tloczkiem , i to nie kupowalem w aso - dorabialem (moje aso zastrzelilo mnie cena) , koszt byl mniejszy - ale jak w aso wolaja 40 pln to warto brac. Wszytsko robilo ok , auto sprzedalem ale mam ciagly kontakt z wlascicielem - problem wrocil - ale co sie okazalo - dobral sie do tego zaworu i wszytsko tam wyglada ok :(

Awatar użytkownika
Romeo
Posty: 322
Rejestracja: pt maja 26, 2006 2:15 pm
Lokalizacja: Przyszowa- Małopolskie
Kontaktowanie:

Post autor: Romeo » czw lut 01, 2007 9:15 pm

Rozumiem że prowadzenie tłoczków (cylinderek) jest aluminiowy czy w korpus jet wciśnięta jakaś tuleja....
To trzeba chyba by było pomierzyć tylko jak ????
Po za tym nigdzie nie znalazłem danych dotyczących pasowań jak i harakterystyki długości sprężyn...:-(

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pt lut 02, 2007 7:57 am

RJK9 pisze:Rozumiem że prowadzenie tłoczków (cylinderek) jest aluminiowy czy w korpus jet wciśnięta jakaś tuleja....
To trzeba chyba by było pomierzyć tylko jak ????
Po za tym nigdzie nie znalazłem danych dotyczących pasowań jak i harakterystyki długości sprężyn...:-(
Ojciec mojego mechanika jest tokarzem i ma tokarnie - trudno mi w tej chwili powiedziec jak pomierzyl wszystko :(

Awatar użytkownika
Romeo
Posty: 322
Rejestracja: pt maja 26, 2006 2:15 pm
Lokalizacja: Przyszowa- Małopolskie
Kontaktowanie:

Post autor: Romeo » sob lut 03, 2007 12:07 am

A szkoda......ta wiedza by się bardzo przydała :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość