silnik 2LII - budowa wtrysków

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

silnik 2LII - budowa wtrysków

Post autor: kpeugeot » sob cze 21, 2008 8:27 am

hej

mam pytanko

na górze wtrysku znajduje się nasadka z wejściem i wjściem do jakiegoś obiegu - smarowania?

jest ona zablokowana nakrętka dopiero potem na to jest przewód paliwowy

jaką rolę spełnia ta nasadka i czy przenosi duże ciśnienia?

oberwała mi się jedna końcówka znasadki pierwszego wtrysku - czy można to pojedyńczo dokupić czy też należy kupić wszystkie 4 szt a moze poprosty zaślepić i jeździć?

pyt2. czy można kupić cały moduł filtra paliwa - bo po wywaleniu auta urwał się cały gwint mocujący może ktoś stosował inny filtr paliwa?
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » sob cze 21, 2008 9:27 am

czy chodzi Ci o takie jakby podkładki połączone cieniutką rurką ??

jak tak, to przewody nadmiarowe 23760-54011

a filtr paliwa jest identyczny w Corolli 1,8D



:)21
LJ 70

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » sob cze 21, 2008 9:27 am

Te rurki łączące wtryskiwacze to tzw listwa przelewowa albo przeciekowa. Ciśnienia wielkiego tam nie ma, chyba, że wtryskiwacze bardzo wychulane .... :wink:
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » sob cze 21, 2008 10:27 am

o to mi chodzi

a ktoś wie ile takie coś kosztuje

a filtr potrzebuję z całym mocowaniem
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » sob cze 21, 2008 10:37 am

w corolce jest identyczny, obudowa,mocowanie,pompka ( szukaj na szrocie )


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » sob cze 21, 2008 10:42 am

a co z tymi przelewami ?? jak sie urwało to można polutować , srebrem fajne się lutuje


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » sob cze 21, 2008 12:40 pm

no to będę musiał polutować

czyli miedź się lutuje srebrem

a dam radę srebrzanką?
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » sob cze 21, 2008 3:59 pm

Srebżanką to możesz pomalować :wink:

Stal - mosiądzem
Miedź - srebrem technicznym

Można też użyć pierścionka olbo obrączki ....

Te rurki przelewowe urywają się najczęsciej tuż przy nakrętce, najlepiej jest to rozwiercić na nieco większą średnicę, tak, żeby weszła taka rurka, którą da się nałożyć na zewnątrz oryginalnej (żeby powstało złącze kielichowe) i dopiero wtedy lutować.

A złącze kielichowe można nawet miękko, cyną, i też będzie git.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » sob cze 21, 2008 4:05 pm

ok dzięki

filt obłamał kawałek gwintu i to co zostało pozwoliło na jego wkręcenie

więc filtr działa

teraz tylko te przelewówki
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość