numery części [epc]

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

numery części [epc]

Post autor: Miras M » śr lis 14, 2007 9:31 am

Czy ktoś mógłby mi sprawdzić co to za części
A45401-35240
A45490-39365
same starocie

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » śr lis 14, 2007 10:17 am

nakrętki koronkowe na końcówki drążka kierowniczego poprzecznego
45401 - nut, castle (pitman arm)
45490 - nut, castle (idler arm)

nie wiem dlaczego są różne nakretki na dwóch końcach jednego drążka ?
coś będzie....

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » śr lis 14, 2007 11:06 am

Same nakrętki? Bez końcówki? To dziwne bo myślałem że są to numery kompletnych końcówek (lewa z ramieniem przekładni a prawa z ramieniem wspornika tylko nie wiedziałem który jest który)

W takim razie jaki jest nr części prawej końcówki z ramieniem wspornika drążków, ew. całym wspornikiem. Gdzieś słyszałem że wspornik nie występuje w częściach tylko jako kompletny element :roll: VIN moge podać na PW
same starocie

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » śr lis 14, 2007 11:41 am

same nakrętki, (nut). podaj VIN, wtedy poszukam bo bez VIN-u wychodzi zylion modeli. Wspornik nie występuje w częściach. Kiedyś za dobrych czasów :D jak miałem 4runnera to też musiałem zmienić cały wspornik - zapasował od hila z IFS (ten sam nr katalogowy) - znalazłem przez przypadek na allegro za 30% ceny nówkę sztukę oryginalnie zapakowaną.
coś będzie....

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » śr lis 14, 2007 11:54 am

VIN poszedł na PW. Chciałbym tak trafić jak Ty bo nowy wspornik kosztuje prawie 900pln :o i przez głupią końcówke musze go wymienić
same starocie

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » śr lis 14, 2007 12:37 pm

Miałeś trochę racji z tymi numerami ale nie do końca - jest jeden niuans - ten nr co podawałeś 45490-39365 bez "A" to właśnie wspornik. Niestety występuje tylko jako całość, jedyne co można z niego "na części" kupić (są oddzielne nr kat.) to podkładki i tulejki plastikowe (teflon??) a ramię z końcówką jest jako jedna część ze wspornikiem....a nakrętka koronkowa co pisałem wcześniej ma ten sam nr tylko z "A".
coś będzie....

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » śr lis 14, 2007 12:39 pm

aha...pod warunkiem, że masz wspomaganie. dla modeli bez jest inny wspornik (inny nr kat)
coś będzie....

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » śr lis 14, 2007 1:11 pm

Wspomaganie mam. Czyli pozostaje mi zamówić cały wspornik w serwisie, bo innych opcji niż ASO nie znalazłem... Mam tam "troche" km, stąd całe zamieszanie z numerami bo chciałem mieć pewność.

Dzięki Maniek za pomoc :)2
same starocie

Awatar użytkownika
mariusx
 
 
Posty: 247
Rejestracja: czw lut 23, 2006 8:15 pm
Lokalizacja: Ultima Thule

Post autor: mariusx » śr lis 14, 2007 6:48 pm

moze cos takiego:

Obrazek

albo to:

Obrazek


tu jest wiecej:

http://www.trailslesstraveled.com/viewarticle.php?id=60


ja ostatnio tez wymienialem ten wspornik, ale powaznie myslalem o dorobieniu(nalezaloby tylko dopasowac odpowiednia koncowke drazka) troche spawania, szlifowania i wiercenia.

zamow w jakims sklepie internetowym, zaplacisz pewnie 500 pln.

aha, i zobacz tu:
http://www.yotatech.com/~corey/tech/ceb ... /cebby.htm

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » śr lis 14, 2007 7:40 pm

Wzmocnienie wspornika albo taki hard madafaka wspornik jest wskazany przy mocno nadwymiarowych kołach i intensywnej eksploatacji w terenie, więc w moim przypadku byłby raczej zbytkiem.

W fabrycznym jeśli w pore zmieni sie tulejki (ca. 35pln w ASO) będzie chodził długo (ew. szlif sworznia i grubsze tulejki), problem sie robi gdy wybija sie końcówka i o nią mi chodzi bo reszte wspornika mam narazie OK

Nie wiem czy regeneracja wchodzi w gre bo jest to już mocno rozklekotane :roll:

Jeśli dało by sie wykonać taki mocny wspornik jak powyżej ale z wymienną końcówką szczęście było by pełne...
same starocie

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » śr lis 14, 2007 10:39 pm

czekaj, czekaj. Spróbuj zapytać w renomowanych zakładach regenerujących końcówki. Niektórzy potrafią to dobrze zrobić za mniejszą kasę niż 900 PLN.
coś będzie....

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » czw lis 15, 2007 6:26 pm

W następnym tygodniu zawioze ramie wspornika z końcówką do lokalnego zakładu, podobno dobrego. Zobaczymy czy coś z tego wyjdzie a jeśli tak to na jak długo... :roll:
same starocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość