Rada przy zakupie hiluxa
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 5:06 pm
Rada przy zakupie hiluxa
Witam
Jestem tu nowy wiec najpierw chcialem sie przywitac.
Witam wszytskich forumowiczów.
Jestem zainteresowany zakupem terenowego pickupa po zbadniu tematu przejrzeniu też tego forum mój wybór padł na Toyote Hilux.
To na co mogę sobie pozwolić finansowo w przypadku nowego samochodu to Hilux xCab w wersji podstawowej. Podstawowe wysposażenie mi odpowada jednak, problemem wydaje się, że tylne siedzienia w xCab nie nadają się na dłuższą trasę.
Więc pozostaje mi szukać samochodu używanego oraz w wersji Dual Cab.
Stad mam kilka pytań.
1) Czy wersję Dual Cab obecnie da się zarejstrować jako samochód ciężarowy.
2) Na co należy uważać w przyadku zakupu używanego Hiluxa? Intersują mnie samochody 4-3 letnie.
3) Przy przeglądaniu ofert także na stronach zachodnich znalzałem takie oferty:
http://mobile.de/SIDJ7YlzNo.v2qijyT8oN1 ... 146656024&
http://mobile.de/SIDJ7YlzNo.v2qijyT8oN1 ... 282550887&
Cena jest bardzo niska stąd wnoskuje, że czegoś nie zaweira alub jest tam jakś haczyk czy ktoś może wie ?
Oraz czy specyfikacje tych samochodów różnią się czymś szczególnym od tych oferowanych w Polsce poza mocą silnika.
Z góry dziękuje za pomoc i pozdraiwam.
Jestem tu nowy wiec najpierw chcialem sie przywitac.
Witam wszytskich forumowiczów.
Jestem zainteresowany zakupem terenowego pickupa po zbadniu tematu przejrzeniu też tego forum mój wybór padł na Toyote Hilux.
To na co mogę sobie pozwolić finansowo w przypadku nowego samochodu to Hilux xCab w wersji podstawowej. Podstawowe wysposażenie mi odpowada jednak, problemem wydaje się, że tylne siedzienia w xCab nie nadają się na dłuższą trasę.
Więc pozostaje mi szukać samochodu używanego oraz w wersji Dual Cab.
Stad mam kilka pytań.
1) Czy wersję Dual Cab obecnie da się zarejstrować jako samochód ciężarowy.
2) Na co należy uważać w przyadku zakupu używanego Hiluxa? Intersują mnie samochody 4-3 letnie.
3) Przy przeglądaniu ofert także na stronach zachodnich znalzałem takie oferty:
http://mobile.de/SIDJ7YlzNo.v2qijyT8oN1 ... 146656024&
http://mobile.de/SIDJ7YlzNo.v2qijyT8oN1 ... 282550887&
Cena jest bardzo niska stąd wnoskuje, że czegoś nie zaweira alub jest tam jakś haczyk czy ktoś może wie ?
Oraz czy specyfikacje tych samochodów różnią się czymś szczególnym od tych oferowanych w Polsce poza mocą silnika.
Z góry dziękuje za pomoc i pozdraiwam.
- Bartek 4.7
-
- Posty: 218
- Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Gąbin
Moja rada - nazbieraj kase i kup u Polskim salonie nówke
Prezentowane przez ciebie oferty to golasy na bliski wschód. Zatem, badziewna paka całkiem różna od oferowanych w kraju, brak halogenów, felgi stalowe, brak el lusterek, brak sterowania reflektorami, brak alarmu. Kluczyk badziewny bez immobilajzera i centralnego zamka. Radio badziewne 1 din na kasetę (seryjne na EU też jest badziewne ale 2din i na CD i MP3). Lakier biały czyki -2500PLN wg kursu dilera TOYOTA. Ponadto Badziewna kierownica 3 ramienna, i badziewna tapicerka. Brak zagłówków na przednich i tylnych fotelach, podejrzewam, że brak również poduszek powietrznych. Brak ogrzewania tylnej szyby i brak osłony tunela środkowego. Wajcha biegów i reduktor wystają prosto z podłogi, a w wersji EU z plastokowej obudowy tunelu.
Podejrzewam, że ponadto mają inny sys chłodzenia, czyli większą chłodnicę (na pustynię), ale moge sie mylić.
Prezentowane przez ciebie oferty to golasy na bliski wschód. Zatem, badziewna paka całkiem różna od oferowanych w kraju, brak halogenów, felgi stalowe, brak el lusterek, brak sterowania reflektorami, brak alarmu. Kluczyk badziewny bez immobilajzera i centralnego zamka. Radio badziewne 1 din na kasetę (seryjne na EU też jest badziewne ale 2din i na CD i MP3). Lakier biały czyki -2500PLN wg kursu dilera TOYOTA. Ponadto Badziewna kierownica 3 ramienna, i badziewna tapicerka. Brak zagłówków na przednich i tylnych fotelach, podejrzewam, że brak również poduszek powietrznych. Brak ogrzewania tylnej szyby i brak osłony tunela środkowego. Wajcha biegów i reduktor wystają prosto z podłogi, a w wersji EU z plastokowej obudowy tunelu.
Podejrzewam, że ponadto mają inny sys chłodzenia, czyli większą chłodnicę (na pustynię), ale moge sie mylić.
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 6:48 pm przez Bartek 4.7, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 5:06 pm
Brak tych wszytskich bajerów poza ogrzewaniem tylnej szyby i poduszkami powietrznymi mi nie przeszkadza bo i tak nowy kupywal bym w wersji standardowej. Elektryczne lusterka/szyby, itp nie sa mi potrzebne
Jednak ta oferta i tak odpada ze wzgledu co napisal Kylon: for export outside the EU only.
A tak z Ciekawosci czy ten inny system chlodzenia w naszym klimacie w czyms by przeszkadzal ?
Wiec albo zostaje mi dozbierac do nowego Dual Caba lub kupic uzywany.
Jeszcze raz spytam czy Dual Caby obecnie nadal da sie zarejestrowac jako ciezarowe w celu odliczenia VATu ?

Jednak ta oferta i tak odpada ze wzgledu co napisal Kylon: for export outside the EU only.
A tak z Ciekawosci czy ten inny system chlodzenia w naszym klimacie w czyms by przeszkadzal ?
Wiec albo zostaje mi dozbierac do nowego Dual Caba lub kupic uzywany.
Jeszcze raz spytam czy Dual Caby obecnie nadal da sie zarejestrowac jako ciezarowe w celu odliczenia VATu ?
każdy samochód z odkrytą przestrzenią ładunkową spełnia wymóg badania VAT-3 i możesz rozliczać VAT od zakupu i paliwa - w tej kwestii nic się nie zmieniło
a wersję na bliski wschód sobie odpuść - oglądałem też takie nowe l200 - niby to samo, a jak zaczniesz dokładnie sprawdzać to jednak nie to samo... w tych wersjach jakby mogli to dla oszczędności nie dali by zapasówki...
ja oszczędziłem kupując po prostu normalne l200 w Niemczech - wyszło sporo taniej, a jak się później okazało to i serwis poważniejszy i tańszy niż u nas (a przy okazji bliżej)
a wersję na bliski wschód sobie odpuść - oglądałem też takie nowe l200 - niby to samo, a jak zaczniesz dokładnie sprawdzać to jednak nie to samo... w tych wersjach jakby mogli to dla oszczędności nie dali by zapasówki...

ja oszczędziłem kupując po prostu normalne l200 w Niemczech - wyszło sporo taniej, a jak się później okazało to i serwis poważniejszy i tańszy niż u nas (a przy okazji bliżej)
a może wolisz prawdziwego pikapa?
Tu jest: http://cruiser-connection.de/store/inde ... a4dcdb7882
w tymże sklepiku zanabędziesz także inne porządne Toye.
Tu jest: http://cruiser-connection.de/store/inde ... a4dcdb7882
w tymże sklepiku zanabędziesz także inne porządne Toye.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość