Witam i pytam

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

speedy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Witam i pytam

Post autor: speedy » pn lut 12, 2007 10:37 am

Witam wszystkich użytkowników forum 4x4 !! To mój pierwszy post, a więc powinienem się przedstawić. Mieszkam na Mazurach w okolicach Grunwaldu. Z zawodu jestem nauczycielem, ale nie to mnie przyciągnęło do waszego forum. Od 10 lat jestem myśliwym, a co za tym idzie poruszam się samochodem w dość trudnym terenie. Po wielu latach męczącej jazdy osobówką przez cały rok, postanowiłem kupić coś praktycznego. Bardzo proszę o poradę. Czy uważacie, że hilux z silnikiem 2,4 d byłby dobrym wyborem. Widziałem w ogłoszeniach wersję 4- drzwiową. Możecie napisać mi o plusach i minusach tego auta. Pozdrawiam. :D

emsi

Post autor: emsi » pn lut 12, 2007 11:10 am

pogadaj z Kwiatkiem, on dopiero bedzie mysliwym, ale samochod juz ma :-) na pewno podpowie Ci z punktu widzenia mysliwego

mnie sie wydaje, ze Hil bedzie OK, w koncu nie scigasz tej zwierzyny chyba samochodem po lesie

a paka to paka, double cab ma sporo miejsca w srodku, siedzi sie jak w osobowce, silnik dychawiczny, ale daje rade
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

Awatar użytkownika
adr78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Kontaktowanie:

Post autor: adr78 » pn lut 12, 2007 12:46 pm

po przejechaniu 100 000 km hiluxem:
1. awaryjnosc - Toyota też sie psuje, tyle ze hilux to bardzo prosty samochód, a przez to łatwy w naprawie
2. komfort jazdy - watpliwy, zwlaszcza na dlugie dystanse, niewygodna pozycja z kierownica (nisko fotel), glosny w srodku... i wolny, doskonale prowadzi sie na drogach szutrowych, gruntowych, generalnie nierownosci na robią na nim wrazenia, swietnie prowadzil sie po drogach zasniezonych i oblodzonych
3. silnik 2,4d - nigdy nie zawiodl, odpalal za pierwszym razem przy -32 stopniach, przy okolo 300 000 pojawily sie wycieki oleju, ZDECYDOWANIE ZA SLABY DO TEGO AUTA, bardzo prosty w budowie jednak nie lubi przechyłów