Krótki LC 120 vs 120 5d ??
Moderator: Mroczny
Krótki LC 120 vs 120 5d ??
Witam Panowie, konkretne pytanie do ludzi którzy zetknęli się z LC 120 w wersji długiej i krótkiej i jeździli obiema .. Mam w domu dlugą 120ke 04' , chcemy ją sprzedać i kupić świeższą lub zupełnie nową 120ke krótką. To że jest krótsza i krótszy rozstaw osi to widać golym okiem, w związku z tym komfort pewnie gorszy, ale pytanie czy są jakies inne , szczególne różnice ktore dyskwalifikują krótkiego LC 120?? Czy prowadzi się o wiele gorzej na szosie?? Dodam że auto glównie powinno jeździc po miescie, czasmi tylko lekki teren i przyczepka z koniem lub moja lawetka.. Chodzi o to by był żwawszy od obecnego auta i choć troszke ekonomiczniejszy (obecny to stary d4d przed modernizacją). Czy krótki LC120 spełni tę rolę?? Dzięki za rzeczowe uwagi. Pozdrawiam.
Re: Krótki LC 120 vs 120 5d ??
jak do przyczepy, czy lawety do lepiej się sprawuję długie autko niż krótkiekkk13 pisze:Dodam że auto glównie powinno jeździc po miescie, czasmi tylko lekki teren i przyczepka z koniem lub moja lawetka..
ile Ci pali? LC120 z 2006 3,0 z automatem 5d po mieście wychodzi 9,8kkk13 pisze:Chodzi o to by był żwawszy od obecnego auta i choć troszke ekonomiczniejszy (obecny to stary d4d przed modernizacją). Czy krótki LC120 spełni tę rolę?? Dzięki za rzeczowe uwagi. Pozdrawiam.

spoko luzik
www.wawa4x4.pl
www.wawa4x4.pl
- Ziemniak
- jestem tu nowy...
- Posty: 64
- Rejestracja: wt paź 18, 2005 12:53 pm
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontaktowanie:
Ja jezdze krotkim LC z 2008. Jesli chodzi o komfort to nie narzekam, bo przesiadlem sie z Hila
. Spalanie (mieszane) wychodzi cos ok 10,5, z tym, ze mieszkam w terenie gdzie albo masz z gory albo pod gore
, no i jeszcze mam zalozone wieksze kapcie a w dodatku MT-ki
.
Denerwejuace jest wsiadanie na tylna kanape - chociaz z drugiej strony wiozlem ostanio do slubu znajomych i panna mloda przecisnela sie jakos do tylu
. Bagaznik troche wiekszy jak w kompaktowym plaskaczu ale pare szpargalow i pies sie mieszcza
Na autostradzie poscigalem sie z nowa 120 w wersji 5d - gosciu cisnal i cisnal i zostal stylu
. Jak Ci bedzie malo mocy, to zainwestuj w chipa i bedziesz mial ponad 200 kucykow i duzo lepszy moment 



Denerwejuace jest wsiadanie na tylna kanape - chociaz z drugiej strony wiozlem ostanio do slubu znajomych i panna mloda przecisnela sie jakos do tylu


Na autostradzie poscigalem sie z nowa 120 w wersji 5d - gosciu cisnal i cisnal i zostal stylu


4 Ziemniaki i pies.
LC KDJ125
LC KDJ125
Spalanie także 'mieszane' w moim LC 120 raczej mieści się w okolicach 13ltr/100 , jeździłem z boxem TTE wczesniej i było około 12 średnio, wymontowalem boxa ale pali chyba nawet więcej odnoszę wrażenieZiemniak pisze: Spalanie (mieszane) wychodzi cos ok 10,5, z tym, ze mieszkam w terenie gdzie albo masz z gory albo pod gore, no i jeszcze mam zalozone wieksze kapcie a w dodatku MT-ki

Opony mam 265/70 R17 - jaki rozmiar najwiekszy wchodzi pod seryjne sprężyny?? Czy jakakolwiek felga 16c podejdzie do LC 120??
Jezdze FJ Cruiserem, a jest on zrobiony na podlodze krotkiej 120- tki. Cala mechanika to czysty LC w wersji benzynowej, tak wiec powinny pasowac rowniez felgi of FJ do LC 120. Mam teraz TRD 16cali / 265/75.
U nas w serwisie grubo ponad 1000 Pln za sztuke, w stanach 150 a jak dobrze poszukasz to i za 125 USD/ szt kupisz.
http://houston.craigslist.org/pts/727242132.html
Tak wygladaja w rzeczywistosci.
U nas w serwisie grubo ponad 1000 Pln za sztuke, w stanach 150 a jak dobrze poszukasz to i za 125 USD/ szt kupisz.
http://houston.craigslist.org/pts/727242132.html
Tak wygladaja w rzeczywistosci.
Zycie sklada sie z krotkich chwil radosci...
FJ CRUISER 4,0 V6, BMW R 1150 GS
FJ CRUISER 4,0 V6, BMW R 1150 GS
- Ziemniak
- jestem tu nowy...
- Posty: 64
- Rejestracja: wt paź 18, 2005 12:53 pm
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontaktowanie:
Ja moze zweryfikuje swoje dane - 10,5 to przy spokojnej jezdze ale standard u mnie to litr wiecej. Zreszta spalanie jest wprost proporcjonalne do ciezkosci buta wlasciciela
.
Opon wiekszych nie zalozysz - 265/70R17 to maks przy standardowym zawieszeniu.
Aby założyc 285/70 (prawie 33") potrzebujesz 2" liftu oraz felg z innym ET lub dystasow na oryginalalnych alusach
Jak widac troche sie trzeba nakombinowac zeby fajnie wygladac
Felgi 16" sa za male lub jak kto woli zaciski hamulcowe za duze

Opon wiekszych nie zalozysz - 265/70R17 to maks przy standardowym zawieszeniu.
Aby założyc 285/70 (prawie 33") potrzebujesz 2" liftu oraz felg z innym ET lub dystasow na oryginalalnych alusach


Felgi 16" sa za male lub jak kto woli zaciski hamulcowe za duze

4 Ziemniaki i pies.
LC KDJ125
LC KDJ125
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości