Dodatkowy filtr paliwa
Moderator: Mroczny
Dodatkowy filtr paliwa
Witam
Zastanawiam się nad montażem dodatkowego filtra paliwa w związku z tym mam parę pytań, gdzie można coś takiego dostać, zamontować? http://www.pradopoint.com/viewtopic.php?t=777
Czy warto coś takiego montować?
Planuję w tym roku wyjazd na wschód (Syberia, może Mongolia), proszę więc o radę, może macie jakieś doświadczenie z użytkowaniem D4D lub common rail w tamtych rejonach?
Zastanawiam się nad montażem dodatkowego filtra paliwa w związku z tym mam parę pytań, gdzie można coś takiego dostać, zamontować? http://www.pradopoint.com/viewtopic.php?t=777
Czy warto coś takiego montować?
Planuję w tym roku wyjazd na wschód (Syberia, może Mongolia), proszę więc o radę, może macie jakieś doświadczenie z użytkowaniem D4D lub common rail w tamtych rejonach?
-
-
- Posty: 128
- Rejestracja: sob lut 11, 2006 5:48 pm
dzięki Kylon
myślę też o tym
http://www.pradopoint.com/viewtopic.php ... ght=gauges
w takim szpanerskim wykonaniu
http://www.expeditionswest.com/equipmen ... auges.html
nie wiem czy to przerost formy nad treścią, czy rzeczywiście moze się przydać w jakims cieplejszym klimacie lub na krętych gorskich drogach w załadowanej wyprawówce
Jakiś czas temu miałem szybki przejazd plaskaczem z Hamburga do granicy. Własciwie cały czas zamykałem licznik. Zatrzymałem się w kolejce przed przejsciem, oczywiście nie zgasiłem motorka, a temperaturka pnie się w górę. Stoje i patrzę a ona dalej w górę. W końcu wyłaczyłem silnik.
Zapalałem i wyłączałem go jeszce kilka razy. Po pewnym czasie sie uspokoiło.
myślę też o tym
http://www.pradopoint.com/viewtopic.php ... ght=gauges
w takim szpanerskim wykonaniu
http://www.expeditionswest.com/equipmen ... auges.html
nie wiem czy to przerost formy nad treścią, czy rzeczywiście moze się przydać w jakims cieplejszym klimacie lub na krętych gorskich drogach w załadowanej wyprawówce
Jakiś czas temu miałem szybki przejazd plaskaczem z Hamburga do granicy. Własciwie cały czas zamykałem licznik. Zatrzymałem się w kolejce przed przejsciem, oczywiście nie zgasiłem motorka, a temperaturka pnie się w górę. Stoje i patrzę a ona dalej w górę. W końcu wyłaczyłem silnik.
Zapalałem i wyłączałem go jeszce kilka razy. Po pewnym czasie sie uspokoiło.
Masz racje, jest to filtr paliwa i posiada czujnik wykrywający obecność wody.Swoją drogą mam coś na pokładzie do separacji wody z paliwa z zaworkiem spustowym. Chzba, że się mylę.
Jeżeli chodzi o mnie to wolę nie martwić sie co chwilę o jakość paliwa, więc zamontuję dodatkowy filtr przed oryginalnym filtrem. A po za tym widać w tej szklanej kuli co się tankowało

Jurgen, czy ty też masz AT?
Daj znać jak zamontujesz ten czujnik temperatury...
Bugger
Haj-lax 3,0 D4D Automat
Haj-lax 3,0 D4D Automat
Niestety przed odbarwionym opałem albo innym szajsem niewiele to pomoże. Najlepiej mając takie nowoczesne diesle (czytaj -bulwaryBBK pisze:....Jeżeli chodzi o mnie to wolę nie martwić sie co chwilę o jakość paliwa, więc zamontuję dodatkowy filtr przed oryginalnym filtrem....

A jak już nie będzie żadnej markowej stacji w okolicy to wrzucić sobie na pakę (miejsca przecież nie brakuje

" SYSTEMPFLEGE DIESEL FÜR COMMON RAIL- MOTOREN
Środek do ochrony systemu paliwowego. Chroni cały układ paliwowy (Common Rail) lub pompowtryskiwacze przed korozją i zużyciem. Podwyższa niezawodność i zapewnia lepsze smarowanie. Rozpuszcza tłuszcze i smary znajdujące się w oleju napędowym. "

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość