LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4
Moderator: Mroczny
-
Myszek
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Myszek » śr sie 06, 2008 10:09 pm
czy do J95 był wsadzany silnik 1GR-FE (benzynowy) V6 4.0 l. (3956 cm3;) DOHC, 249 KM ?
Bedzie!
-
busz

- Posty: 737
- Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: busz » czw sie 07, 2008 8:08 am
nie był
-
Myszek
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Myszek » wt sie 12, 2008 4:59 pm
Bedzie!
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » wt sie 12, 2008 6:18 pm
Myszek pisze:
no to problem zostaje jeep ale za to V8

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
busz

- Posty: 737
- Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: busz » śr sie 13, 2008 7:25 am
Albo przekładka jak się da, tylko trudno dostać taki silnik. Jest jeszcze podobny silnik toyoty używany w lexusach, trochę mniejszy i mocniejszy, ale jego się niestety nie da (inny układ w komorze silnika). W Australii wyciągają z tych silników 350 KM.
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » śr sie 13, 2008 9:34 am
busz pisze:Albo przekładka jak się da, tylko trudno dostać taki silnik. Jest jeszcze podobny silnik toyoty używany w lexusach, trochę mniejszy i mocniejszy, ale jego się niestety nie da (inny układ w komorze silnika). W Australii wyciągają z tych silników 350 KM.
do tego Simex 32 x 9,50 i 37 kilogramów przegubów

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Myszek
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Myszek » śr sie 13, 2008 3:07 pm
no tak, problem pozostaje, podoba mnie sie buda J95, ale silnik to by mnie taki rajcował

po prostu bym go zagazował, bo ma dobre recenzje jako zagazowany
Bedzie!
-
busz

- Posty: 737
- Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: busz » śr sie 13, 2008 9:51 pm
zwykła benzyna 3,4 też dobrze pracuje, i na simexach nie rwie przegubów.
-
rokfor32
-

- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Post
autor: rokfor32 » śr sie 13, 2008 9:55 pm
@busz, jesteś pewien, że silniki z lexusa nie pasują pod mocowania skrzyni reszty toyot? Przyglądałem się kiedyś takiemu wybebeszonemu silnikowi (z lexusa znaczy), nic nie wskazywało na jakieś anomalie.
-
busz

- Posty: 737
- Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: busz » śr sie 13, 2008 10:15 pm
Tak, dokładnie chodzi o silnik v6 3,5. Najczęściej spotykany w amerykańskich rav4, a w lexusach chyba w es. W porównaniu do 3,4 z J90 jest przekręcony o 90 stopni.
-
rokfor32
-

- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Post
autor: rokfor32 » śr sie 13, 2008 10:29 pm
Czyli podobnie jak silnik 3vz-fe z camry. W takim razie widziałem jakąś inną jednostkę V6 z lexusa, bo układ był normalny, czyli na literkę Y względem miski olejowej.
-
uBaW
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: ndz lis 09, 2008 11:49 pm
Post
autor: uBaW » pn lis 10, 2008 11:42 pm
busz pisze:Tak, dokładnie chodzi o silnik v6 3,5. Najczęściej spotykany w amerykańskich rav4, a w lexusach chyba w es. W porównaniu do 3,4 z J90 jest przekręcony o 90 stopni.
dokładnie...w rav4 jest w poprzek a nie wzdłuż.Polecam 3.4 v6 bardzo elastyczna i dość ekonomiczna jednostka. W tundrze spalała do 14l na sto i osiągach ponadprzeciętnych.
only toyota owner...269 ps rav 4 & 1st.gen.4runner.
-
Japan

- Posty: 327
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 5:27 am
- Lokalizacja: KBR - DXB - bedzie KRK
Post
autor: Japan » śr lis 12, 2008 5:50 am
Myszek pisze:no tak, problem pozostaje, podoba mnie sie buda J95, ale silnik to by mnie taki rajcował

po prostu bym go zagazował, bo ma dobre recenzje jako zagazowany
gdzie widziales pozytywne recenzje dot. gazowania 1GRFE?
Toyka Prado - autobus wycieczkowy

-
Myszek
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Myszek » czw lis 13, 2008 9:15 pm
może tak z rok temu czytałem artykuł o teście 120 z tym silnikiem, dotyczył krótkiej jazdy, a nie niestety dłuższych wrażeń z jazdy z tym silnikiem i do tego zagazowanym fabrycznie

przez dilera

szukam już pare godzin, ale nie moge się dokopać, jak znajdę to wkleje link
Bedzie!
-
Japan

- Posty: 327
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 5:27 am
- Lokalizacja: KBR - DXB - bedzie KRK
Post
autor: Japan » pt lis 14, 2008 3:14 pm
OK, Ja widzialem jedynie same negatywne opinie dot. gazowania. Ten silnik lubi bogata mieszanke...
EDIT: no a jednak gazuja...
http://teamgreenautogas.com.au/default. ... 04Ltr%20V6
nigdzie nie widze opisu wrazen z jazdy i eksploatacji, ale sie nie dziwie. Kangury maja wszystko na opak; chodza do gory nogami, w zimie maja lato, gazuja diesle...

Toyka Prado - autobus wycieczkowy

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości