Witam,
Przyszedł chyba czas aby zajrzeć do dyfra i wymienić łożyska. I tu pojawia się pytanie - jeżeli dobrze kminię to najlepiej wymieniać cały komplet - łożysko/ka ( jest na dwóch chyba ) wałka i pewnie łożysko talerza, oraz jakieś podkładki itp oraz uszczelnienie dekla.
Czy dobrze kombinuję, może mnie któryś z kolegów oświeci? Byłbym wdzięczny - sam nie będę i tak pewnie robił, ale chciałbym kupić komplet do wymiany a powinienem wiedzieć co trzeba..
Dyfer tył BJ 73
Moderator: Mroczny
Dyfer tył BJ 73
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

- cztery łożyska w główce mostu (dwa koszt i dwa wałek)
- podkładki regulacyjne pod atak w razie potrzeby
- tuleja rozprężna
- uszczelniacz wałka
- nakrętka zabezpieczająca
- uszczelka papierowa główki
- ewentualnie flansza jesli wywalony jest rowek od uszczelniacza
Reszta już związana z wyjeciem główki no chyba że masz most staroć ze zdejmowanym z tyłu deklem bo takowe bywaływ samochodach z silnikiem VM.
- podkładki regulacyjne pod atak w razie potrzeby
- tuleja rozprężna
- uszczelniacz wałka
- nakrętka zabezpieczająca
- uszczelka papierowa główki
- ewentualnie flansza jesli wywalony jest rowek od uszczelniacza
Reszta już związana z wyjeciem główki no chyba że masz most staroć ze zdejmowanym z tyłu deklem bo takowe bywaływ samochodach z silnikiem VM.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
pewno Kylon wszystko ma, ale jakbyś musial szukac indywidualnie
to:
tulejka rozprezna tylko w ASO - cos ponad 100 zeta
nakretka, uszczelniacz - taz ASO, ale niedrogie
łożyska wałka w ASO owszem sa, ale cena nieptrzytomna i nieakceptowalna
na pierwszy rzut oka trudno dostepne poza ASO - ale spoko, polecam pogimnastykowanie sie z jakims mądrym konfekcjonerem Koyo i znajdziesz w bardzo rozsądnych pieniadzach (tam sa dwa łożyska - małe i duże - problem jest z tym dużym, to nie jest typowe łozysko motoryzacyjne)... nie pamietam juz oznaczen, a dokumentację oddałem razem ze sprzedaną BJ 

tulejka rozprezna tylko w ASO - cos ponad 100 zeta
nakretka, uszczelniacz - taz ASO, ale niedrogie
łożyska wałka w ASO owszem sa, ale cena nieptrzytomna i nieakceptowalna


robok rzępoli w harapuciu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość