Strona 1 z 1

Bicie kierownicy .... lj70

: wt gru 11, 2007 10:26 pm
autor: Orfi
Witam ponownie mam pytanko do znawców Toyotki . Nie mogę zlokalizować z jakiego powodu mam dziwne bicie kierownicy po przekroczeniu 80 km-h , wymieniłem już końcówki kierownicze,zmieniłem i wyważyłem opony, a bicie nie ustaje , objawia się "szarpaniem" :)3 kierownicy w prawo i lewo.Pomóżcie.Dzięki.

: wt gru 11, 2007 10:41 pm
autor: yaaroo
mam podobnie - dodatkowo szarpanie maleje podczas wykonywania skrentu.
dziś wymnieniłem gumy na panhardzie i prawie ustalo - teraz nie jest powyzej 80 tylko dopiero powyzej 100
jak wywaze kola to zdam relacje :)
pozdrawiaam
yaaroo

: wt gru 11, 2007 10:42 pm
autor: Kylon
Amortyzator skrętu, luzy na zwrotnicach, nie równe opony wybite w wyniku kiepskich amorków.

: wt gru 11, 2007 10:48 pm
autor: yaaroo
Kylon pisze:Amortyzator skrętu, luzy na zwrotnicach, nie równe opony wybite w wyniku kiepskich amorków.
kylon - zwrotnice zdiagnozowac sie da - pokrecic kierownica popatrzec i bedzie ok - z reszta to chyba mam ok ale jak zdiagnozowac amortyzator skretu czy sie nadaje czy juz nie ??

: wt gru 11, 2007 11:48 pm
autor: Elwood
Dochodzą luzy w ukladie kierowniczym a amor skrętu wymień proforma. Stan zawieszenia jak wspomniał Kylon.

: śr gru 12, 2007 6:44 am
autor: Kylon
Żeby sprawdzić zwrotnice musisz koło podnieść do góry. Luzy na zwrotnicy powstają na górnym i dolnym łożysku. Majtaniem kierownicy na stojącym pojeździe nic nie stwierdzisz.

: śr gru 12, 2007 7:28 am
autor: pezet
A lozyska piasty?

U mnie takie szarpanie skonczylo sie zablokowaniem kola :)

A zamiast lozysk w kole byla kupa rdzy i blota, bo po topieniu w wodzie nie wpadlem na to, zeby sprawdzic i przesmarowac...

: śr gru 12, 2007 9:44 am
autor: Damian
No to jeszcze wały napędowe i krzyżaki sprawdźcie (wyważenie). Chociaż wtedy bije nie tylko na kierownicy, ale i na całym samochodzie :lol:

: czw gru 13, 2007 1:52 am
autor: Walkie
a jakie masz oponki? u mnie na MT35 tak po prostu jest, za duza opona i nie da sie wywazyc...