ściągania koła napędzającego pasek klinowy od alternatora
Moderator: Mroczny
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
ściągania koła napędzającego pasek klinowy od alternatora
hej
jak sciągnąć to koło dwu paskowe na dole silnika
skład się ono z 3 części - małe koło napędzające pompe oleju
i duze podwójne koło osadzone na module mocowanym do wału
czy te koła winny się luźno obracać na tym module - tak mam w jednym silniku
w drugim to się zachowują jak zaspawane -
chcę sciągnąć te zaspawane i założyć w miejsce luźnych
no więc jak to zrobić ?
jak sciągnąć to koło dwu paskowe na dole silnika
skład się ono z 3 części - małe koło napędzające pompe oleju
i duze podwójne koło osadzone na module mocowanym do wału
czy te koła winny się luźno obracać na tym module - tak mam w jednym silniku
w drugim to się zachowują jak zaspawane -
chcę sciągnąć te zaspawane i założyć w miejsce luźnych
no więc jak to zrobić ?
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
odkręcam
cztery małe śruby 6 - klucz 10
i zdejmuje małe koło - na podstawie małego koła robię przyrząd do ściągania
płaskownik 3
dwa otwory fi6 lub 7 do mocowania (jako szablon użyłem małego koła)
pośrodku wiercę otwór większy chyba 10, z jednej strony do otworu spawam nakrętkę tak aby śruba przechodziła przez nią na wylot i mogła oprzeć się na w śroku koła które chcę zdjąć
potem mocuję płaskownik w oryginalnych punktach dwoma śrubami 6 - ale dłuższymi od oryginałów,
w środek wkręcam nową śrubę - robię dystans z klucza nasadowego na osi koła, wkręcając śrubę opieram ją na dystansie a potem dokręcająć ściągam całe koło
płaskownik trójka
cztery małe śruby 6 - klucz 10
i zdejmuje małe koło - na podstawie małego koła robię przyrząd do ściągania
płaskownik 3
dwa otwory fi6 lub 7 do mocowania (jako szablon użyłem małego koła)
pośrodku wiercę otwór większy chyba 10, z jednej strony do otworu spawam nakrętkę tak aby śruba przechodziła przez nią na wylot i mogła oprzeć się na w śroku koła które chcę zdjąć
potem mocuję płaskownik w oryginalnych punktach dwoma śrubami 6 - ale dłuższymi od oryginałów,
w środek wkręcam nową śrubę - robię dystans z klucza nasadowego na osi koła, wkręcając śrubę opieram ją na dystansie a potem dokręcająć ściągam całe koło
płaskownik trójka
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
To koło pasowe w normalnych warunkach schodzi w rękach. Silnik musiał albo długo stać w pokrzywach, albo było słabo dokręcone kiedyś i zatarło się na wpuście.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Trafiłeś chyba w sedno. Ten silnik byl w kwietniu wyjęty z garażu i stał sobie do teraz. I nie w pokrzywachrokfor32 pisze:To koło pasowe w normalnych warunkach schodzi w rękach. Silnik musiał albo długo stać w pokrzywach, albo było słabo dokręcone kiedyś i zatarło się na wpuście.

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
A jak już zdjąłeś, to jak wyglądały powierzchnie i okolice wpustu? Ładne, błyszczące i bez śladów odkształceń, czy może pokryte takim czarnym nalotem tudzież rdzą?
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość