
Czy silnik 2,4(2LT) nie jest zamały w LC LJ73 z 86r.
Moderator: Mroczny
Czy silnik 2,4(2LT) nie jest zamały w LC LJ73 z 86r.
Chodzi mi o stosunek masy auta do jego mocy jestem przed kupnem i tak się zastanawiam proszę o konstruktywną pomoc 

Wiele zależy od stanu silnika. Zapewne sporo jego kucy biega już po niebiańskich łąkach, chociaż w mojej Lj (też właśnie 73 z 86r) silnik był żyletka.
2lt jest dobrym silnikiem do toczenia, w terenie wykańczają go dłuższe podjazdy (tu wyraźnie brakuje mocy).
Jak jeździłem 2,4 byłem zadowolony, zmieniłem na wolnossący 3,4 i jestem mega zadowolony i nie potrzebuję rozpędu przed podjazdami
2lt jest dobrym silnikiem do toczenia, w terenie wykańczają go dłuższe podjazdy (tu wyraźnie brakuje mocy).
Jak jeździłem 2,4 byłem zadowolony, zmieniłem na wolnossący 3,4 i jestem mega zadowolony i nie potrzebuję rozpędu przed podjazdami

LC bj 73 -1985 (babcia)
No noprofesorr pisze:silnik dl50,51,52 to konstrukcja daihatsu,silnik 3y benzynowy to konstrukcja toyoty,silniki dl51 są produkowane do dziś przez daihatsu tylko jako silniki przemysłowe do napędu różnych sprzętów jak maszyny drogowe,agregaty i wiele innych


Kojarzysz moze toyote blizzard?
Ja mam w swojej LJ73 2.4 LT z podkręconą lekko turbiną , kręci rewelacyjnie,zasuwa na 33, Kilku gości podchodziło z pytaniem czy ja mam ten czterolitrowy motor do niej wsadzony
. Jedyny ból to spalanie, poniżej 13 litrów na czarnym ni kaku a w terenie jak to w terenie
, ale i tak mniej od Patroli. 



Ufaj Bogu, ale Hi-lifta miej na pace.
Niestety...Bury-Tom pisze:Ja mam w swojej LJ73 2.4 LT z podkręconą lekko turbiną , kręci rewelacyjnie,zasuwa na 33, Kilku gości podchodziło z pytaniem czy ja mam ten czterolitrowy motor do niej wsadzony. Jedyny ból to spalanie, poniżej 13 litrów na czarnym ni kaku a w terenie jak to w terenie
, ale i tak mniej od Patroli.


Nikos pisze:No noprofesorr pisze:silnik dl50,51,52 to konstrukcja daihatsu,silnik 3y benzynowy to konstrukcja toyoty,silniki dl51 są produkowane do dziś przez daihatsu tylko jako silniki przemysłowe do napędu różnych sprzętów jak maszyny drogowe,agregaty i wiele innycha kto jest właścicielem daihatsu? ..........
![]()
Kojarzysz moze toyote blizzard?
tak kojarzę tylko w blizzardzie nigdy nie montowali tych silników tylko te co były orginalnie w j7,a daihatsu faktycznie należy do toyoty ale to jest jak z vw i audi,audi w silnikach vw też wprowadza swoje zmiany bo cos im tam nie pasuje,do yarisa np silniki też skonstruowało daihatsu
tel660675798
tzn skonstruowało 1KRFE czyli jeden silnikprofesorr pisze:Nikos pisze:No noprofesorr pisze:silnik dl50,51,52 to konstrukcja daihatsu,silnik 3y benzynowy to konstrukcja toyoty,silniki dl51 są produkowane do dziś przez daihatsu tylko jako silniki przemysłowe do napędu różnych sprzętów jak maszyny drogowe,agregaty i wiele innycha kto jest właścicielem daihatsu? ..........
![]()
Kojarzysz moze toyote blizzard?
tak kojarzę tylko w blizzardzie nigdy nie montowali tych silników tylko te co były orginalnie w j7,a daihatsu faktycznie należy do toyoty ale to jest jak z vw i audi,audi w silnikach vw też wprowadza swoje zmiany bo cos im tam nie pasuje,do yarisa np silniki też skonstruowało daihatsu
ChciałbyśBury-Tom pisze:Kilku gości podchodziło z pytaniem czy ja mam ten czterolitrowy motor do niej wsadzony

Ostatnio zmieniony czw cze 12, 2008 5:16 pm przez Karol STW, łącznie zmieniany 1 raz.
superXjsuper4.0 D30 ARB,D44 Detroit 34"Fedima jakis łincz i osłonka ....
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości