TOYOTA LJ70 <90 90>
Moderator: Mroczny
TOYOTA LJ70 <90 90>
gdzie znajde rzeczową informacje na temat czym sie rozni TOYOTA LJ70 <90r a po 90r>
np. mosty przełozenia, skrzynia itp
naprawde mało jest info na WWW
np. mosty przełozenia, skrzynia itp
naprawde mało jest info na WWW
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
- przednia atrapa
- pas przedni
- kierunkowskazy przednie
- kierunkowskazy boczne na błotnikach
- lampy pozycyjne
- błotniki przednie
- nadkola plastikowe przednie
- inne maskownice przeciwbłotne w przednich nadkolach
- maska przednia
- wygłuszenie maski
- pałąk do przytrzemania otwartej maski
- zderzak przedni wraz z mocowaniami
- reflektory przednie
- rama
- wahacze przednie oraz tylne (ucho przy ramie nie szpilka)
- chyba większa przekładnia kierownicza po 90' ale nie jestem pewien.
- amortyzatory przednie oraz tylne (inne mocowania, przed 90 z tyłu lewy i prawy)
- sprężyny przednie, tylne podobne ale inne charakterystyki
- inne łączniki stabilizatora oraz stabilizator.
- plastikowa osłona skrzyni biegów i reduktora
- inne pochwy mostów
- inne zwrotnice ( większe po 90' a na pewno po 93')
- inne tarcze hamulcowe
- inne cylinderki hamulcowe
- inne bębny hamulcowe (w zależności od wersji)
- przełożenia w mostach w zależności od rynku oraz wersji
- inne drążki i końcówki kierownicze
- kierownica
- gdzie indziej włączanie przedniego napędu (przycisk)
- inna tapicerka
- inne rączki do zamykania drzwi wewnątrz
- inny schowek na drzwiach
- inny odcień szarych plastików
- po 90' pojawiły sie plastiki w zależności od wesji pomiędzy fotelami kierowcy i pasażera.
- inna gałka dźwigni zmiany biegów
- troszke może być inny design rysunków na przyciskach
- tylny znaczek na drzwiach
- drobne różnice w skrzyni biegów (przełożenia w zależności od silnika, inaczej usytuowane czujniki wstecznego)
- inny silnik (kolejna ewolucja)
- niższa poduszka skrzyni biegów przed 90'
- inna puszka filtra powietrza
- inna rura dolotowa do turbo
- inna chłodnica
- pompa hamulcowa aluminiowa nie żeliwna
- inna pompa wysprzęglika oraz wysprzęglik
- inny układ wydechowy
- inne sterowanie kierunkowskazami (całkowicie inne kostki pod kierownicą)
- a w związku z tym inna wiązka elktryczna (częściowo)
- chyba też oświetlenie tylnej rejestracji
- pas przedni
- kierunkowskazy przednie
- kierunkowskazy boczne na błotnikach
- lampy pozycyjne
- błotniki przednie
- nadkola plastikowe przednie
- inne maskownice przeciwbłotne w przednich nadkolach
- maska przednia
- wygłuszenie maski
- pałąk do przytrzemania otwartej maski
- zderzak przedni wraz z mocowaniami
- reflektory przednie
- rama
- wahacze przednie oraz tylne (ucho przy ramie nie szpilka)
- chyba większa przekładnia kierownicza po 90' ale nie jestem pewien.
- amortyzatory przednie oraz tylne (inne mocowania, przed 90 z tyłu lewy i prawy)
- sprężyny przednie, tylne podobne ale inne charakterystyki
- inne łączniki stabilizatora oraz stabilizator.
- plastikowa osłona skrzyni biegów i reduktora
- inne pochwy mostów
- inne zwrotnice ( większe po 90' a na pewno po 93')
- inne tarcze hamulcowe
- inne cylinderki hamulcowe
- inne bębny hamulcowe (w zależności od wersji)
- przełożenia w mostach w zależności od rynku oraz wersji
- inne drążki i końcówki kierownicze
- kierownica
- gdzie indziej włączanie przedniego napędu (przycisk)
- inna tapicerka
- inne rączki do zamykania drzwi wewnątrz
- inny schowek na drzwiach
- inny odcień szarych plastików
- po 90' pojawiły sie plastiki w zależności od wesji pomiędzy fotelami kierowcy i pasażera.
- inna gałka dźwigni zmiany biegów
- troszke może być inny design rysunków na przyciskach
- tylny znaczek na drzwiach
- drobne różnice w skrzyni biegów (przełożenia w zależności od silnika, inaczej usytuowane czujniki wstecznego)
- inny silnik (kolejna ewolucja)
- niższa poduszka skrzyni biegów przed 90'
- inna puszka filtra powietrza
- inna rura dolotowa do turbo
- inna chłodnica
- pompa hamulcowa aluminiowa nie żeliwna
- inna pompa wysprzęglika oraz wysprzęglik
- inny układ wydechowy
- inne sterowanie kierunkowskazami (całkowicie inne kostki pod kierownicą)
- a w związku z tym inna wiązka elktryczna (częściowo)
- chyba też oświetlenie tylnej rejestracji
Ostatnio zmieniony śr paź 10, 2007 7:53 am przez Kylon, łącznie zmieniany 2 razy.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
Zaczniesz robić zmoty i przekładać anglikiKylon pisze:...
Niebawem miłe zaskoczenie dla Toyociarzy

No wreszcie, a nie tylko wypasione za pierdylion złotych wyprawówki. Oligarcha

CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
To ten pordzewialec co to zdjęcia mam
Przyjechać będziemy patrzeć. Resor jest na miejscu tylko podstawy potrzebne.
Ja tam zwykły szary Kowalski jestem. Sekty jeszcze nie zakładam
I nie zawieszenie a same resory
A jak to "fama" dodam do kolekcji innych, które słyszałem
Najfajniejsza była z okolic Wrocławia. Drugie miejsce zajmuje fama z Pragi.


Ja tam zwykły szary Kowalski jestem. Sekty jeszcze nie zakładam

I nie zawieszenie a same resory

A jak to "fama" dodam do kolekcji innych, które słyszałem

Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
KYLON
szacuneczek
101% rzeczowej odpowiedzi
powiedz mi
mam LJ70 która chyba znasz
bedzie lepsiejsza w błoto niz poprzedniczka
podobno lepsze mosty /poprzednio problem z luzami/
podobno lepsze przelozenia w mostach i skrzyni
wiem ze drozsze i ciezej o uzywane
ale warto
?




szacuneczek
101% rzeczowej odpowiedzi

powiedz mi
mam LJ70 która chyba znasz

bedzie lepsiejsza w błoto niz poprzedniczka

podobno lepsze mosty /poprzednio problem z luzami/
podobno lepsze przelozenia w mostach i skrzyni
wiem ze drozsze i ciezej o uzywane
ale warto

GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Kurde, aprobaty szukasz? 
No przecież wszyscy wszem i wobec piszą że lepsza! Mocniejszy silnik, niewybuchowa już głowica, lepsze przełożenia, lepsiejszy mosty, LSD z tyłu.
Przede wszystkim silnik to duży plus w stosunku do poprzedniej.
No, a teraz odpowiedz mi na moje "alarme PW"

No przecież wszyscy wszem i wobec piszą że lepsza! Mocniejszy silnik, niewybuchowa już głowica, lepsze przełożenia, lepsiejszy mosty, LSD z tyłu.
Przede wszystkim silnik to duży plus w stosunku do poprzedniej.
No, a teraz odpowiedz mi na moje "alarme PW"

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość