HZJ105 koniec produkcji?

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

HZJ105 koniec produkcji?

Post autor: busz » wt lis 20, 2007 6:27 pm

Słyszeliście może, że zakończono produkcję HZJ105? Dostałem taką informację od sprzedawcy z Niemiec. Może ma ktoś jakieś namiary gdzie można jeszcze popytać o ostatnie sztuki 105?

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » wt lis 20, 2007 6:52 pm

Bo ma ją zastąpić nowy HZJ7 z innym ryjkiem a zwłaszcza HZJ76.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » śr lis 21, 2007 12:23 am

czyli co zamisat 105 bedzie teraz hzj 76 ?
czy zrobia cos utylitarnego na bazie nowej "200" ?

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » śr lis 21, 2007 6:56 am

Może 17-go grudnia coś się wyjawi w temacie 8)
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » śr lis 21, 2007 7:15 am

grzes pisze:czyli co zamisat 105 bedzie teraz hzj 76 ?
czy zrobia cos utylitarnego na bazie nowej "200" ?
dokładnie tak ma być.

z tego co czytam o nowym Land Cruiserze V8 (nazwa 200 lub 140 nie występuje), to raczej niełatwo będzie zrobić V8+5, dlatego na otarcie łez będzie HZJ 76

a nowa V8 (diesel i benzyna) zapowiada się imponująco, no i ma robić
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » śr lis 21, 2007 7:52 am

emsi pisze: z tego co czytam o nowym Land Cruiserze V8 (nazwa 200 lub 140 nie występuje), to raczej niełatwo będzie zrobić V8+5, dlatego na otarcie łez będzie HZJ 76

a nowa V8 (diesel i benzyna) zapowiada się imponująco, no i ma robić
To się przygotował do wyjazdu :wink:
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » śr lis 21, 2007 9:24 am

emsi pisze:
grzes pisze:czyli co zamisat 105 bedzie teraz hzj 76 ?
czy zrobia cos utylitarnego na bazie nowej "200" ?
dokładnie tak ma być.

z tego co czytam o nowym Land Cruiserze V8 (nazwa 200 lub 140 nie występuje), to raczej niełatwo będzie zrobić V8+5, dlatego na otarcie łez będzie HZJ 76

a nowa V8 (diesel i benzyna) zapowiada się imponująco, no i ma robić
Moze V85 :)
Daj Kylon znac... jak bedzie cos wiecej wiadomo...

Emsi poczytaj maila :)

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » śr lis 21, 2007 9:40 am

Kylon,
Uchyl rąbka tajemnicy. Czy jest szansa, że to nowe będzie z dieslem 4,5?

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » śr lis 21, 2007 12:03 pm

busz pisze:Kylon,
Uchyl rąbka tajemnicy. Czy jest szansa, że to nowe będzie z dieslem 4,5?
Ale co nowe?

Land Cruiser V8 będzie oferowany z dwoma silnikami V8 - benzyną i dieselem.

J 76 też będzie, jeśli już nie jest, z tym samym dieselem w LHD. Widzieliśmy ten silnik na Buschtaxi Treffen, ale w pick-upie RHD.

http://wyprawa4x4.pl/index.php?cms=9&ka ... 5126&str=2
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » śr lis 21, 2007 12:05 pm

grzes pisze: (...) Moze V85 :)
Już raczej V8 HD lub zwyczajowo "205" - nie mylić z peżotem
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » śr lis 21, 2007 12:12 pm

nowy diesel V8 (gdzieś widziałem oznaczenie V lub VZ tego silnika, ale mogę się mylić) ma:

- 4,5 litra D-4D
- 286 KM
- 650 Nm (1800 - 2600 obr/min) :o
- spalanie 10,2 / 100 km 8)

nic tylko kupować, oficjalnie w D od 1 marca 2008.
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » śr lis 21, 2007 1:46 pm

emsi pisze: Ale co nowe?

To pytanie do dyskusji HZJ76/105/200 i tajemniczej zapowiedzi że po 17 grudnia coś się wyjaśni.

200 jest z dieslem 4,5 ale mnie interesuje 200. 76 jest z tym nowym dieslem ale o ile wiem tylko na Australię z kierownicą po prawej, czyli zbyt karkołomne do rejestracji u nas. No i pytam, czy wiadomo czy będzie to jakieś 205 albo 76/78 z dieslem 4,5 z kierownicą po prawej i EURO 4. Bo jeśli nie to już ostatni moment na upolowanie HZJ105 z zapasów.

Ale zamotałem ale jak ktoś się w tym połapał i coś wie to dajcie znać.

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » wt lis 27, 2007 12:00 pm

znallazlem nowe "200" wersja GXR maja inne zegary niz te kosmiczne z folderow, ta ktora widzialem na zdjeciach miala wyciagarkei nie byla w wypasie luxuxswoym. Bylo pewne ale ... miala silnik benzyne i tam bylo napisane V6... :) dziwne to bardzo...
Nie wiem tylko jakie miala zawieszenie z przodu - EMSI co tam ma byc ?
do kupienia za 31 tys euro tyle ze w Emiratach.
Poszperalem jeszcze troche i okazalao sie ze sa dostepne HZJ 76 z silnikiem 4,2 z norma euro4 (cena 36tys euro) i 105 tez takie juz sa cena powyzej 40tys euro.

ma ktos moze namaiar z firme ktora podobnie jak toyka na gibraltarze sprzedaje tyle ze nissany z 4,2 ?

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » wt lis 27, 2007 2:23 pm

A to ciekawa cena, bo w cruiser coonection 76 kosztuje chyba 41 tys. Mógłbyś podesłać linka?

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » wt lis 27, 2007 7:15 pm

grzes pisze:znallazlem nowe "200" wersja GXR maja inne zegary niz te kosmiczne z folderow, ta ktora widzialem na zdjeciach miala wyciagarkei nie byla w wypasie luxuxswoym. Bylo pewne ale ... miala silnik benzyne i tam bylo napisane V6... :) dziwne to bardzo...
Nie wiem tylko jakie miala zawieszenie z przodu - EMSI co tam ma byc ?
do kupienia za 31 tys euro tyle ze w Emiratach.
Poszperalem jeszcze troche i okazalao sie ze sa dostepne HZJ 76 z silnikiem 4,2 z norma euro4 (cena 36tys euro) i 105 tez takie juz sa cena powyzej 40tys euro.

ma ktos moze namaiar z firme ktora podobnie jak toyka na gibraltarze sprzedaje tyle ze nissany z 4,2 ?
Podaj linka do tej "200" - jeśli V6 to na pewno nie nowy V8 czyli 200.
W V8 jest z przodu IFS. I jakoś nie doczytałem się czy będzie manual. Jednym z głównych bajerów nowego V8 jest system Crawl, który za pomocą pokrętła ustawia prędkość na 1,2 lub 3 mph i się tego trzyma. Podobno tylko się kręci kółkiem. Amerykanom się podoba.
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » wt lis 27, 2007 7:55 pm

Linki do ogloszen:
HZJ 76/78
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4

no i gwozdz programu czyli V8 z szescioma cylindrami ?? :)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4

Tak przegladam te ogloszenia i widze ze sa dwie wersje diesla 211KM i 286, czyzby ta slabsz byla uklonem w kierunku HZJ ???
Bo tak to jakos wyglada, nawet srodek jest mniej wypasiony i zegary inne...

i jeszcze jeden ten z winchem i uchwytem na kolo...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=8

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » śr lis 28, 2007 7:26 am

grzes pisze:no i gwozdz programu czyli V8 z szescioma cylindrami ?? :)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
a to fajne, ale na te "egzotyczne" dla rynki zawsze coś kombinują, przy okazji zapytam
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » śr lis 28, 2007 7:30 am

no i się wyjaśniło na Toyota UAE
4.7 litre V8 Petrol Engine

Compact yet remarkably powerful, the 4.7 litre V8's VVT-i electronic ignition and variable induction systems deliver excellent low-end torque and smooth acceleration, together with class-leading fuel efficiency and reduced emissions.

4.5 litre V8 Diesel Engine

Combining smoother engine rotation with Toyota's first DC motor twin VN (Variable Nozzle) turbo and common-rail fuel injection, the newly developed 4.5L V8 diesel engine delivers impressive power whilst reducing fuel consumption and emissions.

4.0L V6 Petrol Engine

Providing responsive acceleration and satisfying top-end power with increased fuel efficiency and decreased emissions, the new 4.0 litre V6 engine features VVT-i, and produces excellent power at all rpms and in all driving situations.
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » śr lis 28, 2007 7:39 am

a żeby nie było za łatwo :-)

USA
Engine 5.7-liter DOHC 32-valve EFI V8 with dual independent VVT-i
381 hp @ 5600 rpm;
401 lb.-ft. @ 3600 rpm
Australia
4.5L V8 Twin Turbo Diesel or 4.7L V8 Petrol engine
195kW of power/650 Nm Torque (Twin Turbo Diesel) or 202kW/410 Nm (Petrol)
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » śr lis 28, 2007 3:43 pm

Ta 200 to jest w Emiratach Arabskich - myślę, że sprowadzenie tego to by rzeźnia była... i jakaś plastikowa taka, mam nadzieję, że to jeszcze nie jest wersja użytkowa.

A HZJ76 to nawet w znośnych cenach, co prawda Euro III, ale z rejestracją (ktoś pewnie kupił tego dużo i zarejestrował przed wejściem Euro IV). Myślę, że warto jednak poczekać na nowego diesla i mam nadzieję, że Niemcy szybko rozpracują ten temat.

Awatar użytkownika
rudydh
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 58
Rejestracja: wt paź 18, 2005 8:20 am

Post autor: rudydh » czw lis 29, 2007 3:05 pm

http://pl.youtube.com/watch?v=cev2pR_nI ... re=related
jest 8 części , ta jest akurat o silniku , z checią bym tą 200 kupił ładna jest .....................................
hdj80 + lj70

www.gabaryty.net

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » śr gru 19, 2007 11:16 pm

Obrazek

Zapraszam do galerii z premiery nowego Land Cruisera V8

http://tlc.org.pl/gallery/thumbnails.php?album=45

Wersja Heavy Duty ma być :-) W Europie będzie sprzedawana tylko wersja ze zwykłym zawieszeniem (bez Active Height Control) - czytaj łatwo liftować.

Silniki zajebiste, auto robi. Generalnie nie ma konkurencji w Europie. Zielone jabłka, parchy, gie - mogą się schować. 8) Howgh. Kto ma ponad 300 tysi może już biec do salonu, za chwilę zabraknie. Jest już sporo zamówień - ponad połowa zakładanej sprzedaży w 2008 roku.
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » czw gru 20, 2007 7:19 am

A gdzie zdjęcie pingwina w jednej skarpecie :)21
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » czw gru 20, 2007 7:21 pm

emsi pisze:Obrazek

Zapraszam do galerii z premiery nowego Land Cruisera V8

http://tlc.org.pl/gallery/thumbnails.php?album=45

Wersja Heavy Duty ma być :-) W Europie będzie sprzedawana tylko wersja ze zwykłym zawieszeniem (bez Active Height Control) - czytaj łatwo liftować.

Silniki zajebiste, auto robi. Generalnie nie ma konkurencji w Europie. Zielone jabłka, parchy, gie - mogą się schować. 8) Howgh. Kto ma ponad 300 tysi może już biec do salonu, za chwilę zabraknie. Jest już sporo zamówień - ponad połowa zakładanej sprzedaży w 2008 roku.
Na czym ma dokladnei polegac HD w tej wersji ?
Jest szansa na sztywny most ? i jak HD bedzie sie mialo do ceny, bo moze i inne auta to moga sie schowac, ale 300tys to niestety cena wzieta z kosmosu i to nie tylko dla Polaka ale dla innych tez. Przy tej cenie 160tys za Patrola, wydaje sie przewaga nie do pobicia. A mysle ze nowoczesny diesel z commonrailem to juz nie bedzie to samo co kowadlo 4,2. I Wtedy to juz zadna roznica czy 3,0Di z Patrola czy 4,5 Z LC (pomijajac parametry moc moment itp) zuru do tego nie nalejesz... :(
Chyba ze cena ustalo na poziomie 40tys euro i wtedy to ma sens.

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw gru 20, 2007 8:39 pm

...tylko dlaczego każdy kolejny model terenowej toyoty jest brzydszy od poprzedniego? Czy Wam dwusetka też za bardzo przypomina "nadmuchaną" rav4?
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość