Strona 1 z 1
J95 a 1GR-FE
: śr sie 06, 2008 10:09 pm
autor: Myszek
czy do J95 był wsadzany silnik 1GR-FE (benzynowy) V6 4.0 l. (3956 cm3;) DOHC, 249 KM ?
: czw sie 07, 2008 8:08 am
autor: busz
nie był
: wt sie 12, 2008 4:59 pm
autor: Myszek
: wt sie 12, 2008 6:18 pm
autor: Eskapada
Myszek pisze:
no to problem zostaje jeep ale za to V8

: śr sie 13, 2008 7:25 am
autor: busz
Albo przekładka jak się da, tylko trudno dostać taki silnik. Jest jeszcze podobny silnik toyoty używany w lexusach, trochę mniejszy i mocniejszy, ale jego się niestety nie da (inny układ w komorze silnika). W Australii wyciągają z tych silników 350 KM.
: śr sie 13, 2008 9:34 am
autor: Eskapada
busz pisze:Albo przekładka jak się da, tylko trudno dostać taki silnik. Jest jeszcze podobny silnik toyoty używany w lexusach, trochę mniejszy i mocniejszy, ale jego się niestety nie da (inny układ w komorze silnika). W Australii wyciągają z tych silników 350 KM.
do tego Simex 32 x 9,50 i 37 kilogramów przegubów

: śr sie 13, 2008 3:07 pm
autor: Myszek
no tak, problem pozostaje, podoba mnie sie buda J95, ale silnik to by mnie taki rajcował

po prostu bym go zagazował, bo ma dobre recenzje jako zagazowany
: śr sie 13, 2008 9:51 pm
autor: busz
zwykła benzyna 3,4 też dobrze pracuje, i na simexach nie rwie przegubów.
: śr sie 13, 2008 9:55 pm
autor: rokfor32
@busz, jesteś pewien, że silniki z lexusa nie pasują pod mocowania skrzyni reszty toyot? Przyglądałem się kiedyś takiemu wybebeszonemu silnikowi (z lexusa znaczy), nic nie wskazywało na jakieś anomalie.
: śr sie 13, 2008 10:15 pm
autor: busz
Tak, dokładnie chodzi o silnik v6 3,5. Najczęściej spotykany w amerykańskich rav4, a w lexusach chyba w es. W porównaniu do 3,4 z J90 jest przekręcony o 90 stopni.
: śr sie 13, 2008 10:29 pm
autor: rokfor32
Czyli podobnie jak silnik 3vz-fe z camry. W takim razie widziałem jakąś inną jednostkę V6 z lexusa, bo układ był normalny, czyli na literkę Y względem miski olejowej.
: pn lis 10, 2008 11:42 pm
autor: uBaW
busz pisze:Tak, dokładnie chodzi o silnik v6 3,5. Najczęściej spotykany w amerykańskich rav4, a w lexusach chyba w es. W porównaniu do 3,4 z J90 jest przekręcony o 90 stopni.
dokładnie...w rav4 jest w poprzek a nie wzdłuż.Polecam 3.4 v6 bardzo elastyczna i dość ekonomiczna jednostka. W tundrze spalała do 14l na sto i osiągach ponadprzeciętnych.
: śr lis 12, 2008 5:50 am
autor: Japan
Myszek pisze:no tak, problem pozostaje, podoba mnie sie buda J95, ale silnik to by mnie taki rajcował

po prostu bym go zagazował, bo ma dobre recenzje jako zagazowany
gdzie widziales pozytywne recenzje dot. gazowania 1GRFE?
: czw lis 13, 2008 9:15 pm
autor: Myszek
może tak z rok temu czytałem artykuł o teście 120 z tym silnikiem, dotyczył krótkiej jazdy, a nie niestety dłuższych wrażeń z jazdy z tym silnikiem i do tego zagazowanym fabrycznie

przez dilera

szukam już pare godzin, ale nie moge się dokopać, jak znajdę to wkleje link
: pt lis 14, 2008 3:14 pm
autor: Japan
OK, Ja widzialem jedynie same negatywne opinie dot. gazowania. Ten silnik lubi bogata mieszanke...
EDIT: no a jednak gazuja...
http://teamgreenautogas.com.au/default. ... 04Ltr%20V6
nigdzie nie widze opisu wrazen z jazdy i eksploatacji, ale sie nie dziwie. Kangury maja wszystko na opak; chodza do gory nogami, w zimie maja lato, gazuja diesle...
