Strona 1 z 1

schemat podcisnien do hilux surf lub 4runner

: pt gru 21, 2007 11:27 pm
autor: evoservice
witam jestem tutaj nowy niedawno tez nabylem hiluxa surf 2.4 td mial urwany pasek , ktos juz to wczesniej rozgrzebal,zrobilem glowice silnik pracuje ladnie jednak utrzymuje wolne obroty ok.1000 i jest strasznie wrazliwy na pedal gazu obawiam sie ze moze to byc wina podcisnen poniewaz podlaczylem je droga dedukcji .
Bardzo prosze jesli ktos moglby mi przeslac ich schemat lub jakis link bede wdzieczny.
Jeszcze jedno pytanie czy to prawda ze to standard ze w tych silnikach pekaja gloeice,czy tylko tu w irlandii gdzie ludzie o samochody kompletnie nie dbaja
A to moze jeszcze jedno ;co trzeba przerobic w klimie zeby mozna ja bylo napelnic czynnikiem 134a ,stary jest tu nie osiagalny
dziekuje

: sob gru 22, 2007 9:21 am
autor: begbie5
witaj, tez jestem na zielonej, z jakigo jestes miasta? ja tez badalem temat hiluxa i rowniez slyszalem opinie o glowicach, mam tez problem z obrotami po wymianie silnika, tylko, ze ja ma 1800 :( nie mam pomyslu wiec zabieam sie za przepustnice, pozdro

: sob gru 22, 2007 11:16 pm
autor: begbie5
jak chcesz ustawiać obroty, to za przepustnica jest czujnik, regulujesz góra dól, ja ustawiłem na 900, niby prawidłowo do 1000,
pozdro

wesolych swiat

: ndz gru 23, 2007 2:40 pm
autor: evoservice
witam mieszkam w tullamore co.offaly
gdzie ty mieszkasz ?
wiem ze mozna ustawic te obroty ale wciaz nie daja mi spokoju te podcisnienia
dziekuje za rade
ciesze sie ze jest ktos z polakow na tej wyspie kto nie ma w posiadaniu passata audi a4 albo jakiegos tego typu g.
pozdrawiam i zycze wesolych swiat

: ndz gru 23, 2007 4:47 pm
autor: Romeo
No to najlepsze świąteczno noworoczne dla ludzi z zielonej wyspy...
Czy wasze silniki to 2LT jeśli tak dajcie znać na PW podeślę manuala do niego.
Pozdrówka

: ndz sty 27, 2008 1:04 am
autor: begbie5
jestem w hrabstwie mayo w castlebar - zachodznie wybrzeze nna wysokosci dublina, bylem busy ostatnio - dzisiaj urodzila mi sie corka

Re: schemat podcisnien do hilux surf lub 4runner

: ndz sty 27, 2008 2:19 pm
autor: Damian
evoservice pisze: Jeszcze jedno pytanie czy to prawda ze to standard ze w tych silnikach pekaja gloeice,czy tylko tu w irlandii gdzie ludzie o samochody kompletnie nie dbaja
w 2LT-II nie ma problemów z pękającą głowicą
choć oczywiście zwybuchować ją nie jest problemem, wystarczy nie dbać o poziom płynu chłodniczego czy przegrzać
choć ja ten silnik zagrzałem (targanie patrola przez 500m nadrzecznej plaży) dwukrotnie i przeżył