Strona 1 z 1

Szukam fachowca od 4runner

: śr paź 24, 2007 12:05 pm
autor: Mr. Patrol
Witam,
Mam Toyotkę 4runner 3.0V6 pięknie zmotaną, lecz mam problem z odpaleniem.
Wymieniłem już wszystko co możliwe i dalej nic. Była w już serwisach i u różnych magików.
Po wizycie u Grabowskiego Autoelektronika w Piasecznie i reanimacji komputera i instalacji trochę ożyła. Daje znaki i czasami odpala, jak odpali to kopci okropnie na czarno.
Po odkręceniu świec strasznie pluje paliwem.
Podobno trzeba wy regulować dawkę paliwa opinia Grabowskiego.
Proszę o polecenie solidnego warsztatu lub fachowca z okolic warszawy, który zna 4runnera, a zwłaszcza 3.0V6, ręce mi już opadają. Może być drogi byle skuteczny.
Z góry serdeczne dzięki,

: śr paź 24, 2007 6:32 pm
autor: felix
jak się Kylon nie odezwał, to ja już nie wiem...

Re: Szukam fachowca od 4runner

: czw paź 25, 2007 7:31 am
autor: Zachary
Mr. Patrol pisze:Witam,
Mam Toyotkę 4runner 3.0V6 pięknie zmotaną, lecz mam problem z odpaleniem.
Wymieniłem już wszystko co możliwe i dalej nic. Była w już serwisach i u różnych magików.
Po wizycie u Grabowskiego Autoelektronika w Piasecznie i reanimacji komputera i instalacji trochę ożyła. Daje znaki i czasami odpala, jak odpali to kopci okropnie na czarno.
Po odkręceniu świec strasznie pluje paliwem.
Podobno trzeba wy regulować dawkę paliwa opinia Grabowskiego.
Proszę o polecenie solidnego warsztatu lub fachowca z okolic warszawy, który zna 4runnera, a zwłaszcza 3.0V6, ręce mi już opadają. Może być drogi byle skuteczny.
Z góry serdeczne dzięki,

Przeczytaj priva.

: czw paź 25, 2007 11:14 am
autor: Glina
są 3 opcje:
1. Przepływomierz - ale wtedy wywaliłoby kod z check engine
2. TPS - częsta wada - może być wywalony i nie będzie działał a odpowiada m.in. za dawkę paliwa oraz zapłon.
3. Sam zapłon - pasek rozrządu przeskoczony i dupa - nic nie będzie stukac bo masz rozrząd bezkolizyjny.

: pt paź 26, 2007 7:57 pm
autor: Tarpi
Glina pisze:są 3 opcje:
1. Przepływomierz - ale wtedy wywaliłoby kod z check engine
2. TPS - częsta wada - może być wywalony i nie będzie działał a odpowiada m.in. za dawkę paliwa oraz zapłon.
3. Sam zapłon - pasek rozrządu przeskoczony i dupa - nic nie będzie stukac bo masz rozrząd bezkolizyjny.
4. skończone wtryski