zatem zaczynamy od poczatku

-wczoraj zaobserwowalem niewielki wyciek z przekladni kierowniczej ( wycieka w miejscu wejscia od gory drazka laczacego ta maglownice z kierownica) dzisiaj wyciek sie powiekszyl, a jutro pewnie juz plamy w garazu bedzie zostawial.... i tu pytanie, da sie tam jakis simmerring/uszczelnacz wymienic czy cala przekladnia idzie na wymiane?
- durgie pytanie dotyczy spalania oleju przez silnik

czy 1KZ-TE ma brac jakies ilosci w trakcie eksplatacji? w normalnej codziennej jezdzie po miescie i w terenie spala mi ok 0,5l/4-5tys km
jednak po ostatnim bardzo szybkim przelocie autostradami do francji i spowirotem spalil w sumie na ok4tys km ok1l oleju! ale przyznam ze w zasadzie caly czas mialem 3400-3600obr. w porywach nawet do 3800...
Teraz smigam juz normalnie i spalanie oleju wrocilo raczej do "normy" czyli tych 0,5l/4tys km...
P.S. uzywam oleju Mobil SuperS 10W40
co wy na to koledzy? mam sie juz martwic czy jeszcze nie pora?
pozdrawiam
Piotrek