Fabryczny tuning LC
Moderator: Mroczny
Fabryczny tuning LC
Witajcie.Kolega zapytał mnie cóż warte jest takie auto Toyota LC KXR ?Robią takie w Hiszpanii http://www.laleyendasesupera.com/index.htm co sądzicie o takim tuningu ? Cena 41000 E .
samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania
mitsu l200 do podróżowania
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
6000 ojro = 24000zł
Koszt założonego wyposażenia:
Wyciągarka Ramsey - 6000zł
Opony AT Pirelli Scorpion - 2500zł
Safari Snorkel - 2000zł
Płyty pod silnik, gruszkę mostu i drążki - 3000zł
Boczne progi pod hilifta - 2000zł
Suma to ok. 15 tysięcy.
Do tego dochodzi koszt montażu. I raczej nie jest to 10 tysi
Zastosowane opony (Pirelli 105 Scorpion AT 245/65R17 S) dobrze się zachowują w uchym terenie, kamienistym, ale na polskie przy tak ciężkim aucie to raczej tylko MT.
Założony Ramsey jest dość słaby - ma 4070kg uciągu. To trochę mało jak do tego auta.
Seryjny plastikowy zderzak jest słaby i nieodporny na uszkodzenia. I tak trzeba wymieniać na ARBa czy TJMa i od nowa robić montaż windy.
Plus to stalowe felgi, których nie ma normalnie w ofercie. No ale oryginalne alusy można i tak sprzedać i kupić stalówki.
Koszt założonego wyposażenia:
Wyciągarka Ramsey - 6000zł
Opony AT Pirelli Scorpion - 2500zł
Safari Snorkel - 2000zł
Płyty pod silnik, gruszkę mostu i drążki - 3000zł
Boczne progi pod hilifta - 2000zł
Suma to ok. 15 tysięcy.
Do tego dochodzi koszt montażu. I raczej nie jest to 10 tysi

Zastosowane opony (Pirelli 105 Scorpion AT 245/65R17 S) dobrze się zachowują w uchym terenie, kamienistym, ale na polskie przy tak ciężkim aucie to raczej tylko MT.
Założony Ramsey jest dość słaby - ma 4070kg uciągu. To trochę mało jak do tego auta.
Seryjny plastikowy zderzak jest słaby i nieodporny na uszkodzenia. I tak trzeba wymieniać na ARBa czy TJMa i od nowa robić montaż windy.
Plus to stalowe felgi, których nie ma normalnie w ofercie. No ale oryginalne alusy można i tak sprzedać i kupić stalówki.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
ta ekipa robi team na dakar, a ich oferta jest skierowana do konkretnych zastosowan, z tego co widzialem, maja 4 opcje. i jest to inne podejscie do biznesu i auta off-roadowego, to raczej sciganty
poza tym cena detaliczna to nie tylko suma akcesoriow + robocizna, warto o tym pamietac (nie dotyczy rzezby)
poza tym cena detaliczna to nie tylko suma akcesoriow + robocizna, warto o tym pamietac (nie dotyczy rzezby)
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
Abstrahując do kalkulacji czy motać samemu czy kupić to ciekawym jest że na innych rynkach gro aut sprzedawanych jest w podstawowych kompletacjach czy tak jak w tym przypadku przygotowanych do aktywnej turystyki. W Polsce uterenowienie samochodu organiczna się zamontowania kilku elektronicznych systemów kontroli trakcji oraz montażu chromo-niklowanej rureczki i aluminiowych progów.
BTW nie kupiłbym tego auta w tej kompletacji tylko wersje najuboższą z klimatyzacją i sam we własnym zakresie przygotował auto. A do J120 ARB TJM produkują słuszne rozwiązania
BTW nie kupiłbym tego auta w tej kompletacji tylko wersje najuboższą z klimatyzacją i sam we własnym zakresie przygotował auto. A do J120 ARB TJM produkują słuszne rozwiązania

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości