J95 a 1GR-FE

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Myszek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Katowice

J95 a 1GR-FE

Post autor: Myszek » śr sie 06, 2008 10:09 pm

czy do J95 był wsadzany silnik 1GR-FE (benzynowy) V6 4.0 l. (3956 cm3;) DOHC, 249 KM ?
Bedzie!

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » czw sie 07, 2008 8:08 am

nie był

Myszek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Myszek » wt sie 12, 2008 4:59 pm

:-?
Bedzie!

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt sie 12, 2008 6:18 pm

Myszek pisze::-?
no to problem zostaje jeep ale za to V8 :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » śr sie 13, 2008 7:25 am

Albo przekładka jak się da, tylko trudno dostać taki silnik. Jest jeszcze podobny silnik toyoty używany w lexusach, trochę mniejszy i mocniejszy, ale jego się niestety nie da (inny układ w komorze silnika). W Australii wyciągają z tych silników 350 KM.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr sie 13, 2008 9:34 am

busz pisze:Albo przekładka jak się da, tylko trudno dostać taki silnik. Jest jeszcze podobny silnik toyoty używany w lexusach, trochę mniejszy i mocniejszy, ale jego się niestety nie da (inny układ w komorze silnika). W Australii wyciągają z tych silników 350 KM.

do tego Simex 32 x 9,50 i 37 kilogramów przegubów :)20
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Myszek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Myszek » śr sie 13, 2008 3:07 pm

no tak, problem pozostaje, podoba mnie sie buda J95, ale silnik to by mnie taki rajcował :( po prostu bym go zagazował, bo ma dobre recenzje jako zagazowany
Bedzie!

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » śr sie 13, 2008 9:51 pm

zwykła benzyna 3,4 też dobrze pracuje, i na simexach nie rwie przegubów.

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » śr sie 13, 2008 9:55 pm

@busz, jesteś pewien, że silniki z lexusa nie pasują pod mocowania skrzyni reszty toyot? Przyglądałem się kiedyś takiemu wybebeszonemu silnikowi (z lexusa znaczy), nic nie wskazywało na jakieś anomalie.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » śr sie 13, 2008 10:15 pm

Tak, dokładnie chodzi o silnik v6 3,5. Najczęściej spotykany w amerykańskich rav4, a w lexusach chyba w es. W porównaniu do 3,4 z J90 jest przekręcony o 90 stopni.

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » śr sie 13, 2008 10:29 pm

Czyli podobnie jak silnik 3vz-fe z camry. W takim razie widziałem jakąś inną jednostkę V6 z lexusa, bo układ był normalny, czyli na literkę Y względem miski olejowej.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
uBaW
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz lis 09, 2008 11:49 pm

Post autor: uBaW » pn lis 10, 2008 11:42 pm

busz pisze:Tak, dokładnie chodzi o silnik v6 3,5. Najczęściej spotykany w amerykańskich rav4, a w lexusach chyba w es. W porównaniu do 3,4 z J90 jest przekręcony o 90 stopni.
dokładnie...w rav4 jest w poprzek a nie wzdłuż.Polecam 3.4 v6 bardzo elastyczna i dość ekonomiczna jednostka. W tundrze spalała do 14l na sto i osiągach ponadprzeciętnych.
only toyota owner...269 ps rav 4 & 1st.gen.4runner.

Awatar użytkownika
Japan
Posty: 327
Rejestracja: pn mar 05, 2007 5:27 am
Lokalizacja: KBR - DXB - bedzie KRK

Post autor: Japan » śr lis 12, 2008 5:50 am

Myszek pisze:no tak, problem pozostaje, podoba mnie sie buda J95, ale silnik to by mnie taki rajcował :( po prostu bym go zagazował, bo ma dobre recenzje jako zagazowany
gdzie widziales pozytywne recenzje dot. gazowania 1GRFE?
Toyka Prado - autobus wycieczkowy :)21

Myszek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Myszek » czw lis 13, 2008 9:15 pm

może tak z rok temu czytałem artykuł o teście 120 z tym silnikiem, dotyczył krótkiej jazdy, a nie niestety dłuższych wrażeń z jazdy z tym silnikiem i do tego zagazowanym fabrycznie ?? przez dilera ?? szukam już pare godzin, ale nie moge się dokopać, jak znajdę to wkleje link
Bedzie!

Awatar użytkownika
Japan
Posty: 327
Rejestracja: pn mar 05, 2007 5:27 am
Lokalizacja: KBR - DXB - bedzie KRK

Post autor: Japan » pt lis 14, 2008 3:14 pm

OK, Ja widzialem jedynie same negatywne opinie dot. gazowania. Ten silnik lubi bogata mieszanke...

EDIT: no a jednak gazuja... :o
http://teamgreenautogas.com.au/default. ... 04Ltr%20V6

nigdzie nie widze opisu wrazen z jazdy i eksploatacji, ale sie nie dziwie. Kangury maja wszystko na opak; chodza do gory nogami, w zimie maja lato, gazuja diesle... :)21
Toyka Prado - autobus wycieczkowy :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości