eeeech
wujcio seba uczucia ma mieszane... auto kupil, zrobil od podstaw i... sprzedał
niby legenda i HD, ale tak naprawde nie bardzo nadaje sie ani na łomotanie po dziurach (resor ma swoje wady, zwlaszcza nie wybiera dynamicznego wykrzyzu, poza tym niebezpieczny jest maly rozstaw kół) ani na przeprawy (motor słabawy)... na wyprawe tez nie bardzo (motor słabawy)
czyli typowa toyota: nie jedzie (dychawiczny silnik), nie hamuje (sciema zamiast hamulcow, zwlaszcza tylne bebny), po kazdym blocie znika ręczny (znowu bębny), ciężka
aaaaaa, i nie zapodawać 35", nie idźcie tą drogąąąąą...
aha - i jakby co to OME zakładac raczej jak ktos przewiduje użytkowanie wyprawowe, na łomotanie po dziurach to chyba lepszy jest trailmaster czy inny ironman...
jeżeli kogos rozczarowalem swoją wypowiedzią to przepraszam
miałem siedemdziesiątkę lj i bj - mam zatem jakieś porównanie
łączyło je generalnie jedno: nie rozpędzały sie i nie hamowały

prawda jest taka - dobrze przygotowana lj70 jest całkiem fajna do haratania po dziurach (lift, lekki lift budy, 33" w simeksie, dobrze odsadzone felgi) - brakuje tylko blokady
natomiat bj73 jest dluzsza, wiekszy rozstaw osi - bardzo fajnie sie spi w srodku (oczywiscie bez tylnej kanapy), na tyle jeszcze krótka ze w terenie nie przeszkadza (choc rozstaw osi porownywalny np z LR discovery)
jest w bj troche fajnych rozwiazan - np odciążone półosie w tylnym moscie, takie same łozyska piast tylnych i przednich (piasty chyba zreszta tez)