RATUNKU ! Wymiana silnika 2LT automat na motor z manualnego

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
ac
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: śr kwie 14, 2004 11:04 pm
Lokalizacja: Góry

RATUNKU ! Wymiana silnika 2LT automat na motor z manualnego

Post autor: ac » pt cze 01, 2007 3:19 pm

Witam.
W trakcie wspomnianej w temacie konwersji napotkalem na powazny opor materii.
Przy przekladce padnietego ( wal na zlom ) motoru w Toyocie PRADO 2,4 1992r. z motorem 2LT II na motor 2 LT z Toyoty VX rok 1988 - kolo zamachowe z automatu nie pasuje ze wzgledu na mniejsza liczbe otworow mocujacych do walu w wersji manual ( powinno byc 6 a jest 8).
Czy ktos wie czy istnieja pasujace kola do w/w automatu szesciosrubowe??? Czy ktos z szanownych kolegow ma jakis inny pomysl z autopsji na rozwiazanie problemu ?
Dwa samochody rozgrzebane, zaden nie jezdzi. Dramat ogolnie. Widokow brak.
Pomocy !!!

Nikos
Posty: 447
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Nikos » pt cze 01, 2007 6:32 pm

Kazdy silnik 2L, 2LT ma kolo na 6 otworow
Kazdy silnik 2L, 2LTII ma kolo na 8 otworow

niewazne czy manual czy automat.... poprostu kup kolo zamachowe od takiego silnika jaki montujesz i bedzie po sprawie

Awatar użytkownika
ac
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: śr kwie 14, 2004 11:04 pm
Lokalizacja: Góry

Post autor: ac » pt cze 01, 2007 8:30 pm

Nikos pisze:Kazdy silnik 2L, 2LT ma kolo na 6 otworow
Kazdy silnik 2L, 2LTII ma kolo na 8 otworow

niewazne czy manual czy automat.... poprostu kup kolo zamachowe od takiego silnika jaki montujesz i bedzie po sprawie
Wielkie dzieki. :))

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości