Strona 1 z 1

J95 a 1GR-FE

: śr sie 06, 2008 10:09 pm
autor: Myszek
czy do J95 był wsadzany silnik 1GR-FE (benzynowy) V6 4.0 l. (3956 cm3;) DOHC, 249 KM ?

: czw sie 07, 2008 8:08 am
autor: busz
nie był

: wt sie 12, 2008 4:59 pm
autor: Myszek
:-?

: wt sie 12, 2008 6:18 pm
autor: Eskapada
Myszek pisze::-?
no to problem zostaje jeep ale za to V8 :)21

: śr sie 13, 2008 7:25 am
autor: busz
Albo przekładka jak się da, tylko trudno dostać taki silnik. Jest jeszcze podobny silnik toyoty używany w lexusach, trochę mniejszy i mocniejszy, ale jego się niestety nie da (inny układ w komorze silnika). W Australii wyciągają z tych silników 350 KM.

: śr sie 13, 2008 9:34 am
autor: Eskapada
busz pisze:Albo przekładka jak się da, tylko trudno dostać taki silnik. Jest jeszcze podobny silnik toyoty używany w lexusach, trochę mniejszy i mocniejszy, ale jego się niestety nie da (inny układ w komorze silnika). W Australii wyciągają z tych silników 350 KM.

do tego Simex 32 x 9,50 i 37 kilogramów przegubów :)20

: śr sie 13, 2008 3:07 pm
autor: Myszek
no tak, problem pozostaje, podoba mnie sie buda J95, ale silnik to by mnie taki rajcował :( po prostu bym go zagazował, bo ma dobre recenzje jako zagazowany

: śr sie 13, 2008 9:51 pm
autor: busz
zwykła benzyna 3,4 też dobrze pracuje, i na simexach nie rwie przegubów.

: śr sie 13, 2008 9:55 pm
autor: rokfor32
@busz, jesteś pewien, że silniki z lexusa nie pasują pod mocowania skrzyni reszty toyot? Przyglądałem się kiedyś takiemu wybebeszonemu silnikowi (z lexusa znaczy), nic nie wskazywało na jakieś anomalie.

: śr sie 13, 2008 10:15 pm
autor: busz
Tak, dokładnie chodzi o silnik v6 3,5. Najczęściej spotykany w amerykańskich rav4, a w lexusach chyba w es. W porównaniu do 3,4 z J90 jest przekręcony o 90 stopni.

: śr sie 13, 2008 10:29 pm
autor: rokfor32
Czyli podobnie jak silnik 3vz-fe z camry. W takim razie widziałem jakąś inną jednostkę V6 z lexusa, bo układ był normalny, czyli na literkę Y względem miski olejowej.

: pn lis 10, 2008 11:42 pm
autor: uBaW
busz pisze:Tak, dokładnie chodzi o silnik v6 3,5. Najczęściej spotykany w amerykańskich rav4, a w lexusach chyba w es. W porównaniu do 3,4 z J90 jest przekręcony o 90 stopni.
dokładnie...w rav4 jest w poprzek a nie wzdłuż.Polecam 3.4 v6 bardzo elastyczna i dość ekonomiczna jednostka. W tundrze spalała do 14l na sto i osiągach ponadprzeciętnych.

: śr lis 12, 2008 5:50 am
autor: Japan
Myszek pisze:no tak, problem pozostaje, podoba mnie sie buda J95, ale silnik to by mnie taki rajcował :( po prostu bym go zagazował, bo ma dobre recenzje jako zagazowany
gdzie widziales pozytywne recenzje dot. gazowania 1GRFE?

: czw lis 13, 2008 9:15 pm
autor: Myszek
może tak z rok temu czytałem artykuł o teście 120 z tym silnikiem, dotyczył krótkiej jazdy, a nie niestety dłuższych wrażeń z jazdy z tym silnikiem i do tego zagazowanym fabrycznie ?? przez dilera ?? szukam już pare godzin, ale nie moge się dokopać, jak znajdę to wkleje link

: pt lis 14, 2008 3:14 pm
autor: Japan
OK, Ja widzialem jedynie same negatywne opinie dot. gazowania. Ten silnik lubi bogata mieszanke...

EDIT: no a jednak gazuja... :o
http://teamgreenautogas.com.au/default. ... 04Ltr%20V6

nigdzie nie widze opisu wrazen z jazdy i eksploatacji, ale sie nie dziwie. Kangury maja wszystko na opak; chodza do gory nogami, w zimie maja lato, gazuja diesle... :)21