Fabryczny tuning LC

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

maro21
 
 
Posty: 147
Rejestracja: wt lis 28, 2006 4:22 pm
Lokalizacja: Wrocław

Fabryczny tuning LC

Post autor: maro21 » pn paź 08, 2007 3:35 pm

Witajcie.Kolega zapytał mnie cóż warte jest takie auto Toyota LC KXR ?Robią takie w Hiszpanii http://www.laleyendasesupera.com/index.htm co sądzicie o takim tuningu ? Cena 41000 E .
samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania

Awatar użytkownika
rico69
 
 
Posty: 183
Rejestracja: pt lut 02, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Leszno-Wielkopolska

Post autor: rico69 » pn paź 08, 2007 4:14 pm

Po prostu idealne auto do dalszego tuningu. Pozbawiene wszelkich niepotrzebnych wynalazków typu jasnobeżowa skóra, laierowane zderzaki itp.
Adrian
LC 95 mota się

powa

Post autor: powa » pn paź 08, 2007 5:04 pm

Trzebaby policzyć czy sam LC + graty + robota - ATki nie wychodzi drożej. A MTki i tak trzeba będzie dokupić...

maro21
 
 
Posty: 147
Rejestracja: wt lis 28, 2006 4:22 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maro21 » pn paź 08, 2007 5:55 pm

Wszystkie dodatki to 6000E (cena salonowa z montażem)no i 3 lata gwarancji
samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pn paź 08, 2007 8:25 pm

6000 ojro = 24000zł

Koszt założonego wyposażenia:

Wyciągarka Ramsey - 6000zł
Opony AT Pirelli Scorpion - 2500zł
Safari Snorkel - 2000zł
Płyty pod silnik, gruszkę mostu i drążki - 3000zł
Boczne progi pod hilifta - 2000zł

Suma to ok. 15 tysięcy.

Do tego dochodzi koszt montażu. I raczej nie jest to 10 tysi :)21


Zastosowane opony (Pirelli 105 Scorpion AT 245/65R17 S) dobrze się zachowują w uchym terenie, kamienistym, ale na polskie przy tak ciężkim aucie to raczej tylko MT.

Założony Ramsey jest dość słaby - ma 4070kg uciągu. To trochę mało jak do tego auta.

Seryjny plastikowy zderzak jest słaby i nieodporny na uszkodzenia. I tak trzeba wymieniać na ARBa czy TJMa i od nowa robić montaż windy.

Plus to stalowe felgi, których nie ma normalnie w ofercie. No ale oryginalne alusy można i tak sprzedać i kupić stalówki.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » wt paź 09, 2007 5:21 am

ale jak sie przygladalem to zawieszke z tylu jest wymieniona, tam sa chyba amorki ze zbiornikiem chlodzacym osobno, instalacja elektryczna jaest na dwa aku, hilift , za 41tys euro to uwazam ze atrakcyjna cena jak za auto juz zmotane...

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » wt paź 09, 2007 6:09 am

ta ekipa robi team na dakar, a ich oferta jest skierowana do konkretnych zastosowan, z tego co widzialem, maja 4 opcje. i jest to inne podejscie do biznesu i auta off-roadowego, to raczej sciganty

poza tym cena detaliczna to nie tylko suma akcesoriow + robocizna, warto o tym pamietac (nie dotyczy rzezby)
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt paź 09, 2007 6:14 am

Abstrahując do kalkulacji czy motać samemu czy kupić to ciekawym jest że na innych rynkach gro aut sprzedawanych jest w podstawowych kompletacjach czy tak jak w tym przypadku przygotowanych do aktywnej turystyki. W Polsce uterenowienie samochodu organiczna się zamontowania kilku elektronicznych systemów kontroli trakcji oraz montażu chromo-niklowanej rureczki i aluminiowych progów.


BTW nie kupiłbym tego auta w tej kompletacji tylko wersje najuboższą z klimatyzacją i sam we własnym zakresie przygotował auto. A do J120 ARB TJM produkują słuszne rozwiązania :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » wt paź 09, 2007 7:05 am

Jak CI się chce to w Toyocie Lubin (chyba 100 km od Wrocka) mogą Ci zamontować szpej i nie stracisz gwarancji. :wink:
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

maro21
 
 
Posty: 147
Rejestracja: wt lis 28, 2006 4:22 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maro21 » wt paź 09, 2007 2:07 pm

Najprawdopodobniej jest też lift 55 mm , całe szczęście to nie jest mój problem 41000 e i utopić w błocie to mnie się już w głowie nie mieści . Kolega jest ze strefy euro a oni ciutke więcej zarabiają. :D
samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości