Chłodnica "na pace"... Za i przeciw.
: ndz wrz 23, 2007 4:48 pm
Jak w temacie, dumam nad takim rozwiązaniem przy składaniu LJ73. Pozdrawiam 

- samochodowe rajdy terenowe - forum serwisu www.rajdy4x4.pl -
http://www.forum4x4.pl/
Pompa wody bedzie bardziej obciazona wtedy gdy umiescisz ta chlodnice znacznie wyzej niz w oryginalnym miejscu . Pozatym pompa wody jest urzadzeniem mechanicznym i jej wydajnosc jest na tyle duza , ze trzeb by bylo umiescic ta chlodnice z 2 metry wyzej , zeby nie dala radyFAT ASS pisze:Pompa... Hm, właśnie o tym nie pomyślałem... Ktoś z kolegów ćwiczył takie rozwiązanie w LJ'cie...?
No, więc... Bywa jednak, że nie daje rady, pomimo, że chłodnica nie jest 2 metry wyżej. Tak nie musi być, ale się zdarza.Zun pisze:Pompa wody bedzie bardziej obciazona wtedy gdy umiescisz ta chlodnice znacznie wyzej niz w oryginalnym miejscu . Pozatym pompa wody jest urzadzeniem mechanicznym i jej wydajnosc jest na tyle duza , ze trzeb by bylo umiescic ta chlodnice z 2 metry wyzej , zeby nie dala rady
Wielkie dzięki, tak sobie właśnie myślałem, teraz mam pewnośćMaciekK pisze:1. rury doprowadzające płyn przez kabinę na tył a nie gumowe węże,
2. ścianka działowa zabezpieczająca kierowce i pilota przy rozszczelnieniu układu,