numery części [epc]
Moderator: Mroczny
numery części [epc]
Czy ktoś mógłby mi sprawdzić co to za części
A45401-35240
A45490-39365
A45401-35240
A45490-39365
same starocie
Same nakrętki? Bez końcówki? To dziwne bo myślałem że są to numery kompletnych końcówek (lewa z ramieniem przekładni a prawa z ramieniem wspornika tylko nie wiedziałem który jest który)
W takim razie jaki jest nr części prawej końcówki z ramieniem wspornika drążków, ew. całym wspornikiem. Gdzieś słyszałem że wspornik nie występuje w częściach tylko jako kompletny element
VIN moge podać na PW
W takim razie jaki jest nr części prawej końcówki z ramieniem wspornika drążków, ew. całym wspornikiem. Gdzieś słyszałem że wspornik nie występuje w częściach tylko jako kompletny element

same starocie
same nakrętki, (nut). podaj VIN, wtedy poszukam bo bez VIN-u wychodzi zylion modeli. Wspornik nie występuje w częściach. Kiedyś za dobrych czasów
jak miałem 4runnera to też musiałem zmienić cały wspornik - zapasował od hila z IFS (ten sam nr katalogowy) - znalazłem przez przypadek na allegro za 30% ceny nówkę sztukę oryginalnie zapakowaną.

coś będzie....
Miałeś trochę racji z tymi numerami ale nie do końca - jest jeden niuans - ten nr co podawałeś 45490-39365 bez "A" to właśnie wspornik. Niestety występuje tylko jako całość, jedyne co można z niego "na części" kupić (są oddzielne nr kat.) to podkładki i tulejki plastikowe (teflon??) a ramię z końcówką jest jako jedna część ze wspornikiem....a nakrętka koronkowa co pisałem wcześniej ma ten sam nr tylko z "A".
coś będzie....
moze cos takiego:

albo to:

tu jest wiecej:
http://www.trailslesstraveled.com/viewarticle.php?id=60
ja ostatnio tez wymienialem ten wspornik, ale powaznie myslalem o dorobieniu(nalezaloby tylko dopasowac odpowiednia koncowke drazka) troche spawania, szlifowania i wiercenia.
zamow w jakims sklepie internetowym, zaplacisz pewnie 500 pln.
aha, i zobacz tu:
http://www.yotatech.com/~corey/tech/ceb ... /cebby.htm

albo to:

tu jest wiecej:
http://www.trailslesstraveled.com/viewarticle.php?id=60
ja ostatnio tez wymienialem ten wspornik, ale powaznie myslalem o dorobieniu(nalezaloby tylko dopasowac odpowiednia koncowke drazka) troche spawania, szlifowania i wiercenia.
zamow w jakims sklepie internetowym, zaplacisz pewnie 500 pln.
aha, i zobacz tu:
http://www.yotatech.com/~corey/tech/ceb ... /cebby.htm
Wzmocnienie wspornika albo taki hard madafaka wspornik jest wskazany przy mocno nadwymiarowych kołach i intensywnej eksploatacji w terenie, więc w moim przypadku byłby raczej zbytkiem.
W fabrycznym jeśli w pore zmieni sie tulejki (ca. 35pln w ASO) będzie chodził długo (ew. szlif sworznia i grubsze tulejki), problem sie robi gdy wybija sie końcówka i o nią mi chodzi bo reszte wspornika mam narazie OK
Nie wiem czy regeneracja wchodzi w gre bo jest to już mocno rozklekotane
Jeśli dało by sie wykonać taki mocny wspornik jak powyżej ale z wymienną końcówką szczęście było by pełne...
W fabrycznym jeśli w pore zmieni sie tulejki (ca. 35pln w ASO) będzie chodził długo (ew. szlif sworznia i grubsze tulejki), problem sie robi gdy wybija sie końcówka i o nią mi chodzi bo reszte wspornika mam narazie OK
Nie wiem czy regeneracja wchodzi w gre bo jest to już mocno rozklekotane

Jeśli dało by sie wykonać taki mocny wspornik jak powyżej ale z wymienną końcówką szczęście było by pełne...
same starocie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość