4,5 D4D
Moderator: Mroczny
Hmm
Widziałem na żywo w Europie już we wrześniu zeszłego roku ten samochód. Zaś jeśli chodzi o silnik 4,5 V8 D4-D to mam okazję pojazdem z takowym poruszać się już trzeci tydzień (Land Cruiser V8 )
Widziałem na żywo w Europie już we wrześniu zeszłego roku ten samochód. Zaś jeśli chodzi o silnik 4,5 V8 D4-D to mam okazję pojazdem z takowym poruszać się już trzeci tydzień (Land Cruiser V8 )

Ostatnio zmieniony pn mar 10, 2008 12:49 pm przez Kylon, łącznie zmieniany 2 razy.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Podobno trzeba iść z duchem czasu, tak?Misiek Bielsko pisze:Coscie sie wszyscy naogladali "Pimp my ride", czy co?


To tylko dwuseta, z IFS z przodu. O ile wiem nie przewiduje się już wersji heavy duty dla tego modelu, więc auto ze zdjęcia to napakowany sterydami bulwar rodzinno-luksusowy.
Na szczęście mamy nową serię 7:
Mam mieszane uczucia co do przodu, ale musieli go poszerzyć, żeby wszedł diesel V8.
a propos tego nowego diesla - podobno są już problemy z tym nowym silnikiem D4D V8 (VDJ) na rynku australijskim, właśnie w nowych seriach 7. Problem dotyczy układu zasilania silnika w paliwo, który okazuje się zbyt wrażliwy na średniej jakości paliwo. Australijscy farmerzy zawsze lali do swoich HZJotów co było pod ręką, często z brudnych, zardzewiałych kanistrów. Czyżby musieli zmienić swoje przyzwyczajenia?

Podobno toyota wysłała nawet z Japonii grupę specjalistów do ASO w Australii celem zbadania sprawy.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
dlatego wlasnie zainwestowalem w KZ-TEDamian pisze:
a propos tego nowego diesla - podobno są już problemy z tym nowym silnikiem D4D V8 (VDJ) na rynku australijskim, właśnie w nowych seriach 7. Problem dotyczy układu zasilania silnika w paliwo, który okazuje się zbyt wrażliwy na średniej jakości paliwo. Australijscy farmerzy zawsze lali do swoich HZJotów co było pod ręką, często z brudnych, zardzewiałych kanistrów. Czyżby musieli zmienić swoje przyzwyczajenia?
Podobno toyota wysłała nawet z Japonii grupę specjalistów do ASO w Australii celem zbadania sprawy.

moze dresa na swiatlach nim nie pogonie ale jak stary dobry hilux "kazda gnojowe przepali"

P.S. no fajna ta 200setka ale mimo wszystko HZJ78 i tak nadal pozostanie moim faworytem....oczywiscie zaraz za J95

TOYOTA
Jestem zwolennikiem samochodów jak najmniej awaryjnych przez jak najmniejszą ilośc elektroniki ale nabrałem szacunku do V8. Niestety Panowie w pewnych warunkach radzi sobie lepiej niż nasz stare paździerze
I nie mam tu na myśli asfaltu. Przejechaliśmy tymi samochodami około 2 tyś km w terenie. Benzyną i dieslem. Ja dodatkowo jeszcze przejechałem sporo po asfalcie. Praktycznie prawie miesiąc uczyłem się tego samochodu w jeździe codziennej. Jeden ze zjazdów pokonaliśmy 2720 razy. Samochód jest moim zdaniem fajny.

Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Krzysiek, masz rację - rzeczywiście tak jest że nowe auta dzięki elektronice potrafią więcej (oczywiście na suchym, pofałdowanym trialu), niż nasze paździochy.
Ale wiemy jak jest z elektroniką. Nie na darmo Yota wypuściła HZJ105 i nie na darmo robi nadal serię 7. Nowa dwuseta, która ma już "specyfikację afrykańską" nie będzie już w żadnym wypadku heavy duty - jej zadanie to wożenie klientów biur podróży, bo to dla Yoty czyste petrodolary.
Prawdziwi podróżnicy i "szlajacze" nie będą wybierać dwusety, lecz siódemkę. Niestety elektroniki nie naprawisz, a wejście w tryb awaryjny w nowych autach to niestety norma. W każdych. Czy to (tfu!) Land Rover czy Toyota czy Cayenne (które nota bene niesamowicie mnie zaskoczyło na krótkim trialu).
Ale wiemy jak jest z elektroniką. Nie na darmo Yota wypuściła HZJ105 i nie na darmo robi nadal serię 7. Nowa dwuseta, która ma już "specyfikację afrykańską" nie będzie już w żadnym wypadku heavy duty - jej zadanie to wożenie klientów biur podróży, bo to dla Yoty czyste petrodolary.
Prawdziwi podróżnicy i "szlajacze" nie będą wybierać dwusety, lecz siódemkę. Niestety elektroniki nie naprawisz, a wejście w tryb awaryjny w nowych autach to niestety norma. W każdych. Czy to (tfu!) Land Rover czy Toyota czy Cayenne (które nota bene niesamowicie mnie zaskoczyło na krótkim trialu).
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
To pokaże czas. Weszła V8 i już są tańsze J100, które za chwilę trafią na wyprawy i do off-roadu. Za 8 lat będzie nowy Station Wagon i V8 pójdzie do błota.
Jak wchodziła J95 też miał być bulwarowóz, a teraz coraz więcej ludzi tym upala. J120 - to samo.
Land Cruiser to nie discoteka, która może pod indyjskimi skrzydłami nabierze charakteru.
Jak wchodziła J95 też miał być bulwarowóz, a teraz coraz więcej ludzi tym upala. J120 - to samo.
Land Cruiser to nie discoteka, która może pod indyjskimi skrzydłami nabierze charakteru.
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl
www.coyot.pl
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
tak tak, zgadza się - to taka wymiana pokoleń
ale ostatnio sam się zgadzałeś z faktem, że IFS nie lubi tarek i dziurawych dróg pokonywanych z prędkościami podróżnymi
pewnych rzeczy się nie przeskoczy
obyśmy tylko zawsze mieli możliwość kupienia nowego auta "z jajami"
zresztą...ja lepiej się znajduję w starych sztruclach, taki oldskulowiec jestem i taki chyba pozostanę
mentalnie mi podchodzi bardziej nowa siódemka niż dwuseta
ale ostatnio sam się zgadzałeś z faktem, że IFS nie lubi tarek i dziurawych dróg pokonywanych z prędkościami podróżnymi

pewnych rzeczy się nie przeskoczy
obyśmy tylko zawsze mieli możliwość kupienia nowego auta "z jajami"
zresztą...ja lepiej się znajduję w starych sztruclach, taki oldskulowiec jestem i taki chyba pozostanę

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Co innego IFS na drążkach i co innego na sprężynach. V8 ma sprężyny. A J76 ma ten sam silnik co V8 z elektroniką więc...
Dzisiaj myłem ten silnik po chamsku karcherem przez piętnaście minut i nawet nie zająknał przy odpalaniu.
Wersja prosta tzw. HD też już jest dostępna. Prosta bez wodotrysków, zwykła skrzynia manualna, brak systemów DAC, Crawl itp.
Dzisiaj myłem ten silnik po chamsku karcherem przez piętnaście minut i nawet nie zająknał przy odpalaniu.
Wersja prosta tzw. HD też już jest dostępna. Prosta bez wodotrysków, zwykła skrzynia manualna, brak systemów DAC, Crawl itp.
Ostatnio zmieniony pn mar 10, 2008 8:46 pm przez Kylon, łącznie zmieniany 1 raz.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
...więc wszystko się okaże za parę lat
ale dla mnie żaden IFS nigdy nie zastąpi prostoty i swoistego uroku sztywnego mostu 
A J76 jest też oferowany z 1HZ, choć myślę że nawet jeśli są problemy ze słabym paliwem (nie wiem czy to nie plotki, słyszeliście coś o tym?) w V8 to poprawią ten feler dość szybko
i dobrze, bo motor wart grzechu w siódemce
P.S. Muszę wpaść jakoś do Ciebie w wolnej chwili i pomacać V8, jeśli łaska


A J76 jest też oferowany z 1HZ, choć myślę że nawet jeśli są problemy ze słabym paliwem (nie wiem czy to nie plotki, słyszeliście coś o tym?) w V8 to poprawią ten feler dość szybko
i dobrze, bo motor wart grzechu w siódemce

P.S. Muszę wpaść jakoś do Ciebie w wolnej chwili i pomacać V8, jeśli łaska
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Damian, LC ma jezdzic...
w ostatni piatek kilka 200 szorowalo juz po BIG RED.
chyba nawet zona nagrala...
P.S.
ME to chyba najlepszy poligon testowy jest dla YOTY. Nikt sie specjalnie nie piesci samochod ma jezdzic albo zostaje na pustyni...

Edit:

w ostatni piatek kilka 200 szorowalo juz po BIG RED.
chyba nawet zona nagrala...

P.S.
ME to chyba najlepszy poligon testowy jest dla YOTY. Nikt sie specjalnie nie piesci samochod ma jezdzic albo zostaje na pustyni...

Edit:

Ostatnio zmieniony wt mar 11, 2008 9:48 pm przez Japan, łącznie zmieniany 1 raz.
Toyka Prado - autobus wycieczkowy 

- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Big Red? Taki napój? 
Fakt, mocno bym się zdziwił gdyby bedu zaczęły się psuć yoty za te kilka lat. W końcu to ogromnie ważny rynek.
Ale może ja po prostu wolę samochody, które mają ten "klimat". Dwusetka? Niestety, dla mnie to taki metroseksualista po kuracji sterydowej
Kupi ją sobie z pewnością mój sąsiad, majętny człek, mający setkę w lizingu - bo musi mieć auto duże i reprezentacyjne.
Ja zostanę przy konfiguracji szybki plaskacz + klasyczna terenówka (lub dwie
)

Fakt, mocno bym się zdziwił gdyby bedu zaczęły się psuć yoty za te kilka lat. W końcu to ogromnie ważny rynek.
Ale może ja po prostu wolę samochody, które mają ten "klimat". Dwusetka? Niestety, dla mnie to taki metroseksualista po kuracji sterydowej

Ja zostanę przy konfiguracji szybki plaskacz + klasyczna terenówka (lub dwie

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Eee tam nie podoba Ci się boś znana skneraDamian pisze:Big Red? Taki napój?
Fakt, mocno bym się zdziwił gdyby bedu zaczęły się psuć yoty za te kilka lat. W końcu to ogromnie ważny rynek.
Ale może ja po prostu wolę samochody, które mają ten "klimat". Dwusetka? Niestety, dla mnie to taki metroseksualista po kuracji sterydowejKupi ją sobie z pewnością mój sąsiad, majętny człek, mający setkę w lizingu - bo musi mieć auto duże i reprezentacyjne.
Ja zostanę przy konfiguracji szybki plaskacz + klasyczna terenówka (lub dwie)

Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
Kylon
Damian BIG RED prawie jak napoj. To najwyzsza duna najblizej Dxb (ca. 78km) doskonala na niedzielne popierdolki lub nabrania wprawy przed wycieczka do Tawi Nizwa, Fossil Rock albo do Liwy...
tak dla lepszego zobrazowania tuba:
http://www.youtube.com/watch?v=iZTuimJCUlk
http://www.youtube.com/watch?v=0nrxcrZU ... re=related
reszte sobie doszperasz...

P.S.
jak chcesz isc na latwizne to zerknij na TLC...


Damian BIG RED prawie jak napoj. To najwyzsza duna najblizej Dxb (ca. 78km) doskonala na niedzielne popierdolki lub nabrania wprawy przed wycieczka do Tawi Nizwa, Fossil Rock albo do Liwy...
tak dla lepszego zobrazowania tuba:
http://www.youtube.com/watch?v=iZTuimJCUlk
http://www.youtube.com/watch?v=0nrxcrZU ... re=related
reszte sobie doszperasz...

P.S.
jak chcesz isc na latwizne to zerknij na TLC...

Toyka Prado - autobus wycieczkowy 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość