Strona 1 z 1
Krótki LC 120 vs 120 5d ??
: wt lip 01, 2008 6:48 pm
autor: kkk13
Witam Panowie, konkretne pytanie do ludzi którzy zetknęli się z LC 120 w wersji długiej i krótkiej i jeździli obiema .. Mam w domu dlugą 120ke 04' , chcemy ją sprzedać i kupić świeższą lub zupełnie nową 120ke krótką. To że jest krótsza i krótszy rozstaw osi to widać golym okiem, w związku z tym komfort pewnie gorszy, ale pytanie czy są jakies inne , szczególne różnice ktore dyskwalifikują krótkiego LC 120?? Czy prowadzi się o wiele gorzej na szosie?? Dodam że auto glównie powinno jeździc po miescie, czasmi tylko lekki teren i przyczepka z koniem lub moja lawetka.. Chodzi o to by był żwawszy od obecnego auta i choć troszke ekonomiczniejszy (obecny to stary d4d przed modernizacją). Czy krótki LC120 spełni tę rolę?? Dzięki za rzeczowe uwagi. Pozdrawiam.
Re: Krótki LC 120 vs 120 5d ??
: wt lip 01, 2008 7:05 pm
autor: Paszczak
kkk13 pisze:Dodam że auto glównie powinno jeździc po miescie, czasmi tylko lekki teren i przyczepka z koniem lub moja lawetka..
jak do przyczepy, czy lawety do lepiej się sprawuję długie autko niż krótkie
kkk13 pisze:Chodzi o to by był żwawszy od obecnego auta i choć troszke ekonomiczniejszy (obecny to stary d4d przed modernizacją). Czy krótki LC120 spełni tę rolę?? Dzięki za rzeczowe uwagi. Pozdrawiam.
ile Ci pali? LC120 z 2006 3,0 z automatem 5d po mieście wychodzi 9,8

: śr lip 02, 2008 9:34 am
autor: Ziemniak
Ja jezdze krotkim LC z 2008. Jesli chodzi o komfort to nie narzekam, bo przesiadlem sie z Hila

. Spalanie (mieszane) wychodzi cos ok 10,5, z tym, ze mieszkam w terenie gdzie albo masz z gory albo pod gore

, no i jeszcze mam zalozone wieksze kapcie a w dodatku MT-ki

.
Denerwejuace jest wsiadanie na tylna kanape - chociaz z drugiej strony wiozlem ostanio do slubu znajomych i panna mloda przecisnela sie jakos do tylu

. Bagaznik troche wiekszy jak w kompaktowym plaskaczu ale pare szpargalow i pies sie mieszcza
Na autostradzie poscigalem sie z nowa 120 w wersji 5d - gosciu cisnal i cisnal i zostal stylu

. Jak Ci bedzie malo mocy, to zainwestuj w chipa i bedziesz mial ponad 200 kucykow i duzo lepszy moment

: czw lip 03, 2008 12:17 pm
autor: kkk13
Ziemniak pisze: Spalanie (mieszane) wychodzi cos ok 10,5, z tym, ze mieszkam w terenie gdzie albo masz z gory albo pod gore

, no i jeszcze mam zalozone wieksze kapcie a w dodatku MT-ki

Spalanie także 'mieszane' w moim LC 120 raczej mieści się w okolicach 13ltr/100 , jeździłem z boxem TTE wczesniej i było około 12 średnio, wymontowalem boxa ale pali chyba nawet więcej odnoszę wrażenie
Opony mam 265/70 R17 - jaki rozmiar najwiekszy wchodzi pod seryjne sprężyny?? Czy jakakolwiek felga 16c podejdzie do LC 120??
: czw lip 03, 2008 1:46 pm
autor: Peter4x4
Jezdze FJ Cruiserem, a jest on zrobiony na podlodze krotkiej 120- tki. Cala mechanika to czysty LC w wersji benzynowej, tak wiec powinny pasowac rowniez felgi of FJ do LC 120. Mam teraz TRD 16cali / 265/75.
U nas w serwisie grubo ponad 1000 Pln za sztuke, w stanach 150 a jak dobrze poszukasz to i za 125 USD/ szt kupisz.
http://houston.craigslist.org/pts/727242132.html
Tak wygladaja w rzeczywistosci.
: czw lip 03, 2008 2:57 pm
autor: Ziemniak
Ja moze zweryfikuje swoje dane - 10,5 to przy spokojnej jezdze ale standard u mnie to litr wiecej. Zreszta spalanie jest wprost proporcjonalne do ciezkosci buta wlasciciela

.
Opon wiekszych nie zalozysz - 265/70R17 to maks przy standardowym zawieszeniu.
Aby założyc 285/70 (prawie 33") potrzebujesz 2" liftu oraz felg z innym ET lub dystasow na oryginalalnych alusach

Jak widac troche sie trzeba nakombinowac zeby fajnie wygladac
Felgi 16" sa za male lub jak kto woli zaciski hamulcowe za duze
