FZJ, HDJ 80 - wymiary "liftu" fabrycznego... ??

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

FZJ, HDJ 80 - wymiary "liftu" fabrycznego... ??

Post autor: XJeep » pt mar 09, 2007 5:40 pm

posiada moze ktos wymiar od srodka koła do krawedzi blotnika z przodu i z tylu...??

lekko mam dupcie klapnietą w FZJ'otce ... przy 4 osobach nieznośnie dobija o tylne odbojniki... a co to bedzie przy 7?? :)21

amorki sa OK... nowe KONI...

pewno sprezyna siadla... pytanie tylko o ile... ??

bo...

w sklepiku "chermolowym" polecaja podkladki nad sprezynke do FZJ80 - sa nawet takie do 30 mm co by mi badzo podpasilo...

pozostaje odwieczny problem... ratować sytuacje podkładką poliuretanowa czy te może zapolować na nowe sprężynki np. OME do wymiaru fabrycznego... ??

wiem wiem... podkładki to przysłowiowe "leczenie syfa pudrem" ale ... wiadomo o co chodzi... $$$

przerabiał ktos temat tego i tego... ??

"liftowac" nie chce... nie nie ... to akurat auto ma inne przeznaczenie ... :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » pt mar 09, 2007 5:58 pm

OME to raczej plus 5 cm, ale Koni wtedy możesz wystawiać na Allegro. Chyba, że zakupiłeś Raidy.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt mar 09, 2007 6:06 pm

Kylon pisze:OME to raczej plus 5 cm, ale Koni wtedy możesz wystawiać na Allegro. Chyba, że zakupiłeś Raidy.
juz kupilem z nowymi amorkami... standardowe ... !!

a nie ma OME pod wymiar fabryczny??

jak sie zapatrujesz na sprawe podkladek ??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » pt mar 09, 2007 6:31 pm

OME 862 lift - 20 mm. Średnie obciążenie
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
LX450
Posty: 323
Rejestracja: wt gru 12, 2006 11:11 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LX450 » pn kwie 30, 2007 10:05 pm

Ha... odświeżę temat. Zrobiłem sobie lifta +5cm w postaci podkładek nad sprężyny. Póki co amortyzatory standardowe, bo do jesieni nie będę miał okazji zapuszczenia się w teren (dziecko na świat za 2mc). Z moich obliczeń wynika, że standardowe amortyzatory spokojnie mają zapas przy tym lifcie i normalnej jeździe po lekkim terenie. Potem czas na OME. Jeździ się dobrze, a koszt lifta to kilka zł i 2 dni pracy z powodu kiepskich narzędzi (brak, przecinarki, stara tokarnia itd..).

Jakby ktoś był zainteresowany taką rzeźbą to chętnie się wypowiem

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt maja 01, 2007 12:32 pm

no ja juz tez mam problem z glowy, OME 862 zalatwily sprawe :)21

autko stoi pieknie, prowadzi sie jak dawniej, nierownosci wybiera o niebo lepiej, dodatkowo mam zapas ładownosci +100kg co mi sie przyda przy pelnej butli LPG :)21 !!

wymiar z tylu od srodka kola do krawedzi blotnika 54 cm !!

teraz mysle o przodzie, ok 1 cm moglby isc w gore ale i tak linie autko trzyma !!
na przodek albo podkladki OME 1 cm albo springi 863 !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość