HZJ105 koniec produkcji?
Moderator: Mroczny
HZJ105 koniec produkcji?
Słyszeliście może, że zakończono produkcję HZJ105? Dostałem taką informację od sprzedawcy z Niemiec. Może ma ktoś jakieś namiary gdzie można jeszcze popytać o ostatnie sztuki 105?
dokładnie tak ma być.grzes pisze:czyli co zamisat 105 bedzie teraz hzj 76 ?
czy zrobia cos utylitarnego na bazie nowej "200" ?
z tego co czytam o nowym Land Cruiserze V8 (nazwa 200 lub 140 nie występuje), to raczej niełatwo będzie zrobić V8+5, dlatego na otarcie łez będzie HZJ 76
a nowa V8 (diesel i benzyna) zapowiada się imponująco, no i ma robić
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
To się przygotował do wyjazduemsi pisze: z tego co czytam o nowym Land Cruiserze V8 (nazwa 200 lub 140 nie występuje), to raczej niełatwo będzie zrobić V8+5, dlatego na otarcie łez będzie HZJ 76
a nowa V8 (diesel i benzyna) zapowiada się imponująco, no i ma robić

Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
Moze V85emsi pisze:dokładnie tak ma być.grzes pisze:czyli co zamisat 105 bedzie teraz hzj 76 ?
czy zrobia cos utylitarnego na bazie nowej "200" ?
z tego co czytam o nowym Land Cruiserze V8 (nazwa 200 lub 140 nie występuje), to raczej niełatwo będzie zrobić V8+5, dlatego na otarcie łez będzie HZJ 76
a nowa V8 (diesel i benzyna) zapowiada się imponująco, no i ma robić

Daj Kylon znac... jak bedzie cos wiecej wiadomo...
Emsi poczytaj maila

Ale co nowe?busz pisze:Kylon,
Uchyl rąbka tajemnicy. Czy jest szansa, że to nowe będzie z dieslem 4,5?
Land Cruiser V8 będzie oferowany z dwoma silnikami V8 - benzyną i dieselem.
J 76 też będzie, jeśli już nie jest, z tym samym dieselem w LHD. Widzieliśmy ten silnik na Buschtaxi Treffen, ale w pick-upie RHD.
http://wyprawa4x4.pl/index.php?cms=9&ka ... 5126&str=2
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
Już raczej V8 HD lub zwyczajowo "205" - nie mylić z peżotemgrzes pisze: (...) Moze V85
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
nowy diesel V8 (gdzieś widziałem oznaczenie V lub VZ tego silnika, ale mogę się mylić) ma:
- 4,5 litra D-4D
- 286 KM
- 650 Nm (1800 - 2600 obr/min)
- spalanie 10,2 / 100 km
nic tylko kupować, oficjalnie w D od 1 marca 2008.
- 4,5 litra D-4D
- 286 KM
- 650 Nm (1800 - 2600 obr/min)

- spalanie 10,2 / 100 km

nic tylko kupować, oficjalnie w D od 1 marca 2008.
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
To pytanie do dyskusji HZJ76/105/200 i tajemniczej zapowiedzi że po 17 grudnia coś się wyjaśni.emsi pisze: Ale co nowe?
200 jest z dieslem 4,5 ale mnie interesuje 200. 76 jest z tym nowym dieslem ale o ile wiem tylko na Australię z kierownicą po prawej, czyli zbyt karkołomne do rejestracji u nas. No i pytam, czy wiadomo czy będzie to jakieś 205 albo 76/78 z dieslem 4,5 z kierownicą po prawej i EURO 4. Bo jeśli nie to już ostatni moment na upolowanie HZJ105 z zapasów.
Ale zamotałem ale jak ktoś się w tym połapał i coś wie to dajcie znać.
znallazlem nowe "200" wersja GXR maja inne zegary niz te kosmiczne z folderow, ta ktora widzialem na zdjeciach miala wyciagarkei nie byla w wypasie luxuxswoym. Bylo pewne ale ... miala silnik benzyne i tam bylo napisane V6...
dziwne to bardzo...
Nie wiem tylko jakie miala zawieszenie z przodu - EMSI co tam ma byc ?
do kupienia za 31 tys euro tyle ze w Emiratach.
Poszperalem jeszcze troche i okazalao sie ze sa dostepne HZJ 76 z silnikiem 4,2 z norma euro4 (cena 36tys euro) i 105 tez takie juz sa cena powyzej 40tys euro.
ma ktos moze namaiar z firme ktora podobnie jak toyka na gibraltarze sprzedaje tyle ze nissany z 4,2 ?

Nie wiem tylko jakie miala zawieszenie z przodu - EMSI co tam ma byc ?
do kupienia za 31 tys euro tyle ze w Emiratach.
Poszperalem jeszcze troche i okazalao sie ze sa dostepne HZJ 76 z silnikiem 4,2 z norma euro4 (cena 36tys euro) i 105 tez takie juz sa cena powyzej 40tys euro.
ma ktos moze namaiar z firme ktora podobnie jak toyka na gibraltarze sprzedaje tyle ze nissany z 4,2 ?
Podaj linka do tej "200" - jeśli V6 to na pewno nie nowy V8 czyli 200.grzes pisze:znallazlem nowe "200" wersja GXR maja inne zegary niz te kosmiczne z folderow, ta ktora widzialem na zdjeciach miala wyciagarkei nie byla w wypasie luxuxswoym. Bylo pewne ale ... miala silnik benzyne i tam bylo napisane V6...dziwne to bardzo...
Nie wiem tylko jakie miala zawieszenie z przodu - EMSI co tam ma byc ?
do kupienia za 31 tys euro tyle ze w Emiratach.
Poszperalem jeszcze troche i okazalao sie ze sa dostepne HZJ 76 z silnikiem 4,2 z norma euro4 (cena 36tys euro) i 105 tez takie juz sa cena powyzej 40tys euro.
ma ktos moze namaiar z firme ktora podobnie jak toyka na gibraltarze sprzedaje tyle ze nissany z 4,2 ?
W V8 jest z przodu IFS. I jakoś nie doczytałem się czy będzie manual. Jednym z głównych bajerów nowego V8 jest system Crawl, który za pomocą pokrętła ustawia prędkość na 1,2 lub 3 mph i się tego trzyma. Podobno tylko się kręci kółkiem. Amerykanom się podoba.
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
Linki do ogloszen:
HZJ 76/78
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
no i gwozdz programu czyli V8 z szescioma cylindrami

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
Tak przegladam te ogloszenia i widze ze sa dwie wersje diesla 211KM i 286, czyzby ta slabsz byla uklonem w kierunku HZJ
?
Bo tak to jakos wyglada, nawet srodek jest mniej wypasiony i zegary inne...
i jeszcze jeden ten z winchem i uchwytem na kolo...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=8
HZJ 76/78
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
no i gwozdz programu czyli V8 z szescioma cylindrami


http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
Tak przegladam te ogloszenia i widze ze sa dwie wersje diesla 211KM i 286, czyzby ta slabsz byla uklonem w kierunku HZJ

Bo tak to jakos wyglada, nawet srodek jest mniej wypasiony i zegary inne...
i jeszcze jeden ten z winchem i uchwytem na kolo...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=8
a to fajne, ale na te "egzotyczne" dla rynki zawsze coś kombinują, przy okazji zapytamgrzes pisze:no i gwozdz programu czyli V8 z szescioma cylindrami![]()
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
no i się wyjaśniło na Toyota UAE
4.7 litre V8 Petrol Engine
Compact yet remarkably powerful, the 4.7 litre V8's VVT-i electronic ignition and variable induction systems deliver excellent low-end torque and smooth acceleration, together with class-leading fuel efficiency and reduced emissions.
4.5 litre V8 Diesel Engine
Combining smoother engine rotation with Toyota's first DC motor twin VN (Variable Nozzle) turbo and common-rail fuel injection, the newly developed 4.5L V8 diesel engine delivers impressive power whilst reducing fuel consumption and emissions.
4.0L V6 Petrol Engine
Providing responsive acceleration and satisfying top-end power with increased fuel efficiency and decreased emissions, the new 4.0 litre V6 engine features VVT-i, and produces excellent power at all rpms and in all driving situations.
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
a żeby nie było za łatwo 
USA

USA
AustraliaEngine 5.7-liter DOHC 32-valve EFI V8 with dual independent VVT-i
381 hp @ 5600 rpm;
401 lb.-ft. @ 3600 rpm
4.5L V8 Twin Turbo Diesel or 4.7L V8 Petrol engine
195kW of power/650 Nm Torque (Twin Turbo Diesel) or 202kW/410 Nm (Petrol)
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
Ta 200 to jest w Emiratach Arabskich - myślę, że sprowadzenie tego to by rzeźnia była... i jakaś plastikowa taka, mam nadzieję, że to jeszcze nie jest wersja użytkowa.
A HZJ76 to nawet w znośnych cenach, co prawda Euro III, ale z rejestracją (ktoś pewnie kupił tego dużo i zarejestrował przed wejściem Euro IV). Myślę, że warto jednak poczekać na nowego diesla i mam nadzieję, że Niemcy szybko rozpracują ten temat.
A HZJ76 to nawet w znośnych cenach, co prawda Euro III, ale z rejestracją (ktoś pewnie kupił tego dużo i zarejestrował przed wejściem Euro IV). Myślę, że warto jednak poczekać na nowego diesla i mam nadzieję, że Niemcy szybko rozpracują ten temat.
http://pl.youtube.com/watch?v=cev2pR_nI ... re=related
jest 8 części , ta jest akurat o silniku , z checią bym tą 200 kupił ładna jest .....................................
jest 8 części , ta jest akurat o silniku , z checią bym tą 200 kupił ładna jest .....................................

Zapraszam do galerii z premiery nowego Land Cruisera V8
http://tlc.org.pl/gallery/thumbnails.php?album=45
Wersja Heavy Duty ma być

Silniki zajebiste, auto robi. Generalnie nie ma konkurencji w Europie. Zielone jabłka, parchy, gie - mogą się schować.

CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
Na czym ma dokladnei polegac HD w tej wersji ?emsi pisze:
Zapraszam do galerii z premiery nowego Land Cruisera V8
http://tlc.org.pl/gallery/thumbnails.php?album=45
Wersja Heavy Duty ma byćW Europie będzie sprzedawana tylko wersja ze zwykłym zawieszeniem (bez Active Height Control) - czytaj łatwo liftować.
Silniki zajebiste, auto robi. Generalnie nie ma konkurencji w Europie. Zielone jabłka, parchy, gie - mogą się schować.Howgh. Kto ma ponad 300 tysi może już biec do salonu, za chwilę zabraknie. Jest już sporo zamówień - ponad połowa zakładanej sprzedaży w 2008 roku.
Jest szansa na sztywny most ? i jak HD bedzie sie mialo do ceny, bo moze i inne auta to moga sie schowac, ale 300tys to niestety cena wzieta z kosmosu i to nie tylko dla Polaka ale dla innych tez. Przy tej cenie 160tys za Patrola, wydaje sie przewaga nie do pobicia. A mysle ze nowoczesny diesel z commonrailem to juz nie bedzie to samo co kowadlo 4,2. I Wtedy to juz zadna roznica czy 3,0Di z Patrola czy 4,5 Z LC (pomijajac parametry moc moment itp) zuru do tego nie nalejesz...

Chyba ze cena ustalo na poziomie 40tys euro i wtedy to ma sens.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość